Strona 1 z 1

kontrolka rezerwy w vn 900

: sob mar 12, 2011
autor: Eden
jak kupilem w styczniu maszynke swoją to paliwa bylo pol zbiornika, pojedzilem troche i wskazowka zeszla na czerwone pole, kontrolka rezerwy sie nie zapalila, zatankowalem i znowy wyjeździlem do pola czerwonego
zrobiłem nawet zdjecie przed zatankowaniem

Obrazek

kontrolka sie nie zapalila, paliwa na oko bylo jeszcze moze ze dwa litry ale wiecie jak to widac przez wlew,

jak jest u Was z zapalaniem sie kontrolki?
i ile sie da przejechac po zapaleniu kontrolki?[/quote]

: sob mar 12, 2011
autor: MarKov
hmm .... jak by tu powiedziec kontrolka jest ladnie wyglada ale trzeba sobie powiedziec ze dziala dosc niedokladnie :razz: :razz: i tak prawde mowiac trzeba sobie samemu doswiadczalnie okreslic ile mozna przejechac km w zaleznosci czy jazda miejska czy trasa :motonita: :motonita:

Ps. nie przeginaj koledze paliwo podwozilem zabraklo mu 5 km do stacji :rotfl22: :rotfl22:

: sob mar 12, 2011
autor: Eden
trzeba bedzie trzymac nad czerwonym i bedzie git

: ndz mar 13, 2011
autor: Zombie
Ja po kupnie wlałem 5L , kontrolka zgasła, wskazówka nie drgnęła nawet

: ndz mar 13, 2011
autor: Jockey
Sprawdź, czy żarówka nie jest przepalona.
Jeżeli jest sprawna, to spuść paliwo a potem ponownie wlewaj do momentu zgaśnięcia kontrolki i będziesz wiedział ile zostaje paliwa w momencie zapalenia kontrolki. :cool:

: ndz mar 13, 2011
autor: Eden
Jockey pisze:Sprawdź, czy żarówka nie jest przepalona.
Jeżeli jest sprawna, to spuść paliwo a potem ponownie wlewaj do momentu zgaśnięcia kontrolki i będziesz wiedział ile zostaje paliwa w momencie zapalenia kontrolki. :cool:
w sumie fajny pomysł

dzieki za podpowiedź

: ndz kwie 03, 2011
autor: robas
A u mnie z kontrolką na odwrót - ostatnio, pomimo zatankowania do pełna rezerwa nie chce zgasnąć :(- świeci się cały czas i mnie denerwuje :mad:

: sob gru 03, 2011
autor: ravw
A u mnie jeszcze inaczej, po zatankowaniu kontrolka zgasla ale wskazowka nie podniosla sie z dna nawet o milimetr. :mad:

: ndz gru 04, 2011
autor: Daromax
:) Po przeczytaniu wszystkich postów doszedłem do wniosku że u mnie wszystko gra , a mianowicie że wskazówka ma opaści na czerwone pole do samego końca a wtedy włańcza się rezerwa która starcza jeszcze na ok.50 km i to rozwiązanie wydaje mi się dobre. :yeee:

: ndz gru 04, 2011
autor: Mars
Wg. instrukcji mamy 4 l rezerwy.

: czw gru 08, 2011
autor: Raknet
Witam
U mnie w VN900 też jakoś dziwnie nie zgrywa się wskaźnik poziomu paliwa z lampką rezerwy. Generalnie wskaźnik poziomu zaniża rzeczywistość bo po zatankowaniu do pełna nie podnosi się do Full-a a jak jest mało paliwa pokazuje od razu minimum. Ostatnio go przetrzymałem i zapaliła się rezerwa. Z instrukcji wynika, że wskaźnik poziomu paliwa jest rezystancyjny i pokazuje wartości jakie są na czujniku (duża kwadratowa blacha z 3-ma przewodami pod bakiem) - wartości powinny być takie: Full 4-10 ohm, pusty: 90-100 ohm.
Z opisu w instrukcji wynika też (przynajmniej dla mnie - bo nie jest napisane wprost), że kontrolna rezerwy ma osobny czujnik i jej zapalanie się nie jest powiązane z poziomem jaki pokazuje wskaźnik poziomu paliwa.
Ten czujnik rezerwy to chyba element pompy paliwa bo w instrukcji jest taki tekst:
"If the test light turn on, the reserve switch is defective. Replace the fuel pump."

Pozdrawiam
raknet

: czw gru 08, 2011
autor: Garciu
W mojej "Laleczce"sytuacja wygląda następująco:
Wskazówka schodzi blisko czerwonego pola,a ja czekam na światełko kontrolki.
Kontrolka się nie zapala ,a wskazówka leci dalej w dół :(
Pojawia sie grymas :p na twarzy,a ja jadę dalej, w oczekiwaniu na upragnione światełko :) ,
nic z tego.
Zaczynam nerwowo wypatrywać "wodopoju",a tam miłe zaskoczenie :) .
Nalewam do pełna ,co równa się ok.16 litrom nektaru,i po analizie wychodzi mi że bezpiecznie i bez stresu, na pełnym zbiorniku,przejechać mogę ok.350km w cyklu trasa-miasto,z naciskiem na trasa.
Palącej się kontrolki jak nie widziałem,tak pewnie nie zobaczę :D
:yeee: :yeee: :yeee: