Strona 1 z 1

VN 900 kupiony co powymieniać

: czw mar 08, 2012
autor: Rysio
Moje informacje pochodzą czytając forum, jak się mylę to proszę poprawić. Bardzo proszę o podanie jakiegoś zaufanego sklepu internetowego bo muszę wymienić olej na Motul 5100 T4 ester 10W40 ale filtr już nie wiem jaki, dokupić świece NGK CPR7EA-9, by były na zapas, nie mam pojęcia co do łatania opon, i co jeszcze ?

: pt mar 09, 2012
autor: marius
Olej proponuję na allegro, świece irydowe a oponom mogą pomóc na jakiś czas np spraye na bazie lateksu, klocki np EBC a filtry? jak dla mnie filtr to filtr. Najważniejsze aby był wymieniany co sezon, ale jeśli masz odmienne zdanie to zawsze możesz dostosować się do zaleceń producenta. Pzdr.

: pt mar 09, 2012
autor: Badger
tutaj znajdziesz filtr do swojego motocykla: http://www.hiflofiltro.com/17.0.html
a kupisz go w praktycznie każdym sklepie z częściami motocyklowymi - a jak będziesz kupował olej to w tym samym miejscu dostaniesz filtr.
co do świec na zapas można - ale co do zasadności zastosowania irydowych była już dyskusja na forum.
łatanie opon: sznury, kołki, jest tego od cholery - spray jest na parę km żeby do wulkanizacji dojechac.

co jeszcze??
apteczka i jakieś zestaw kluczy (jak nie masz oryginalnych)

: sob mar 10, 2012
autor: Sheriff
Olej filtr jak pisze Badger.
Co do świec Vulcan to nie WSK nie ma potrzeby kupowania świec na zapas.
Jeśli zaś złapiesz kapcia to VN 900 daleko nie pojedziesz bo masz dętki i spreyu nie stosuj bo serwis który będzie Ci koło wulkanizował skasuje Cie podwójnie za wydłubywanie pianki i dentka do wyrzucenia.

: sob mar 10, 2012
autor: Rysio
Dzięki bardzo olej filtr i świece zakupione na alledrogo pozdrawiam.

: sob mar 10, 2012
autor: Mars
Ja kupiłem komplet nowych świec zapłonowych na wszelki wypadek. To jest tylko rzecz martwa- w każdej chwili może się uszkodzić, a Iskry do VN'a nie włożę :ok: .

: wt mar 13, 2012
autor: marius
kołki ani inny sprzęt naprawczy nie zda się na nic jeśli złapiesz kapcia w jakiejś głuszy. Jak go sam podniesiesz? Na spraju przy spokojnej jeździe pokomasz i paredziesiąt kilosów wystarczająco tyle aby znaleźć warsztat. Wtedy te kilka złotówek więcej na wydłubywanie pianki przyjmiesz z uśmiechem :D

: wt mar 13, 2012
autor: Sheriff
Marius ale spray nie działa na dętkowe koło. Ja na pierwszej Vulcanerii o czym chyba słyszeli wszyscy po wciśnięciu spreya ujechałem może 300 m i powietrze zeszło.

: wt mar 13, 2012
autor: marius
Trudno się z Tobą nie zgodzić Sheriff w przypadku dętkowego koła, jednak zakładam że w Vulcanie autora tematu jest bezdętkowa

: śr mar 14, 2012
autor: Sheriff
A właśnie bo autor Rysio nie sprecyzował jaki to model VN 900 Classic czy Custom?
Oczywiście tylko w Classicu mamy do czynienia z dętką!
Masz rację Marius! :pada:

: śr mar 14, 2012
autor: Rysio
Ja mam VN 900 Classic i opony dętkowe „TT” To lepiej czy gorzej ? ??

: śr mar 14, 2012
autor: marekfg
Ani lepiej ani gorzej, połowa cruiserów ma takie więc zdaje się że dramatu nie ma :D :yeee:

: czw mar 15, 2012
autor: Agnieszka-Agnes
Chłopaki,podpowiedzcie czy filtr powietrza trzeba wymieniać co sezon?A jak nie,to jak często?Miałam w moto olej 10 W 40 motul ,ale nie wiem czy 5100 czy jakis inny,mogę wlac 5100?

: czw mar 15, 2012
autor: Iron75
Agnieszka-Agnes pisze:Miałam w moto olej 10 W 40 motul ,ale nie wiem czy 5100 czy jakis inny,mogę wlac 5100?
spokojnie :) ważne tylko żeby to był 10W40

: czw mar 15, 2012
autor: mirek_vn
Agnieszka-Agnes pisze: Wysłany: Dzisiaj 13:42     
Chłopaki,podpowiedzcie czy filtr powietrza trzeba wymieniać co sezon?A jak nie,to jak często
co 11,5 t.mil= 18 t.km

: czw mar 15, 2012
autor: Agnieszka-Agnes
Dzięki :)

: ndz mar 18, 2012
autor: Mars
Sheriff pisze:A właśnie bo autor Rysio nie sprecyzował jaki to model VN 900 Classic czy Custom?
Oczywiście tylko w Classicu mamy do czynienia z dętką!
Masz rację Marius! :pada:
A TU jest napisane co innego, tzn. że Classic ma koła bezdętkowe. Trzeba to poprawić.

: ndz mar 18, 2012
autor: Tezis
Mars masz rację, tam jest pomyłka.
Również rozmiar tylnej opony jest ciekawy 189??????? !!