vn 900 łancuszki rozrzadu
vn 900 łancuszki rozrzadu
mam pytanie do fachowców
ile wytrzymuja łancuszki rozrzadu w vulkanach?
dalem motocykl do regulacji zaworow do serwisu w szczecinie
gosc mi dzwoni i mowi ze łancuszki w tragicznym stanie sa oi trzeba wymieniac
koszt łancuszkow 400zl + robota razem 1000zl
motocykl 2007 rok przebieg w tej chwili 18tys km (nie wiem czy autentyczny)
motocykl odpala super, pali srednio 4,7 benzyny
nie rzęzi, zawory chcialem wyregulowac bo cykanie mnie wkurzalo
mam wrazenie ze chca mnie naciagnac na te łancuchy
czy znacie kogos komu łancuch pekł albo sie zerwał? ( gosc mnie straszy ze tak sie moze stac)
co sadzicie o tym?
ile wytrzymuja łancuszki rozrzadu w vulkanach?
dalem motocykl do regulacji zaworow do serwisu w szczecinie
gosc mi dzwoni i mowi ze łancuszki w tragicznym stanie sa oi trzeba wymieniac
koszt łancuszkow 400zl + robota razem 1000zl
motocykl 2007 rok przebieg w tej chwili 18tys km (nie wiem czy autentyczny)
motocykl odpala super, pali srednio 4,7 benzyny
nie rzęzi, zawory chcialem wyregulowac bo cykanie mnie wkurzalo
mam wrazenie ze chca mnie naciagnac na te łancuchy
czy znacie kogos komu łancuch pekł albo sie zerwał? ( gosc mnie straszy ze tak sie moze stac)
co sadzicie o tym?
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Z danych mi znanych w ENie powinien wytrzymać do cirka 40 tys. - VN-a mam dopiero trochę ponad miesiąc więc nie mam mniemania najmniejszego ale pewnie podobnie.
Sprawdź w pierwszej kolejności - bo to w EN-ie decydowało o wymianie - napinacze, jeśli takowe są VN. Studiuję Manual napisany w dziwnym wyspiarskim języku wiec na razie tyle mojej g... wartej porady.
Sprawdź w pierwszej kolejności - bo to w EN-ie decydowało o wymianie - napinacze, jeśli takowe są VN. Studiuję Manual napisany w dziwnym wyspiarskim języku wiec na razie tyle mojej g... wartej porady.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Chopper1993
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lut 01, 2012
- Miejscowość: Poznań (Czerwonak)
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
- VROC: 0
ja tak czuje ze oni chca mnie naciagnac gnojki
ja im jutro dam
u mnie jest cisza
tylko małe cykanie po rozgrzaniu
wiec nie podejrzewam ze łancuchy sa juz do wymiany
probowalem dojsc jaki jest przebieg
rocznik 2007
opona tylna jest z 2008 roku
przednia z 2009
obie sa w super stanie
wnioskuje ze tylna gosc zjezdzil w poltora roku, a przednia w dwa i pol
wiec ile mogl nalatac skoro te zalozone na moto sa w super stanie?
ja im jutro dam
u mnie jest cisza
tylko małe cykanie po rozgrzaniu
wiec nie podejrzewam ze łancuchy sa juz do wymiany
probowalem dojsc jaki jest przebieg
rocznik 2007
opona tylna jest z 2008 roku
przednia z 2009
obie sa w super stanie
wnioskuje ze tylna gosc zjezdzil w poltora roku, a przednia w dwa i pol
wiec ile mogl nalatac skoro te zalozone na moto sa w super stanie?
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
skoro opony masz już wymienione to nie może mieć takiego przebiegu w vn na tylnej oponie zrobiłem 20 tyś a motocykl ma bardzo duży moment obrotowy no i na autostradach dawałem w palnik myślę że w 900-tce oponki powinny wytrzymać 30tyś. jesli masz jakiekolwiek zużycie tarcz też sugeruje większy przebieg w vn 2000 kupiłem miał 21tys km a tarcze bez zużycia.
łańcuchy powinny wytrzymać 50tys km. Wyciągniete łańcuch wcale nie muszą dzwonić jesli je napinacz jeszcze napina. Moze być na ostatnim ząbku i dalej się juz nie wysunie. Pewnie na tej podstawie ci to zdiagnozowali.
łańcuchy powinny wytrzymać 50tys km. Wyciągniete łańcuch wcale nie muszą dzwonić jesli je napinacz jeszcze napina. Moze być na ostatnim ząbku i dalej się juz nie wysunie. Pewnie na tej podstawie ci to zdiagnozowali.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
pas napędowy słyszałem że należy wymienić przy 70tyś (w harleyu) po podestach też można przebieg sprawdzić (gumy) i pedał hebla przy 40-50tyś guma sie wyciera na pedale.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
powiem tak np. W intruzie 1400 rozrząd powinno się wymieniać po 40 tyś. km. ale funfel ma na kulane 57tyś. i nic nie dzwoni nic nie stuka i mechanior zalecił nie wymieniać . Kolejny przykład YAMAHA z 1984 roku przebieg oryginalny 68 tyś.km. rozrząd jeszcze kula i UWAGA jest oryginalny ,ale wymienione bo łańcuszki tańsze od remontu silnika .
I następny przykład też Yamaha virago 535 ( moja) przebieg 46 tyś łańcuchy zarżnięte w pień.
Honda cbr 1000f przebieg hmmm??? około 45 tyś.km. łańcuch do wymiany wraz z napinaczem , taka wada tych motorków że napinacz też trzeba było wymieniać w cbr 1100 też .
Takie moje doświadczenie mógłbym wymieniać dalej ale chyba nie ma sensu , moim zdaniem gość cię naciąga albo się nie zna . Nie twierdzę że ja się znam bo mechanior ze mnie żaden.
i tak decyzja należy do ciebie
I następny przykład też Yamaha virago 535 ( moja) przebieg 46 tyś łańcuchy zarżnięte w pień.
Honda cbr 1000f przebieg hmmm??? około 45 tyś.km. łańcuch do wymiany wraz z napinaczem , taka wada tych motorków że napinacz też trzeba było wymieniać w cbr 1100 też .
Takie moje doświadczenie mógłbym wymieniać dalej ale chyba nie ma sensu , moim zdaniem gość cię naciąga albo się nie zna . Nie twierdzę że ja się znam bo mechanior ze mnie żaden.
i tak decyzja należy do ciebie
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
Opony kiedy trzeba, pas napędowy również (ok. 40-50 tys. powinien wytrzymać). Rozrząd z tego co pamietam ok 30-40 tys.
Albo chcą Cię orżnąć, albo przebieg jest "prawie" prawdziwy. Względnie motocykl dostał ostro w . Podjedź, sam oszacuj zużycie.
Albo chcą Cię orżnąć, albo przebieg jest "prawie" prawdziwy. Względnie motocykl dostał ostro w . Podjedź, sam oszacuj zużycie.
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
odebralem moto z serwisu
wrocilem do domu 25km
cykanie zdecydowanie sie zmniejszylo, cos tam jeszcze sluchac ale to juz chyba normalne
ale pod tylnym cylidrem na silniku mokro od oleju
wytarlem do sycha zrobilem rundke 5 km i znowu to samo
dzwonie do serwisu a on mi mowi zebym pod koniec przyszlego tygodnia postawil moto to poprawia
jak to uslyszalem to mirece opadly
powiedzialem mu ze przyjade jutro o 10 a o 11 mam otrzymac motocykl sprawny
kurna jak nie to po mordzie ktos tam dostanie
czy w tym kraju sa jakies serwisy ktorym mozna oddac moto w ciemno bez obaw?
wrocilem do domu 25km
cykanie zdecydowanie sie zmniejszylo, cos tam jeszcze sluchac ale to juz chyba normalne
ale pod tylnym cylidrem na silniku mokro od oleju
wytarlem do sycha zrobilem rundke 5 km i znowu to samo
dzwonie do serwisu a on mi mowi zebym pod koniec przyszlego tygodnia postawil moto to poprawia
jak to uslyszalem to mirece opadly
powiedzialem mu ze przyjade jutro o 10 a o 11 mam otrzymac motocykl sprawny
kurna jak nie to po mordzie ktos tam dostanie
czy w tym kraju sa jakies serwisy ktorym mozna oddac moto w ciemno bez obaw?
- Tiszo
- Posty: 893
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Stary Dybów
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 32243
Cykanie po rozgrzaniu to nie łańcuch, łańcuszki jak zaczynają dzwonić to na zimnym potem jak się rozgrzeje to przestają, oczywiście to w pierwszej fazie potem to dzwonią cały czas.Eden pisze:ja tak czuje ze oni chca mnie naciagnac gnojki
ja im jutro dam
u mnie jest cisza
tylko małe cykanie po rozgrzaniu
Przeważnie wymienić powinno się po 40 tys. km ale moja stara 750 ma już 66 tys i z tego co wiem to jeszcze jeździ. Więc przy twoim przebiegu jeżeli jest oryginalny to nie powinni tam palcy wkładać. Jeżeli już to można wymienić sprężyny na napinaczach a nie rozrząd.
-
- Posty: 1060
- Rejestracja: wt kwie 06, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 900 Custom
- VROC: 31327
też zadawałem kiedyś to pytanie. Dlatego, jeśli jest możliwość to najlepiej umawiać się tak aby być przy naprawie. Zwłaszcza jeśli oddaje się moto niesprawdzonym "fachowcom".Eden pisze:czy w tym kraju sa jakies serwisy ktorym mozna oddac moto w ciemno bez obaw?
マリウッシュ