Gaśnie po przechyleniu ...brak koncepcji
: sob maja 26, 2012
Panowie znajomy prosił mnie o pomoc , bo sprawa dziwna ...aczkolwiek może ktoś to z was przechodził?
Problem jest nastepujacy.
Motocykl Kawasaki VN 900 CUSTOM rok 2008r sprzet na wtrysku wiadomo, dodatkowo z power comanderem pod wtryskami,
Motocykl normalnie zapala, chodzi dośc dobrze, do czasu gdy sie nim nie porusza po ok 10 cm w prawo i lewo, wtedy zaczyna tracic obroty i poradzi nawet zgasnac. Obdzwonilem cała Polske kontaktami nikt nie poradzi mi pomoc.
Co zrobilem:? hmm, sprawdzilem instalacje elektryczna, poprzemienialem czujnik położenia motocykla ( czujnik wywrotkowy), wszystkie moduly, zbiornik z pompa paliwa, posprawdzalem gumowe przewody, nowy akumulator poruszałem chyba kazde miejsce pod bakiem i siedzeniem, niestety NIC ! posiadam drugiego takiego sprawnego wiec WIEM, ze wszystkie rzeczy sa sprawne. ( elektronika )
Motocykl mam dzwigniety równo w pionie na podnosniku, koło przednie jest w powietrzu, przy skrecie kierownicy nie ma zadnych objaw, wiec instalacja lampa i przelaczniki tez jest dobra.
Power comander? został motor zchipowany w USA, dosc profesionalnie, on tez jest na 99% dobry,
Problem jest dalej jeden, przy chwianiu motora zaczyna gasnosc i wariowac chwilowo na obrotach po czym wraca do ponownej dobrej pracy badz gaśnie, zalezy od humoru.
Spedziłem dzisiaj 5 godziny, na forum nic nie pisze nikt o podobnym problemie, ogólnie ten sprzet jest bezawaryjny,
Aha motocykl ma 3300 mill przebieg, był po nie wielkim wypadku w przód ( minimalnie jedna laga krzywa ), nie ma to chyba znaczenia.
Na liczniku nie swieci zadna kontrolka awaryjna NIC !
Moje myslenie na poniedzialek ( czy moze to byc wtrysk ? ma ona takie objawy ? Chyba nie ? Sam juz nie wiem, lub cos z czujnikiem połozenia wału ? Po jakichs ruchach daje zły sygnał na iskre...nigdy tak nie mialem, albo dziala albo nie dziala.
Wielke dzieki za jakies info lub kontakt do kogos kto mial podobny przypadek, np. w volusi 800 lub vn 900
Wszelkie podpowiedzi mile widziane .
Problem jest nastepujacy.
Motocykl Kawasaki VN 900 CUSTOM rok 2008r sprzet na wtrysku wiadomo, dodatkowo z power comanderem pod wtryskami,
Motocykl normalnie zapala, chodzi dośc dobrze, do czasu gdy sie nim nie porusza po ok 10 cm w prawo i lewo, wtedy zaczyna tracic obroty i poradzi nawet zgasnac. Obdzwonilem cała Polske kontaktami nikt nie poradzi mi pomoc.
Co zrobilem:? hmm, sprawdzilem instalacje elektryczna, poprzemienialem czujnik położenia motocykla ( czujnik wywrotkowy), wszystkie moduly, zbiornik z pompa paliwa, posprawdzalem gumowe przewody, nowy akumulator poruszałem chyba kazde miejsce pod bakiem i siedzeniem, niestety NIC ! posiadam drugiego takiego sprawnego wiec WIEM, ze wszystkie rzeczy sa sprawne. ( elektronika )
Motocykl mam dzwigniety równo w pionie na podnosniku, koło przednie jest w powietrzu, przy skrecie kierownicy nie ma zadnych objaw, wiec instalacja lampa i przelaczniki tez jest dobra.
Power comander? został motor zchipowany w USA, dosc profesionalnie, on tez jest na 99% dobry,
Problem jest dalej jeden, przy chwianiu motora zaczyna gasnosc i wariowac chwilowo na obrotach po czym wraca do ponownej dobrej pracy badz gaśnie, zalezy od humoru.
Spedziłem dzisiaj 5 godziny, na forum nic nie pisze nikt o podobnym problemie, ogólnie ten sprzet jest bezawaryjny,
Aha motocykl ma 3300 mill przebieg, był po nie wielkim wypadku w przód ( minimalnie jedna laga krzywa ), nie ma to chyba znaczenia.
Na liczniku nie swieci zadna kontrolka awaryjna NIC !
Moje myslenie na poniedzialek ( czy moze to byc wtrysk ? ma ona takie objawy ? Chyba nie ? Sam juz nie wiem, lub cos z czujnikiem połozenia wału ? Po jakichs ruchach daje zły sygnał na iskre...nigdy tak nie mialem, albo dziala albo nie dziala.
Wielke dzieki za jakies info lub kontakt do kogos kto mial podobny przypadek, np. w volusi 800 lub vn 900
Wszelkie podpowiedzi mile widziane .