Strona 1 z 2
Lindbary.połączenie.
: pt mar 08, 2013
autor: Fajans
Witam ,pozdrawiam wszystkich użytkowników Vulkanów,jestem nowy na forum.Mam pytanie z zakresu elektryki ,jak podłączyć lindbary w moim Vulkanie 900 Custom Edition.Lampy są przykręcone na lagach i co dalej,wyłącznik zamówiony .proszę znawców elektryki o pomoc.
: pt mar 08, 2013
autor: Konrad
: pt mar 08, 2013
autor: Andy
Cześć,
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=5601
Powinno pomóc w zrozumieniu idei.
Polecam przeszukanie działu Mechanika, to tylko 20 stron. Za pomocą funkcji szukaj może być szybciej..
: pt mar 08, 2013
autor: Andy
: pt mar 08, 2013
autor: Konrad
: pt mar 08, 2013
autor: Korzik
Co to jest LINDBARY
????????
Lightbary o to chodzi
?
: pt mar 08, 2013
autor: Andrew
Korzik pisze:Co to jest LINDBARY
??????
Lightbary o to chodzi
?
W czasach naszej młodości mówiło się Lindbary.
Koniec dyskusji.
: pt mar 08, 2013
autor: Konrad
Andrew pisze:Korzik pisze:Co to jest LINDBARY
??????
Lightbary o to chodzi
?
W czasach naszej młodości mówiło się Lindbary.
Koniec dyskusji.
Podoba mi się to tłumaczenie
: pt mar 08, 2013
autor: fitter
Tutaj masz rozwiązanie dla 900-setki
: pt mar 08, 2013
autor: bodzio61
widać w Tarnowie tak się mówi
: ndz kwie 14, 2013
autor: Fajans
Witam kolegów tak wygląda moja KAWKA z lightbarami.
dodały jej charakteru :
: ndz kwie 14, 2013
autor: Radio
Fajans, czy ja dobrze widzę
masz przykręconą blachę z oryginalnego oparcia do..... przedniej szyby
: pn kwie 15, 2013
autor: Fajans
Tak dobrze widzisz założyłem na tył za siedzenie kufer,doszedłem do wniosku ze taki piękny emblemat będzie nie widoczny .Więc odkręciłem i założyłem na szybę ,jak to widzisz będzie.
Panie władzo za co mandat, przy szybkości 180 km można nie zauważyć 40 .
: pn kwie 15, 2013
autor: Radio
No patrz, a ja takiej blachy szukam, nie mogłeś dać mi znać to byśmy jakiś handel zrobili
: wt kwie 16, 2013
autor: Fajans
Z tą blachą jest tak a nuż zdejme kufer ,więc będę musiał zaślepić tył oparcia.
Mam taką myśl żeby motunga całkowicie ogołocić ,dobry efekt.Jedynie trzyma mnie to ze całą zimę go ubierałem ,wszystkie zaskórniaki poszły na dekoracje:))))
: wt kwie 16, 2013
autor: Radio
Więc jak tę myśl wprowadzisz w etap realizacji i czynu to daj znać odnośnie akcesorii, chętnie odkupię
Tak patrzę na fotkę i wydaje mi się że podczas jazdy piórnik będzie obcierał błotnik, sprawdź to bo szkoda błotnika.
: wt kwie 16, 2013
autor: Fajans
RADIO- piórnik faktycznie ociera o błotnik jak jadę po nierównościach ,ale jemu tam pasuje ,jak garbatemu do ściany.
http://images42.fotosik.pl/823/f4a757144942d004.jpg
miłej nocki życzę
: wt kwie 16, 2013
autor: Radio
Tak domyślałem się od początku, nie możesz tego zmienić?..... szkoda błotnika
: śr lip 22, 2015
autor: michaekk
Witam ponownie... zaznaczam że jestem zielony z tego tematu, wiedze jaką posiadam z tego tematu to tylko to co przeczytałem w necie. Jak najlepiej podłączyć lightbary.
Poniżej przesyłam link ze schematem. O czymś takim myślałem. Proszę ewentualnie o jakieś wskazówki. Zależy mi na tym żeby zasilanie wziąć z lamy (światła mijania) tak żeby nie trzeba było ciągnąć prądu od aku tylko wszystko schować w lampie (przekaźnik, bezpiecznik). Chodzi mi również o to aby po wyłączeniu zapłonu lamy gasły gdybym zapomniał je wyłączyć - stąd pomysł na podłączenie zasilania z lampy.
Oto link:
https://drive.google.com/file/d/0B2t-dB ... sp=sharing
: czw lip 23, 2015
autor: Krzycho
michaekk pisze:Witam ponownie... zaznaczam że jestem zielony z tego tematu, wiedze jaką posiadam z tego tematu to tylko to co przeczytałem w necie. Jak najlepiej podłączyć lightbary.
Poniżej przesyłam link ze schematem. O czymś takim myślałem. Proszę ewentualnie o jakieś wskazówki. Zależy mi na tym żeby zasilanie wziąć z lamy (światła mijania) tak żeby nie trzeba było ciągnąć prądu od aku tylko wszystko schować w lampie (przekaźnik, bezpiecznik). Chodzi mi również o to aby po wyłączeniu zapłonu lamy gasły gdybym zapomniał je wyłączyć - stąd pomysł na podłączenie zasilania z lampy.
Oto link:
https://drive.google.com/file/d/0B2t-dB ... sp=sharing
Jeśli jedną lampę podłączysz do 87 a drugą do 87a, to nigdy się razem nie zaświecą, bo 87 jest rozwierny a 87a zwierny. Czyli obydwie powinny być podłączone do 87a. Prowadzenie zasilania na styk 30 z kostki H4 nie ma sensu, tu powinien być doprowadzony + bezpośrednio z akumulatora (przez bezpiecznik) albo ze złącza dla akcesoriów (w lampie jest takie). Styki cewki przekaźnika (85 i 86) - jeden na masę, do drugiego + z wyłącznika lightbarów (zasilanie na wyłącznik można wziąć z przedniego światła, jeśli dodatkowe lampy mają działać jednocześnie ze światłami mijania i drogowymi, to zasilanie na wyłącznik powinieneś wziąć z pozycyjnych).