Strona 1 z 1
Gmole vn900
: śr mar 27, 2013
autor: Rysio
Kumpel sam zrobił gmole z kwasówki tz wygięli mu w zakładzie i przyspawali sam tylko oszlifował spawy i do polerował koszt ok 200zł (+piwka) naprawdę bardzo fajnie wyglądają. Ma ktoś wymiary gmoli do vn 900 z mocowaniami, albo zdjęcie z poglądowe z rozmiarami bo mam chęć sobie takie zrobić.
: śr mar 27, 2013
autor: Banan
Rysio powiedz o jakie konkretnie wymiary ci chodzi, tak się składa że u mnie w garażu stoją akurat dwie 900 z różnymi gmolami to skoczę i pomierzę
: czw mar 28, 2013
autor: Rysio
Jak by Ci nie przeszkadzało to jak się ociepli to bym do Ciebie podskoczył i udzielił byś mi porady co do gmoli. (Jeśli to jest ten Tłuszcz koło Warszawy)
: czw mar 28, 2013
autor: Banan
Tak to jest ten Tłuszcz i jak najbardziej zapraszam, miło by było cie poznać w razie czego telefon masz poniżej
: czw mar 28, 2013
autor: Rysio
Dzięki bardzo na pewno się odezwę.
: pn gru 22, 2014
autor: marekm
Temat co prawda lekko starawy, ale nie chcę zakładać nowego, więc zapytam jakie gmole polecacie do Classic'a (pytam o tradycyjne gmole, tzn. bez zintegrowanych spacerówek) ?
Ceny (u nas) wahają się od 380 PLN (produkcja PL) do 950 PLN (Baron, USA).
W necie są kiepskie fotki, więc trudno dostrzec jak poszczególne modele sa montowane.
: wt gru 23, 2014
autor: Krzycho
Ja mam takie
link. Dół mocowany śrubami trzymającymi sety/podnóżki kierowcy, góra obejmami do podłużnic ramy. Wszystkie śruby były w komplecie, również tulejka potrzebna do przesunięcia klaksonu, jakość spawów i chromu OK. Gmol jest wykonany z rury, która jest cięższa niż wygląda. Wytrzymałości nie miałem okazji sprawdzać...
: wt gru 23, 2014
autor: czarny
ja mam takie jak krzycho i tak:
1. wygląd bardzo ok
2. fiknąłem pod garażem przy małej prędkości, gmol nie wygiął się ale tylko chrom ucierpiał, z przodu nic nie ucierpiało, kiera ani cokolwiek, natomiast nie ochronilo to wydechów, trochę się obtarł dolny od spodu, ale teraz sa nowe HARD KROME i jest git
3. przy mocnym złożeniu w zakręcie pierwszym elementem który harata asfalt jest dolne mocowanie gmola, dźwięk jest przerazający, przetestowane wielokrotnie szczególnie przy zjeżdzaniu z ronda, zona prawie zawalu dostala a kolega jadący za mną był pewien ze gleba będzie, a poza tym jest to element sztywny a wiec nie poddaje się i może to być niebezpieczne, bo może nastąpić zarzucenie motocykla i gleba, u mnie obie strony są już zdarte o ok, 0.5 cm, trochę po torze jezdzilem a tam tez zakrety ;-)
reszta ok, wart swojej ceny
Ps. Banan ma hurtownie 900 tek :-)))
: wt gru 23, 2014
autor: marekm
Dziękuję Panowie.
Po Świętach zamawiam.
: wt gru 23, 2014
autor: Banan
czarny pisze:Ps. Banan ma hurtownie 900 tek :-)))
Już nie teraz przerzuciłem się na Smokowo czerwono krwistą 800 i diabelicznie czarną V2K
: wt gru 23, 2014
autor: Krzycho
czarny pisze:
3. przy mocnym złożeniu w zakręcie pierwszym elementem który harata asfalt jest dolne mocowanie gmola
Dziwne...
U mnie najpierw zaczyna szorować podest, co też nie jest przyjemne.
Ale podesty się unoszą, więc nie jest to groźne.
Może masz odwrotnie założone? Ślizgacz powinien być z tyłu.
: śr gru 24, 2014
autor: czarny
jak odwrotnie? gmola nie da się odwrotnie, jak się klade pierwszy trze gmol, kurde faktycznie na fotkach w necie slizgi sa z tylu podestu, u mnie z przodu i dlatego podest nie ociera, zanim kupiłem mój motocykl nie miał on gmola, był zupełny golas, może kogos wkurzalo szorowanie podestem to zmienil na przód i mogl się bardziej klasc w zakrętach, dziwne, przeloze slizgi na tyl, tylko jak ja tre gmolami to slizgi będę wymienial co miesiąc
: śr gru 31, 2014
autor: marecki1981i
U mnie tez w pierwszej kolejności trze podest, nie zdarzyło mi się gmolem zaryć a miałem kilkakrotnie tak że aż motocyklem nadrzuciło ( nie przyjemne uczucie
)
: śr gru 31, 2014
autor: czarny
a ślizgi masz z tylu podestu czy z przodu?
: czw sty 01, 2015
autor: marecki1981i
Hmm z tyłu ..chyba
, najpierw łapie tył podestu, składa się do końca i łapie na łączeniu podestu z ramą i wtedy już nie fajne uczucie. Przeważnie wchodząc w zakręt lekko wystawiam buta poza podest i wtedy mam dokładne wyczucie ile jeszcze mogę się złożyć no ale glany mocno już zdarte
: pt sty 02, 2015
autor: czarny
hehe a widzisz u mnie ktoś przelozyl slizgi na przód i ma jakby większy zakres zanim podest zacznie szorować, a jak zalozylem gmol to pierwszy szoruje gmol, a gmol się nie poddaje wiec uczucie jest od razu niefajne, do podestu nie dochodzi, gdyby ocieral najpierw podest i się poddal to jest już jakiś wyznacznik ze trzeba odpuscic, a u mnie klade klade i nagle gmol trze i wtedy zawal prawie, ech, musze te slizgi przelozyc na tyl
: pt sty 02, 2015
autor: claus
A może zainteresuje Cię oferta z KUŻNIA MOTOCYKLOWA - STARE BABICE (niedaleko WA-wy ) . Dużo zdjęć , dobre ceny.Kupiłem gmol do VN 1700 sprawdza się idealnie.
Re: Gmole vn900
: pn lip 15, 2019
autor: Max damage
Odgrzeję trochę stary temat ale może komuś pomoże. Znajomy namawiał mnie żebym jednak założył gmole. Jako że nie lubię jak motocykl jest czymkolwiek obwieszony to chciałem w miarę grube ale nie za wielkie. Dodatkowo miały być tak zrobione żeby nie utrudniały dostępu do filtra oleju. Założyłem coś takiego.
URL=
https://images92.fotosik.pl/218/723da348a5462b6c.jpg]
[/URL
URL=
https://images89.fotosik.pl/217/216433bb15d444d8.jpg]
[/URL
URL=
https://images89.fotosik.pl/217/7f837bedf5543713.jpg]
[/URL