Strona 1 z 1
szybkie pytanko vulcan 900 zawory
: wt kwie 16, 2013
autor: marecki1981i
Mam pytanie do Was.
Kawasaki vulcan 900 ma zawory na srobach czy plytkach?
Szykuje sie do regulacju zaworow a to spora roznica bo jesli sroby to spoko a jak plytki to bedzie pierniczenia sie troche.
: wt kwie 16, 2013
autor: Radio
W necie masz ogólnie dostępną instrukcję serwisową, ściągnij i zobacz......
: wt kwie 16, 2013
autor: jurekawasaki
No panowie od 900 setek podpowiedzcie koledze zamiast przypominać o internecie .
: wt kwie 16, 2013
autor: simon
trzeba bawić się z płytkami, przerabiałem to
: wt kwie 16, 2013
autor: Mayones
Zawory płytkowe uczą cierpliwości
Marecki poproś kogoś o serwisówkę na pewno są na forum
: wt kwie 16, 2013
autor: fitter
M.in. serwisówka do 900-tki - literatura tylko w celach zapoznawczych
: wt kwie 16, 2013
autor: marecki1981i
Dzieki panowie..
chodzilo mi o szybka podpowiedz(service manual mam w domu na kompie a w pracy tylko jkomorke), no i flasiunie przegralem hehe
No to bedzie pierniczenia sie troche...mechanika trzeba szybko szukac by to poustawial bo 11 maja wybieram sie na maly rajd po europie wiec musze byc pewien ze wszystko bedzie gralo jak nalezy.
: wt kwie 16, 2013
autor: marekfg
A po co Ci ta regulacja jeśli można zapytać?? Jeśli denerwują Cię lekko cykające zawory to nie ma sensu tego regulować bo cykanie i tak powróci... Siemka.
: wt kwie 16, 2013
autor: marecki1981i
Lekkie cykanie mi nie przeszkadza ale tak jak pisalem bede w trasie po europie przez 2 tygodnie (jakies 6-7 tysiecy km przewiduje) i niechcialbym by sie wtedy cos zpierniczylo...
: wt kwie 16, 2013
autor: Daromax
Ile masz już kilometrów ? na płytkach rzadziej się reguluje co jakieś 25-30 tyś
: wt kwie 16, 2013
autor: marecki1981i
Daromax pisze: Ile masz już kilometrów ? na płytkach rzadziej się reguluje co jakieś 25-30 tyś
15,5 tys mil przejechane...
: wt kwie 16, 2013
autor: Basin Raider
2,5 godziny i zawory wyregulowane
Jeżeli dekiel w 900 schodzi bez targania silnika.
Płytka 9.48
Jeżeli to będzie pierwsza regulacja to grubość płytki możę oscylować w granicy 2.40
Jedna płytka to koszt ok. 9zł Koszt zestawu ok. 400zł
Ja używam obecnie płytek Wiseco, ale np Hot Cams olkowe też jest ok
: pt paź 30, 2015
autor: Robert
To ja w temacie regulacji VN900, wyjeździlem 33 tysiące, w manualu stoi żeby regulować zawory. Nie robilem zadnej regulacji jak dotad a moto mam od poczatku. Trzeba jak się specjalnie nic nie dzieje czy można to pominąć? Trzeba nowe płytki czy wystarczy zamienić miejscami? Jakie jeszcze części i jaki koszt robocizny?
: pt paź 30, 2015
autor: kacmar
Sprawdź luzy szczelinomierzem, jeżeli są za duże od normy to warto wykonać regulacje. Zamieniać można pod warunkiem, że gdzieś wyjdzie wymiar starej płytki potrzebny do skasowania luzu. Koszt robocizny bez kosztu płytek to max 350 zł /ASO/
: pt paź 30, 2015
autor: Gasman
Generalnie trzeba zrobic kontrole i ewentualnie regulacje(płytkami), a w naszych moto z reguły sa za małe luzy.
: sob paź 31, 2015
autor: PPV
Robert, masz manuala do Customa ściągniętego gdzieś? Ja sobie ściągnąłem jakiś czas temu, tyle, że do Classica - tam piszą, że sprawdzanie zaworów co 42tys km (26tys. mil). Silniki customa i classica się różnią, czy jak?
: sob paź 31, 2015
autor: PPV
A przepraszam, w manualu wersje amierikanskije inspect po 24tys (15tys mil)
Z czym to związane, tak z ciekawości zapytam?
: ndz lis 01, 2015
autor: Robert
Kacmar dzięki za info o kosztach. Tak coś właśnie mechanik krzyczał 350, widzę że z górnej półki jedzie. PPV masz rację w manualu faktycznie jak byk stoi ze co 42 tysiące! Temat zagailem dlatego ze jak ostatnio robiłem regulacje pasa to mechanik krzyknął ze serwisowka podaje ze trzeba regulować zawory przy 30 tysiącach. To teraz pytanie skąd mu się to wzięło skoro w mojej książeczce jest ze po 42.