Strona 1 z 2

Przebieg i awarie vn 900 - ranking

: sob cze 08, 2013
autor: czarny
Mam pomysł - wpisujcie poniżej rok produkcji, ile kilometrów macie przejechane na swoich VN 900 i co do tej pory trzeba było naprawić (nie bierzemy pod uwagę eksploatacji, opony, świece, płyty itd.) tylko awarie i przebiegi


temat skopiowany od Rokersa ale mysle ze sie nie obrazi

: sob cze 08, 2013
autor: marekfg
8 tysięcy mil i zero problemów - nie licząc trefnego akumulatora... :ok:

: sob cze 08, 2013
autor: fitter
Rocznik 2010, rozpoczęty drugi sezon w kraju, 7 tysięcy mil bezproblemowo :ok: poza niesprawnym wskaźnikiem paliwa :D

: ndz cze 09, 2013
autor: czarny
no moj 2007 rok, obecnie przebieg 15 500mil, zakupiony przy przebiegu 9 tys mil, do tej pory bezproblemowo, jedna sprawa mnie wkurza to to ze przy rozruchu kreci jakies 2 sekundy, jak zmienilem aku na nowy to przez kilka miesiecy bylo od pyka a po zimie znowy tak samo, kreci 2 sekundy, dalem dupy z tym nowym aku bo go zostawilem w motocyklu w zimnym garazu i trzy razy padl do zera, moze juz go szlak trafil i nie ma mocy udezreniowej, motocykl zapala ale jak slysze u innych jak pali od pyka to mnie to wkurza

: ndz cze 09, 2013
autor: Radio
czarny, zmień aku na nowy i skończy się problem.

: ndz cze 09, 2013
autor: Banan
Rocznik 2010, 11 tyś z małym haczkiem zero problemów tylko leje i :pedzi:

:pije:

: wt cze 11, 2013
autor: Rysio
2 lata w Polsce kupiłem jak miał 10 000 mil obecnie 14 500 u mnie bez awarii :motorynka:

: czw cze 13, 2013
autor: czarny
a jakby wlozylwiekszy aku, np 14 albo nawet 18?

: czw cze 13, 2013
autor: marekfg
Zwróć uwagę może na siłę uderzeniową bo z tym bywa różnie. Może w tym kierunku bardziej... Ja tak właśnie podszedłem do sprawy po tym jak mi aku padł rok temu znienacka i chyba trafiłem dobrze.

: czw cze 13, 2013
autor: Radio
Kup o takich samych parametrach jak oryginalny, ewentualnie poszukaj o większym prądzie rozruchowym.

: pt cze 14, 2013
autor: Mastif
czarny pisze:a jakby wlozylwiekszy aku, np 14 albo nawet 18?
18 to za dużo, prawdopodobnie twój alternator nie będzie go w stanie naładować

: pt cze 14, 2013
autor: czarny
dobra z innej beki, w zeszłym seonie zdjąłem w swoim 900 te dekielki w wydechach (trzymaja sie na 3 nitach) potem wywierciłem po 6 otworów w tłumiku kazdym, i załozyłem dekielki, maszynka nabrała basowego pomruku, ale mi mało, nie chce wypruwac calkiem, i tu pytanie

wierciłem tylko przez ta scianke na tyle tłumika, czy ktos sie orientuje jak długa jest ta puszka czyli wlasciwy tlumik, tzn jakie wiertlo potrzebne jest zeby przewiercic tez przednia sciankę tej puszki, czyli tą od strony kolektora, chociaz ze dwie dziurki

: pt cze 14, 2013
autor: Tedi
Mam go dopiero drugi sezon dokładnie od Maja ubiegłego Roku zrobiłem nie wiele bo do dnia dzisiejszego z 7052 mil teraz mam 7900 mil zero awarii i problemów pali na 1 strzał :P
Co do Akumulatora to nigdy nie ładowałem mimo tak małego przebiegu w poprzednim sezonie był zawsze doładowany. Na zimę odstawiony był w przy domowym garażu gdzie była temperatura pokojowa nie odpalany całą zimę ( a była długa tego roku ) nadszedł dzień by wypchnąć z garażu i sprawdzić czy odpali o dziwo odpalił za pierwszym strzałem :D
Z tego co czytam to koledzy robią więcej kilometrów czyli powinni mieć bardziej doładowane akumulatory a co za tym idzie powinny być doładowane i nie zasiarczone.
ps. mój jest z 2009 Roku nie wiem czy akumulator jest fabryczny czy został zmieniony np. przez sprzedawcę ważne dla mnie jest to że nie sprawia problemów.

: ndz cze 16, 2013
autor: marecki1981i
Rocznik 06, przejechane 20000 mil w tym ostatnio jakies 4000 mil w pare dni i jak narazie zero problemow. Jak go kupilem mial okolo 12000mil. jedyne co mnie zastanawia to to ze jak jest zimny to nuigdy za pierwszym razem nie odpali...musze chwile poczekac jak pompa dobije i za drugim juz zawsze pali..

: czw cze 20, 2013
autor: Daromax
:) Przy przebiegu ok. 40 tyś pękła linka sprzęgła , moto sprzedałem kumplowi i mi dał znać :p

: wt cze 25, 2013
autor: Mars
Rocznik 2008 z przebiegiem 10 tys. km- zero problemów, tylko czasami podczas uruchamiania silnik wchodzi na wysokie obroty ( wystarczy wtedy przegazować i obroty spadają- podobno może się blokować linka gazu ).

: wt cze 25, 2013
autor: Yuzek
czarny pisze:dobra z innej beki, w zeszłym seonie zdjąłem w swoim 900 te dekielki w wydechach (trzymaja sie na 3 nitach) potem wywierciłem po 6 otworów w tłumiku kazdym, i załozyłem dekielki, maszynka nabrała basowego pomruku, ale mi mało, nie chce wypruwac calkiem, i tu pytanie

wierciłem tylko przez ta scianke na tyle tłumika, czy ktos sie orientuje jak długa jest ta puszka czyli wlasciwy tlumik, tzn jakie wiertlo potrzebne jest zeby przewiercic tez przednia sciankę tej puszki, czyli tą od strony kolektora, chociaz ze dwie dziurki
nie przewiercisz , jest tam jeszcze katalizator i kilka komór - ja wyczyściłem wszystko i zwiększyłem rurkę wylotową na fi 50 i gada ok

Mój 6 tyś mil (2011) - zero problemów

: wt cze 25, 2013
autor: Radio
Jozek, skoro jest katalizator to musi być sonda, ja mam VN900 w wersji USA i nie ma sondy, Twój VN jest z rynku EU ??

: wt cze 25, 2013
autor: Gasman
A u mojego kolegi w VN900 są sondy- wersja z kalifornii i jest i katalizator i sondy :)

: wt cze 25, 2013
autor: Radio
Który rocznik jest tego VN900 ??