Strona 1 z 2
kierunkowskazy USA w VN 900
: wt cze 18, 2013
autor: Yuzek
czy ktoś wie jak rozłączyć stale świecące włókno
Samo zaklejenie powoduje , że przerywacz szybciej pracuje
czy można coś zrobić bez wymiany przerywacza - czy tylko wizyta u elektryka ?
: wt cze 18, 2013
autor: Krzycho
U mnie z przodu się paliły ciągle (wersja kanadyjska). Wystarczyło przeciąć po jednym z trzech kabelków idących do kierunkowskazów. Z przerywaczem to chyba nie ma nic wspólnego. No i potem jeden z tych kabelków użyłem do zasilenia pozycyjnego w reflektorze głównym.
Chyba, że u Ciebie stale świecą się również tylne kierunkowskazy, bo i taką wersję widziałem - to takiego przypadku nie przerabiałem.
: wt cze 18, 2013
autor: Mastif
można też zmienić żarówki na jednowłóknowe
: wt cze 18, 2013
autor: Yuzek
jednowłóknowa nie bardzo , ponieważ ma 1 punkt przewodzący na środku , a dwu włóknowe 2 miejsaca rozsunięte
: wt cze 18, 2013
autor: Radio
Jozek, w VN900 Classic LT w lampie masz kostki do kierunkowskazów, wystarczy przeciąć cienkie kabelki, zaizolować je i po sprawie.... przerywacz cały czas będzie pracował tak jak do tej pory.
Krzycho, nie ma fabrycznej wersji z podświetlonymi tylnymi kierunkowskazami, to sami właściciele przerabiają bo ładnie wygląda świecący przód z tyłem
: wt cze 18, 2013
autor: Yuzek
Radio pisze:VN900 Classic LT w lampie masz kostki do kierunkowskazów, wystarczy przeciąć cienkie kabelki, zaizolować je i po sprawie.... przerywacz cały czas będzie pracował tak jak do tej pory.
Sprawdzę mam nadzieję , że będzie ok.
: wt cze 18, 2013
autor: Radio
Nie masz co sprawdzać tylko tnij (właściwe
) ponieważ jest to już sprawdzone na moim i dwóch innych VN900 Classic LT wersje USA roczniki 2008 i 2009.
Tak na marginesie to powiem że zasilanie do owych świateł postojowych nie mają nic wspólnego z przerywaczem ponieważ nie są zasilane z przerywacza.
: wt cze 18, 2013
autor: Yuzek
ale ......
jak zamalowałem przejście prądu na włókno do ciągłego świecenia lakierem do paznokci
( nie świeciło) to przerywacz działał bardzo szybko - tak jak by była spalona żarówka ?
.... .ale jak Radio mówisz
: wt cze 18, 2013
autor: Radio
Józek, jest to niemożliwe, chyba że ktoś już coś modził w instalacji lub nie miałeś przejścia na jedną z żarówek.... wówczas mogło tak się dziać.
: wt cze 18, 2013
autor: czarny
ja mam drugi komplet zarowek, ze spalonym wloknem 5w, (najczesciej jak sie przepala zarowka dwuwloknowa to wlasnie to wlokno od postojowcy bo sie pali dluzej) na przeglad zamieniam zarowki i gucio
: wt cze 18, 2013
autor: Zeus
Jozek, niedługo sie spotkamy i zrobimy to we dwóch
: wt cze 18, 2013
autor: marekfg
Ja na ten przykład zakleiłem nie lakierem do paznokci ale odrobiną taśmy izolacyjnej i mruga jak ta lala
: wt cze 18, 2013
autor: Arezy
W kierunkowskazach z USA są żarówki 2 włuknowe. Wystarczy odłączyć jeden kabelek. Nie pamiętam który kolor. Ale eksperymentalnie można dojść bez problemu. Po testuj na jednym. Najlepiej przednim. W lampie są złączki do nich. Ustal kolor i wytnij w reszcie kierunkowskazów .
: śr cze 19, 2013
autor: Yuzek
: śr cze 19, 2013
autor: Yuzek
: śr cze 19, 2013
autor: Radio
: śr cze 19, 2013
autor: Yuzek
dzięki bardzo jak będę w Połczyńskich Zdrojach wjadę z zgrzewką piwa
: śr cze 19, 2013
autor: Radio
Nie ma sprawy, zapraszam serdecznie na
: śr cze 19, 2013
autor: fitter
Jozek - a przeszkadzał Ci ten świecący kierunkowskaz czy trafiłeś na upartego diagnostę? U mnie przegląd poszedł z takimi kierunkami i nawet nie mruknął, pomarudził zaś nad lustrem światła, że wali na wprost a nie z doświetleniem pobocza. Obiecałem zmienić do kolejnego przeglądu i pach jest pieczątka. A zmieniać nie będę
: śr cze 19, 2013
autor: Yuzek
1.przeszkadzają mi przy jeździe w nocy, odbijają mi się w szybie - szybę mam akcesoryjną
2.Mam białe kierunki, a jak stale świecą pomarańczowe żarówki to nie widać
3.Założyłem light bary z ledami i jakoś za dużo tych światełek się zrobiło