Wydechy. VN900

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Wydechy. VN900

Post autor: Fajans » pt sie 02, 2013

Proszę o porady jak uzyskać lepszy efekt pracy wydechów,chodzi o to żeby było głośniej.



:wall:
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2014 przez Fajans, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » pt sie 02, 2013

Zmienić serie np. na Kilińskiego
I będzie Pan zadowolony :D
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Awatar użytkownika
Tebow
Posty: 902
Rejestracja: pn cze 25, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: HD Road King
VROC: 35267

Post autor: Tebow » pt sie 02, 2013

@ Markov Kalińskiego ;)
----- www.v-moto.pl części, akcesoria, oleje itd. do VN-ów -----

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » pt sie 02, 2013

@Tebow jasne ze Kalinskiego tak to jest jak sie klepie ze smarkfona ;)
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » pt sie 02, 2013

Kaliński i pełnia radości :D , W 900 to zabawa przy przełożeniu samemu, za to w 800 juz było czuć nutke dramatu ale dałem rade. :D
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » sob sie 03, 2013

...nie wiem o co chodzi z tym Kilińskim, oprócz tego, że znał Kościuszkę... :D , w VN 750 można jakoś podkręcić volume wydechów?
Pozdrawiam Robert

Awatar użytkownika
Wojtek34
Posty: 334
Rejestracja: wt sty 15, 2013
Miejscowość: Bledzew - Lubuskie
Motocykl: VN750 92'
VROC: 0

Post autor: Wojtek34 » sob sie 03, 2013

Ramms pisze: w VN 750 można jakoś podkręcić volume wydechów?
Wiem, że niektórzy usuwają tłumik centralny. Ja wyjąłem wnętrze tłumików końcowych, dźwięk jest dla mnie przyjemniejszy niż oryginalny i jest trochę głośniej ale bez przesady. Próbowałem jak by brzmiał bez centralnego - jak dla mnie to już czołg, ale zależy co kto lubi :)
"Odkręcam gaz i znikam stąd, jestem wolny"

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » ndz sie 04, 2013

Chodzi o to żeby się nie pchać w koszty ,tylko z tych orginalnych które mam coś wymyślić ,czekam na dalsze porady :)

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » ndz sie 04, 2013

Mój kumpel ma wiercone oryginały ale to nie to , jest lepiej niz na nietkniętych oryginałach-jest mniej dżwieku odkurzacza ale na nogi nie powala. Jak śmigamy gdzies wkoło komina to zawsze chce zebym przed nim jechał a mam Cobry na Vn 1600- lubi sobie posłuchac :D .
Na osiemsetce tez lubił za mną jeżdzic- nie jest tak głosno na kalińskim jak na V&H( to nawet dla mnie było za głosno-jak postawiłem moto w garażu to łeb jeszcze pół godziny jechał-swoje V&H sprzedałem gosciowi z forum a kupiłem kalinskiego - duzo ciszej a wystaczajaco głosno).
Kalinski jest ok- akurat żeby cie puszkarze usłyszeli a i sąsiadów nie wku...sz.
Ale jak chsesz cos na tych twoich oryginałach cos zmotać to na You tube widziałem filmik jak kolo wierci swoje wydechy na vn900.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pn sie 05, 2013

Fajans napisz do Józka on przerabiał w swojej 900 efekt naprawdę godny polecenia.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » pn sie 05, 2013

zostałem wezwany do tablicy :D

Tak przerabiałem - czyli wyrzuciłem wszystko ze środka łącznie z katalizatorem , przegrodami chyba ze 4 szt , wymieniłem końcówkę na fi 50 mm

trochę pracy jest !!!

podaj adres e-mail to prześlę Tobie zdjęcia
LwG Darek
Iguanas Poznań

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » pn sie 05, 2013

Darek dawaj tutaj te zdjęcia :ok:

Ja też mam Kalińskiego i polecam brzmi super.
Kolejnym plusem jest możliwość bez problemowego zamontowania sond lambda ( oczywiśćie w wersji europejskiej)co w przypadku Cobry czy V&H wiąże się z dodatkowymi kosztami.
VN 900 Custom Black Mat - był

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » czw paź 17, 2013

Wojtek34 pisze:
Wiem, że niektórzy usuwają tłumik centralny. Ja wyjąłem wnętrze tłumików końcowych, dźwięk jest dla mnie przyjemniejszy niż oryginalny i jest trochę głośniej ale bez przesady. Próbowałem jak by brzmiał bez centralnego - jak dla mnie to już czołg, ale zależy co kto lubi :)
Obrazek

a jak się do nich zabrałeś? Mówisz, że można zrobić rzeźnię i wyrzucić centralny...jak się do tego zabrać? Przeciąć za mocowaniem i...zaspawać dziurę blachą? Po takim działaniu trzeba chyba usztywnić oba tłumiki łącząc je ze sobą...
Pozdrawiam Robert

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » pt paź 18, 2013

Halo nikt nic nie wie na powyższy temat? 8/
Pozdrawiam Robert

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt paź 18, 2013

Na jakiejś niemieckiej stronie(nie mogę znaleźć) była opcja z regulacją głośności wydechów manetką rowerową przy takim wlaśnie centralnym tłumiku, dziura od spodu, zasuwka podpięta do linki i manetką sobie wajhujesz ciszej czy głosniej :ok:

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » ndz mar 09, 2014

ja w swoim zdjąłem te zaślepki co są na końcu, mocowane na trzy nity, wziałem wiertło 10 i wywierciłem po 6 otworów w każdym z tłumików, następnie zalozylem zaślepki na trzy nity i fajnie gulga, mam amerykanska wersje wiec nie ma sondy lambda i chodzi bez regulacji, koszty żadne a maszyna pracuje ciekawiej, i ja słychać

Awatar użytkownika
Andrzej
Posty: 1955
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Nadarzyn
Motocykl: VN 900 Classic - "Pimpuś"
VROC: 31877

Post autor: Andrzej » ndz mar 09, 2014

Tylko Józek!! Ujeżdżam jego 900 i to co zrobił z wydechami powodowało na początku wielogodzinną erekcję. Dobrze że już się przyzwyczaiłem bo to już wiek nie ten na takie numery ;)
Wymyślił (i wykonał) jakąś sztuczkę, że niech się schowają wszystkie Kalińskie, Vince i inne wynalazki. :ok: :ok:
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 17 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 17 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą