Strona 1 z 3

Vn 900 kupno i obawy

: ndz sie 18, 2013
autor: Kecik1993
Witam chce kupić VN 900 ale podobno hamulce bez abs dają średnią rade dla amatorów co prawda mam 20 lat a od 8 roku jeżdżę motorem więc ok powinno być. Mozę ktoś mi coś powiedzieć więcej na ich temat i ogólnie motocykle oraz porównać z shadownem 750

: ndz sie 18, 2013
autor: Laku
Wiadomo, że hamulce to nie to, co w aucie, ale bez obaw :)
Ja nigdy nie jeździłem motocyklem i 900ka to moje pierwsze moto i jakoś daję radę :)
Tyle że mam prawko na "B" 17 lat, a co za tym idzie trochę doświadczenia na drodze.
Pewnie, że lepiej mieć tego ABSa niż go nie mieć ;) ale spoko. Trzeba zachować większy odstęp a nie jechać komuś na ogonie i też da radę się zatrzymać w porę :)

: ndz sie 18, 2013
autor: Bastex
Witaj ja śmigam od początku bez ABS'u i daje rade, ale jak się hamuje na piachu, mokrym i białych liniach zbyt gwałtownie to ci nawet ABS nie pomoże. :motonita:
Pamiętaj te moto już maja pare kilo wagi .
Pozdro :antlers:

: ndz sie 18, 2013
autor: RadekSłupsk
zdecydowanie da sie hamowac. i tak nie rozpedzisz sie do, Bog wie jakiej, predkosci.
osobidcie nosze sie z zamiarem wymiany przewodu ham.na nowy i w stalowym oplocie, powinien poprawic dozowalnosc.

: pn sie 19, 2013
autor: fitter
Jak lecisz solo i niezbyt obładowany to jedna tarcza na przodzie + tył dają śmiało rade. Oczywiście jeśli nie uważasz tego motocykla za ścig i jeździsz tak jak na ten typ przystało. Przy mocno obładowanym moto lub z pasażerem i bambetlami to faktycznie mogły by być dwie tarcze - ale wystarczy ciut więcej przewidywania i rozsądku i też nie ma problemu.
Skoro 900-tki i 800-tki dały radę na Trolstigen (Droga Troli), Transfogardzkiej czy Transalpinie i wszyscy wracali cali i zdrowi to chyba innej rekomendacji nie trzeba ;)

: pn sie 19, 2013
autor: marekfg
Jest kilka porównań w necie, także z Shadow 750 i innymi w tej klasie, no i w każdym VN900 wychodzi zwycięsko więc dobrze poszukaj, a jak Ci się nie uda to daj znać na PW to Ci je sam wyszukam i przeslę. Jak Cie stać to się nie zastanawiaj tylko kupuj VN900 bo Ci lato do końca zleci i zostaniesz z ręką w nocniku na jego resztę... :D

: pn sie 19, 2013
autor: Mayones
marekfg pisze:Jest kilka porównań w necie, także z Shadow 750 i innymi w tej klasie
A proszę bardzo http://www.motocykl-online.pl/testy/Por ... tar,4943,1

Co do przewodu w oplocie nie odczułem jakoś znacznie różnicy w działaniu hebelka, mój gumowy był już leciwy więc wymiana i tak była potrzebna, póki co tylko raz zapomniałem że mam załadowane moto i jedną tarczę z przodu zwolniłem bez problemu choć z szybciej bijącym sercem, a wystarczyło kilka metrów wcześniej wcisnąć nieco klamkę :hammer:

: pn sie 19, 2013
autor: Konrad
Co prawda nie mam zbyt dużego doświadczenia jeśli chodzi o jazdę VN900 bo dopiero wczoraj zrobiłem pierwsze kilkadziesiąt mil ale powiem tak w porównaniu do mojego poprzedniego motocykla LTD 454 faktycznie wydaje się, że hamulce są gorsze ale trzeba wziąć pod uwagę, że LTD ważył 100kg mniej. Było mi dane jechać Suzuki C90 na Moto Party w Chorzowie i jak wsiadłem po raz pierwszy na ten motocykl też hamulce wydawały się być jakieś "kiepskie" (wiadomo masa nie ta" ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów moto wyczute i hamulce zrobiły się jakieś lepsze. Wydaje mi się, że po prostu trzeba się przyzwyczaić wyczuć motocykl każdy jeździ i hamuje inaczej.

: pn sie 19, 2013
autor: MaciekSz
W 900tce masz z tyłu oponę 180, a hamulce wbrew pozorom są mocne - łatwo zblokować koło... więc tyłu trzeba używać z wyczuciem, chyba, że lubisz jazdę bokiem.

Moja 900tka to był custom (z przodu opona 80/90/21') i nie odczuwałem nigdy braku "mocy" hamulców. Raczej brakuje przy oryginalnych przewodach dozowalności i wyczucia. Miałem je wymienić na stalowy oplot... ale finalnie wymieniłem całe moto (ale to już inna historia).

Brak ABSu w tej kategorii sprzętu jeszcze nie dyskwalifikuje. Mam drugie moto z ABSem... i dopóki nie będzie w tych sprzętach zintegrowanego układu chyba K-ACT), jakoś nie odczuwam przewagi, szczególnie jeżeli masz doświadczenie kilkuletnie.

: pn sie 19, 2013
autor: Grześ
Kolego jakie Shadow. Zapomnij Moto musi być męskie a na Shadow kach to raczej kobitki latają z racji nisko osadzonego siedziska. Kupuj VN a a zacznie się prawdziwa przygoda.
Heble dają radę . To moto nie służy do latania na jednym kole. Frajda i ekonomiczność to zalety 900 setki. A wrażenie przy innych robi jak by miał z litra więcej. :yeee:

: pn sie 19, 2013
autor: Kecik1993
Konrad, Witam jak Pan ocenia swoją kawasaki i czy http://allegro.pl/kawasaki-vn-900-chopp ... 65920.html była by dobrym wyborem

: pn sie 19, 2013
autor: ciecio
Kecik1993 pisze:czy http://allegro.pl/kawasak...3478265920.html była by dobrym wyborem
Krajowa i kompletnie ubrana to DUŻE zalety.
Do tego symboliczny przebieg.

Dlaczego jak ja szukałem moto nie było takich ogłoszeń ??

: pn sie 19, 2013
autor: Grześ
Fajny-warto

: pn sie 19, 2013
autor: Kecik1993
Właśnie muszę się pozbyć swojej 125 starej co na A1 miałem i kupuje a tak to ciężko z miejscem mam 7 motorów w tym trajke :motos:

: pn sie 19, 2013
autor: Robrob
jak by cięinteresowało to mam swoją 900 na sprzedanie http://otomoto.pl/kawasaki-vulcan-vn-900-M3750133.html

: pn sie 19, 2013
autor: czarny

: pn sie 19, 2013
autor: Kecik1993
Widziałem go ale drugi koniec polski nawet jeśli

: pn sie 19, 2013
autor: RadekSłupsk
mysle, ze za pewny sprzet warto sie przejechac :yeee:

: pn sie 19, 2013
autor: Kecik1993
Motocykl dzisiaj poszedł :( mam inny na oku jednak ma wydech "cobra" ma go ktoś jak z dźwiękiem i czy jest strata mocy

: pn sie 19, 2013
autor: MaciekSz
Mój Nomad chodzi na Cobrach. Nie ma mowy o stracie mocy. Dźwięki jest bajka (chociaż niektórzy wolą V&H)