Strona 1 z 1
wymiana opon Vn900
: pn mar 17, 2014
autor: longin100
Witam
Panowie ile może kosztować usługa wymiany opon w vn900 przód i tył.Dzwoniłem do serwisu Kawasaki do Łodzi i krzyknęli po 150 za koło zmiana +wyważenie.Nie sądzicie że to trochę przesada?
: pn mar 17, 2014
autor: Konrad
Przesada i to spora ja płaciłem w Lublinie w Moto GP bodajże po 60 zł za sztukę ale sam zdjąłem i założyłem koła do motocykla.
: pn mar 17, 2014
autor: marecki1981i
Do serwisu kawasaki to sie jezdzi jak ma sie moto z salonu na gwarancji a normalnie to omijac szerokim lukiem no chyba ze nie wiesz co z kasa zrobic
: pn mar 17, 2014
autor: Bastex
Ja sam zdejmowałem i zawoziłem opony do goczoła w Strzelcach Opolskich zmiana opony 12zł, wyważanie koła 30zł.
: pn mar 17, 2014
autor: Laku
marecki1981i pisze:Do serwisu kawasaki to sie jezdzi jak ma sie moto z salonu na gwarancji a normalnie to omijac szerokim lukiem no chyba ze nie wiesz co z kasa zrobic
Też tak kiedyś pomyślałem i pojechałem do słynnego wrocławskiego "wymieniacza".
Skutek był taki, że potem pan z serwisu musiał po nich poprawiać, bo źle złożyli zacisk hamulcowy i za mocno napięli pas napędowy. A wymiana opon w serwisie kosztowałaby nawet 10zł taniej.
Z cennika "wymieniacza" (tak dla informacji zakładającego temat
)
- Wymiana przedniej opony + wyważenie koła 50,00 zł
-Wymiana tylnej opony + wyważenie koła 160,00 zł (przy konieczności demontażu dwóch tłumików)
Jak już pisałem cena w serwisie była o 10 PLN mniejsza
Także po domorosłych mechanikach też nie ma co jeździć
: wt mar 18, 2014
autor: longin100
Panowie czy ktoś kupował opony na
www.reifen66.com
Chodzi mi o DOT z jakim sprzedają, czy to są opony świeże czy leżakowane.Ceny w miarę przyzwoite
: ndz mar 30, 2014
autor: Krzysiek1972
Ooo,doj...li !
: ndz mar 30, 2014
autor: Krzysiek1972
Za wymiane opon , wywarzenie , zamontowanie ,wymiana oleju ,filtr ol ,pow. kn ,plus olej (opony moje) 850 zloty.
: ndz mar 30, 2014
autor: Krzysiek1972
To mialo miejsce w Przemkowie ,warsztat 303.
: pn mar 31, 2014
autor: sebek01
Witam,
mam pytanko, chcę u siebie w VN 900 Classic zmienić opony na opony z białym pasem. Z przednią oponą nie ma problemu, ale z tylną o rozmiarze 180/70/15 jest znacznie gorzej (nawet z nową, a co dopiero używaną). I tu moje pytanie bo do dostania są opony o rozmiarze 170/80/15, ale:
1. nie wiem jak zmieni się charakterystyka jazdy.
2. czy te opony będą pasować na felgę,
3. jak wyglądać będzie motor,
4. czy różnica wielkości jest znaczna,
5. czy odczuje się to w prowadzeniu,
6. czy zmieści się bez problemu pod błotnik i nie będzie o nic haczyć?
Może ktoś z szanownego grona kolegów miał styczność z takim "zamiennikiem"
A jeżeli ktoś ma jakiś kontakt gdzie mogę załatwić używaną oponę 180/70/15 z białym pasem w dobrej cenie i dobrym stanie będę bardzo wdzięczy.
Pozdrawiam
: wt kwie 01, 2014
autor: Kermit
Zawsze masz jeszcze taką alternatywę:
http://allegro.pl/atlas-nakladki-na-opo ... source=mlt
Nie mam pojęcia jak to się spisuje ale jakieś wyjście jest.
: wt kwie 01, 2014
autor: sebek01
Wygląda ciekawie, cena też przystępna, można spróbować na tylne koło założyć i tak jest mocno schowane (sakwy, błotnik itp.). Wielkie dzięki jak zakupię i zamontuję to zrobię fotki i opiszę jak się sprawują
: wt maja 06, 2014
autor: sebek01
Zakupiłem te "cuda" nazwane dyplomatkami i nie polecam, nie udało się ich założyć na felgę, przy pompowaniu koła dyplomatka wychodziła z felgi - wyrzucone pieniądze.
Ale mam inny problem, chcę zakupić wreszcie upragnioną oponę z białym pasem na tył i mam trzy opcje w rozmiarze 170/80/15:
1. Metzeler ME880 Marathon WW - używana z bieżnikiem 7 mm z 2012r - 385 zł
http://allegro.pl/170-80-15-metzeler-me ... 80305.html
2. Dunlop K555 WW RTT - nowa z 2009r. - 449 zł
http://allegro.pl/170-80-15-170-80-15-d ... 35944.html
3. OPONA SHINKO 170/80-15 77H T W/W - nowa -469 zł
http://allegro.pl/opona-shinko-170-80-1 ... 81200.html
Po pierwsze dwie mogę pojechać na moto i obejrzeć, trzecia musi przyjść pocztą.
Możę macie jakieś doświadczenia z tymi oponami, i ponawiam pytanie czy taka zmiana z opon o rozmiarze 180/70/15 nie wpłynie źle na właściwości jezdne
: wt maja 06, 2014
autor: Smoku
Posiadam ww. Metzeler`y.
Dobra przyczepność na suchym, ładnie się trzymają nawierzchni.
Nieco gorzej jest podczas niskich temperatur, opona musi się rozgrzać. Również na mokrej nawierzchni nie czuję się w stu procentach pewnie. (ale to już pewnie kwestia umiejętności a nie opony)
Drugą kwestią jest zakup używanej opony. Raczej nie polecam, bo nie wiesz co się z tą oponą działo w jakim jest stanie etc.
: śr maja 07, 2014
autor: Leser
A ja mam Bridgestony:
http://www.bridgestone.pl/opony-motocyk ... edra/g721/
http://www.bridgestone.pl/opony-motocyk ... edra/g722/
i w porównaniu ze stockowymi Dunlopami są wspaniałe. Guma trzyma jak na razie w kazdych warunkach a i na mokrej nawierzchni lepiej sie jeździ.
Przód: 530 zł brutto
Tył: 680 zł brutto
u lokalnego oficjalnego dystrybutora bridgestone
Fotki:
https://www.dropbox.com/sc/0p1dd8h2bsuz6wm/qYm6LNM5JQ
: śr maja 07, 2014
autor: sebek01
Znalazłem jeszcze coś takiego:
4. MAXXIS CLASSIC M6011 WW - nowa 449 zł
http://allegro.pl/opona-maxxis-biala-bi ... 69266.html
: śr maja 07, 2014
autor: Mayones
Ja mam maxxisy 6011 ww od ok 15 tyś km, złego słowa o nich nie powiem, są na pewno miękksze od metzów ale to też ma swoje plusy
czy słońce czy deszcz ( spory ) nie doświadczyłem jakiegoś uślizgu, również na szczyrkowskich winklach przy + 5 stopnicach, przyczepność bardzo dobra, patrząc na bieżnik tylnej szacuje że starczy mi na jeszcze min 10 tyś, przód się wolniej ściera.
Co do ryfli na asfalcie to mimo że ma wzdłużne rowki to o wiele mniej trzepie niż np brigdestone który miałem wcześniej.
: czw maja 08, 2014
autor: Mayones
Ja mam maxxisy 6011 ww od ok 15 tyś km miało być 12 tyś, mój błąd, reszta bz