Strona 1 z 1
Obroty
: śr lip 16, 2014
autor: Jepi19
Po odpaleniu chodzi normalnie po dodaniu gazu dlawi obroty co to może być
Jesteśmy na Chorwacji
: śr lip 16, 2014
autor: Banan
Zacząłbym od świec wykręć je i najlepiej wymień
: czw lip 17, 2014
autor: Jepi19
Świece 3 komplety pompa paliwa sprawdzona filtr wyczyszczony zostały cewki i impulsator ale jak to sprawdzić
: czw lip 17, 2014
autor: Banan
Co do cewek i impulsatora t o chyba jedynie podmianka z drugiego moto może wyjaśnić problem.
A może masz zamontowanego Power Comandera albo jakieś inne urządzenie sterujące wtryskiem
: ndz lip 20, 2014
autor: Jepi19
: ndz lip 20, 2014
autor: Banan
Jepi19 Cieszy mnie niezmiernie że cało wruciliście do domu i że problemy z moto zostały rozwiązane
A teraz twoje
: wt lip 22, 2014
autor: Jepi19
Alternator przepalony wymonotowany teraz do przewinięcia przetarły się trzy przewody i tam dostał zwarcie szukam dobrego elektryka który to przewinie
: wt lip 22, 2014
autor: Krzycho
: pt sie 08, 2014
autor: Jepi19
Witam ponownie alternator przewinięty ale został problem nie wkręca się na obroty
tzn po odpaleniu na wolnych chodzi ale gdy ECU zaczyna procedure ssania tzn zwększa obroty
to gaśnie jakieś pomysły
: ndz sie 31, 2014
autor: Jepi19
Moto na serwisie u RatkaMoto czeka w kolejce
chyba po sezonie
: ndz wrz 07, 2014
autor: Jepi19
Diagnoza padnięty czujnik położenia przepustnicy do wymiany cały układ wtrysku
: ndz wrz 07, 2014
autor: Banan
Jepi19 Mam nadzieje, że to już koniec problemów z twoją 900
: wt wrz 16, 2014
autor: Jepi19
Banan to dopiero początki wtrysk sprowadzony wymieniony ale to jeszcze nie to
a serwisanci dalej nie wiedzą co dolega
: pt wrz 26, 2014
autor: Jepi19
Sprowadzony drugi Vulcan wersja USA i poszli do roboty
wczesniej wypozyczyli z Kawy oryginalny komputer i zaczęły się problemy bo wypisywał skoki obr. a pracował równo 580obr. i skok na 1100obr. wymiana wszystkich czujników zewnętrznych nic nie dała został tylko czujnik położenia wału i to on był problemem.
Moto składają i ma być dowiezione dziś po południu
: sob wrz 27, 2014
autor: Banan
Trzymam kciuki
: sob wrz 27, 2014
autor: Jepi19
Moto dotarło hula jak za dobrych czasów , przyczyna dość prozaiczna mechanik powiedział że poluzowało się koło magnesowe i to one spowodowało całą lawinę nieszczęść.
: sob wrz 27, 2014
autor: Banan
: pn wrz 29, 2014
autor: kacmar
I kolejne doświadczenie za "nami" - kto by pomyślał, że to będzie przyczyną.
: wt wrz 30, 2014
autor: czarny
mój kolega poleciał kiedyś na rundke vn 900, dzwoni do mnie ze zapalila się lampka FI i ze motocykl nie odpala, konsultacja z mechanikiem, diagnoza modul wtrysku do wymiany, mechanik osobiście chciał motocykl z trasy zwieść i zamawiac modul, ( nawet juz się z naszym duszkiem dogadałem ze kolesia zwiezie swoja przyczepka) zanim jednak tak się stało kolega podmienil aku od yamahy kolegi z którym był na trasie, okazało się ze motocykl odpalil bez problemu, w najbliższym sklepie kupil nowe aku i smiga do dzisiaj, a dam sobie reke obciac ze mechanik wymienil by mu modul i na kase niezla naciagnall. takie czasy, Jepi pewnie ciebie to tez trochę kasy i nerwow kosztowalo, dobrze ze już jest ok, szerokości i lewa w góre
: pt paź 03, 2014
autor: Jepi19
Dzięki za dobre słowa ale nasze VN mają słabe punkty i trza się z tym dzielić
U mnie było to poluzowanie koła magnesowego i lawina
ale po sprawie i lewa w