Strona 1 z 1

vn 900 wydechy i K&N

: wt wrz 30, 2014
autor: czarny
podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami, wymieniłem niedawno wydechy na Hard Kromy, dźwięk rewelacja, motocykl nabral charakteru, ale odnosiłem wrazenie ze jakby mu wigoru ubylo, na trasie wycisnalem z niego 160 km/h, z szyba, bezwietrzna pogoda, mam u siebie Power comandera i kiedyś solo bez szyby udało mi się 180 wycisnąć, przed zmiana wydechow z plecaczkiem i szyba tez poszedł 160, postanowiłem dokonać zakupu K&N, zalozylem i proba, wogole to zmienil się dźwięk, na jeszcze bardziej basowy, pojechałem na traske i wycisnalem 170km/h, i dalej musialem zwalniac, wiec może by jeszcze cos wzrosło, przyspieszenie i reakcja na gaz zdecydowanie lepsza, mam zamiar jeszcze wgrac nowe mapy do power comandera, wtedy może już wogole będzie bajka, to tyle

: wt wrz 30, 2014
autor: powalla
No ale dobrze że Ty masz blisko na niemieckie autostrady ...no bo u nas tak szybko nie można jeździć ,więc raczej innym będzie chodziło tylko o dźwięk motocykla :D

: śr paź 01, 2014
autor: czarny
na co dzień tak nie smigam, ale lubie znac możliwości maszyny, poprawila się tez elastyczność, lepiej się zbiera od 90 np. przy wyprzedzaniu na drodze ekspresowej ;-)

: śr paź 01, 2014
autor: MaciekSz
Moja 900tka smigała bez żadnych modyfikacji ok. 170. Z doświadczenia z 1600 wynika, że bez całościowego podejścia do tematu (czyli modyfikacja zasilania w powietrze, programu komputera i wydechu) zmiany tylko pogarszają osiągi. W moim przypadku najgorsza była zmiana wydechów na akcesoryjne. Dopiero dodanie K&N i odpowiedni program w PCIII pomógł w wyraźnym poprawieniu momentu obrotowego. Ucierpiała niestety Vmax. Ale na niej mi mniej zależy niż na dynamice.