Kilka pytań - VN 1500 '95

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » pn mar 12, 2012

Zalej płynem , odpal i jak pompa przepompuje płyn przez obieg to samo sie powinno odpowietrzyć wtedy sprawdz i ewentualnie dolej jakby było mało.
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4599
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pn mar 12, 2012

Makus001 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie jak odpalam na ssaniu to to ssanie (gałkę od zaciągania ssania) musze trzymać chwile ponieważ samo się cofa i po okolo 2 sekundach nie ma ssania. Wszyscy tak macie?
Wszyscy, którzy mają niedokręcone pokrętło kontrujące :D
Cięgno ssania dochodzi do okrągłej gumki pod którą jest nakrętka mocująca linkę.
wyciągnij ssanie i pokręć gumką (a tym samym nakrętką pod nią) w prawo.
:ok:

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » pn mar 12, 2012

Nie odpalałem ale faktycznie jest dużo lepiej, niewiem jak przy odpaleniu bedzie ale na zgaszonym to trzeba siłą wciskać, Jest ok chyba :ok: Żeby nie było , kręciłem ale nie tak silnie i efekt był dopiero jak przeczytałem co Lecho napisał i dokręciłem prawie z całej siły, prawie bo jak z całej to wcisnąć nie można hehehe Dzięki i piwko masz.
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4599
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pn mar 12, 2012

Do usług i dziękuję :pada:
:ok:

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » sob mar 17, 2012

Taki problem mam , dziś zaczęły mi lagi cieknąć i to dosyć leci. Mysle czy warto dawać to mechanikowi czy samemu sie zabrać, kluczy troche mam więc z rozkręceniem by nie było tragedii, gorzej z podniesieniem do góry motocykla. Prosze zamieścić jakieś porady czy instrukcje co i jak po kolei robić by nie spierdzielić nic. Wiem , musze mieć uszczelniacze, okolo litra oleju ale dajnie jakby jakiś filmik czy fotki były. Pozdrawiam
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

Trufel

Post autor: Trufel » sob mar 17, 2012

albo podnieś maszynę i pasami przytrocz do podnośnika lub do ziemi co by się nie wyglebił , lub podwieś go pasami do sufitu

Awatar użytkownika
boromirmax
Posty: 41
Rejestracja: czw paź 06, 2011
Miejscowość: Lubelskie
Motocykl: Drifter 800 / Hayabusa
VROC: 34584

Post autor: boromirmax » czw kwie 05, 2012

zeby nie zaczynac nowego tematu zapytam tutaj:

chciałbym w końcu zakończuć temat z nie działającym licznikiem i po konsultacji z mechanikiem doszedłem do wniosku ze wymiana mnie nie ominie, ale sam licznik to ciezko znaleźć i jest dogi... ale tak jakby wymienić bak z nowszego modelu tam konsola była juz na baku. i teraz moje pytanie: czy uchwyty będą pasować i jak jest podłączany liczniki? a może ktoś ma na zbyciu zbiornik z konsolą?

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » czw kwie 05, 2012

licznik jest na lince ale mocowanie baku jest inne bo jest nakładany od góry i pod konsolą jest przykręcony śrubą a druga śruba jest za razem mocowaniem siodła

Awatar użytkownika
boromirmax
Posty: 41
Rejestracja: czw paź 06, 2011
Miejscowość: Lubelskie
Motocykl: Drifter 800 / Hayabusa
VROC: 34584

Post autor: boromirmax » czw maja 17, 2012

mam prośbę czy może mnie ktoś nakierować gdzie znajduje się filtr siatkowy oleju? szukałem na moto, przeglądałem serwisówkę i nic nie znalazłem może złe szukałem nie wiem... będę wdzięczy za pomoc

i kolejna prośba powoli zabierał się do instalacji alarmu w moto, ktoś już to przerabiał? może jakieś porady ew. kolory kabli, poniżej zamieszczam kabelki które będą mi potrzebne

z góry dzięki za każdą pomoc

Obrazek

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » czw maja 17, 2012

filtr siatkowy znajduje się z lewej strony silnika, na dole. Duży korek na klucz 17
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
boromirmax
Posty: 41
Rejestracja: czw paź 06, 2011
Miejscowość: Lubelskie
Motocykl: Drifter 800 / Hayabusa
VROC: 34584

Post autor: boromirmax » pt maja 18, 2012

dzieki juz znalazlem nie wiem czemu go wczesniej nie widzialem, pewnie poczatki zacmy mam :D

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pt maja 18, 2012

boromirmax pisze:dzieki juz znalazlem nie wiem czemu go wczesniej nie widzialem, pewnie poczatki zacmy mam :D
Podaj adres e-mail na PW, to puszczę ci manuala
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 53 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 53 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą