Wyciek oleju VN 1500
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
Wyciek oleju VN 1500
Szanowni koledzy. Dzis zauwazylem wyciek w moim vulkanku zamieszczam fotke gdzie i jak . Jezeli jestem w bledzie prosze mnie skorygowac. Jest to wyciek z pod pokrywy zaworow? Co z tym zrobic ? Jak sie tego dranstwa pozbyc? Prosze o porady. Z gory dzieki i pozdrawiam . http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66d ... 3d8c5.html
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
W wulkanie 1500 nagminnie (tak wyczytałem w czeluściach internetu) pojawia się rozszczelnienie uszczelki pokrywy zaworów tylnego cylindra (przedni też to pewnie spotyka tylko, że rzadziej). Mnie to dopadło jakieś 400 km od domu. Trochę silikonu zamiast stwardniałej i spękanej uszczelki doraźnie załatwiło sprawę (w trasie nie miałem z czego jej wyciąć). Myślałem, że tak zostawię na samym silikonie ale po kolejnych 500 km znowu zaczęło cieknąc.
By się dostać do tej pokrywki należy ściągnąć zbiornik, odkręcić pompę paliwa oraz ozdobne osłony na głowicy i zdemontować rurę dolotu powietrza do gaźnika. U mnie w przypadku pokrywki tylnego cylindra nie trzeba było opuszczać silnika. Pokrywkę zaworów odbiłem na ksero następnie kartkę przykleiłem butaprenem na Gambit i wyciąłem uszczelkę. Następnie papier z butaprenem zmyłem z uszczelki benzyną ekstrakcyjną. Uszczelkę wyciąłem z Gambitu grubości 0,8mm i posmarowałem dodatkowo cienką warstwą silikonu. Koszt materiału to całe 2,5 zł.
U Ciebie na tym zdjęciu nie widać by olej kapał tylko lekko jest zaolejone. U mnie jak stanąłem na skrzyżowaniu to kolega, który stanął obok zobaczył, że mam plamę oleju na silniku. Strumyczek płynął dość żwawo.
By się dostać do tej pokrywki należy ściągnąć zbiornik, odkręcić pompę paliwa oraz ozdobne osłony na głowicy i zdemontować rurę dolotu powietrza do gaźnika. U mnie w przypadku pokrywki tylnego cylindra nie trzeba było opuszczać silnika. Pokrywkę zaworów odbiłem na ksero następnie kartkę przykleiłem butaprenem na Gambit i wyciąłem uszczelkę. Następnie papier z butaprenem zmyłem z uszczelki benzyną ekstrakcyjną. Uszczelkę wyciąłem z Gambitu grubości 0,8mm i posmarowałem dodatkowo cienką warstwą silikonu. Koszt materiału to całe 2,5 zł.
U Ciebie na tym zdjęciu nie widać by olej kapał tylko lekko jest zaolejone. U mnie jak stanąłem na skrzyżowaniu to kolega, który stanął obok zobaczył, że mam plamę oleju na silniku. Strumyczek płynął dość żwawo.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
Kto jest online
Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Marcin (49)
- Mario74 (51)
- _Mat_ (41)
- radoslaw_d_81 (44)