Wyciek oleju VN 1500

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Wyciek oleju VN 1500

Post autor: DIVA » sob wrz 01, 2012

Szanowni koledzy. Dzis zauwazylem wyciek w moim vulkanku zamieszczam fotke gdzie i jak . Jezeli jestem w bledzie prosze mnie skorygowac. Jest to wyciek z pod pokrywy zaworow? Co z tym zrobic ? Jak sie tego dranstwa pozbyc? Prosze o porady. Z gory dzieki i pozdrawiam . http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66d ... 3d8c5.html
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » sob wrz 01, 2012

Jak miałem swoją piętnastkę , to w tym miejscu miałem delikatne ślady po silikonie i nic mi nie ciekło. Pewnie mechanik dał trochę silikonu jak wymieniał mi łańcuchy rozrządu.
A żeby się tam dostać , to zbiornik paliwa na zewnątrz i obniżyć silnik, cobyś mógł zdjąć pokrywę.
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Zdziś
Posty: 2087
Rejestracja: czw cze 24, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 NOMAD
VROC: 34481

Post autor: Zdziś » sob wrz 01, 2012

To nie jest wyciek tylko pocenie się.Osobiście nie miałem 1500,ale słyszałem o tym przypadku 1500,a jeżeli Zeus mówi,że silikon pomógł to tylko zastosować się do rady i po sprawie. :ok:
zdziś

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » sob wrz 01, 2012

W wulkanie 1500 nagminnie (tak wyczytałem w czeluściach internetu) pojawia się rozszczelnienie uszczelki pokrywy zaworów tylnego cylindra (przedni też to pewnie spotyka tylko, że rzadziej). Mnie to dopadło jakieś 400 km od domu. Trochę silikonu zamiast stwardniałej i spękanej uszczelki doraźnie załatwiło sprawę (w trasie nie miałem z czego jej wyciąć). Myślałem, że tak zostawię na samym silikonie ale po kolejnych 500 km znowu zaczęło cieknąc.
By się dostać do tej pokrywki należy ściągnąć zbiornik, odkręcić pompę paliwa oraz ozdobne osłony na głowicy i zdemontować rurę dolotu powietrza do gaźnika. U mnie w przypadku pokrywki tylnego cylindra nie trzeba było opuszczać silnika. Pokrywkę zaworów odbiłem na ksero następnie kartkę przykleiłem butaprenem na Gambit i wyciąłem uszczelkę. Następnie papier z butaprenem zmyłem z uszczelki benzyną ekstrakcyjną. Uszczelkę wyciąłem z Gambitu grubości 0,8mm i posmarowałem dodatkowo cienką warstwą silikonu. Koszt materiału to całe 2,5 zł.
U Ciebie na tym zdjęciu nie widać by olej kapał tylko lekko jest zaolejone. U mnie jak stanąłem na skrzyżowaniu to kolega, który stanął obok zobaczył, że mam plamę oleju na silniku. Strumyczek płynął dość żwawo.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz wrz 02, 2012

Dzieki Panowie za porady zajme sie tym za tydzien nie za 2 tygodnie bo w sobote lece na zlot w Kencie.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą