Spalanie w Vulcanie

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » pn paź 01, 2012

Przy tej pojemności to raczej niemożliwe by w mieście spalił Ci mniej. Na trasie owszem powinien coś około 6,30 spalić przy niezbyt oszczędnej jeździe.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

bartazzz
Posty: 317
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: KOSZALIN
Motocykl: moto vacante...
VROC: 0

Post autor: bartazzz » czw paź 04, 2012

tez jestem takiego zdania że to niemożliwe, tym bardziej że przy tej masie to jest co pchać po mieście żeby rozpędzić, a na trasie jak masa się bujnie to można zejść u mnie 5,8 przy jeździe rekreacyjnej do 120. w mieście to nie liczę tylko tankuje jak się skończy :D

gang45
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 18, 2012
Miejscowość: szamotuły
Motocykl: vn2000 LT
VROC: 0

Post autor: gang45 » pt paź 05, 2012

ktos tu na forum pisał że vn 2000 pali 5,5 trasa i 6,0 miasto !!!! :scrach:
GANG45

Trufel

Post autor: Trufel » sob paź 06, 2012

Ja sie pod tym podpisuje moj VN 2000 pali tyle co nic trasa we dwoje czysto rekracyjna to 4,8 normalna 5,5 a miasto hmm coz nie trawie jakos latania po miescie bo mnie taka jazda meczy , swiatla potem znowu swiatla , jak musze to jade , ale po miescie nie mierzylenm , ale skoro na trasie przy napierdalaniu pod 180 non stop to z 7 llitrow nie wyszedl wiec po miescie tez raczej nie powinien wyjsc

Awatar użytkownika
Juzwa
Posty: 24
Rejestracja: ndz lis 13, 2011
Miejscowość: Bielsko-Biała
Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
VROC: 0

Post autor: Juzwa » sob paź 06, 2012

Dlatego czytając ten wątek, a szczególnie takie informacje jak pisze Trufel jestem lekko zaniepokojony takimi ilościami wachy.
Jak go "goniłem" po zakupie i jechałem z Piły prędkością od 60 do 100 - 110 km/h w porywach (ślizgające mocno sprzęgło) spaliłem 6,5 l wachy. Wymieniłem jeszcze świeczki, zobaczę co to dało.

Trufel

Post autor: Trufel » sob paź 06, 2012

ale ,że co ?? że mało pali ???? nic nie poradzę ,że tyle pali :D :D

Awatar użytkownika
Juzwa
Posty: 24
Rejestracja: ndz lis 13, 2011
Miejscowość: Bielsko-Biała
Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
VROC: 0

Post autor: Juzwa » sob paź 06, 2012

No! Twoje mało, moje dużo.

Awatar użytkownika
Juzwa
Posty: 24
Rejestracja: ndz lis 13, 2011
Miejscowość: Bielsko-Biała
Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
VROC: 0

Post autor: Juzwa » śr paź 10, 2012

Drugie tankowanie - jazda tylko miejska - 7,7. Wychodzi, że jednak lubi pociągnąć wachy. Trudno, przeżyje.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr paź 10, 2012

no miasto jak miasto ale w B-B to same górki góreczki zjazdy podjazdy, pewnie w bardziej "poziomym" mieście by z litr oszczędził ;)

Awatar użytkownika
Juzwa
Posty: 24
Rejestracja: ndz lis 13, 2011
Miejscowość: Bielsko-Biała
Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
VROC: 0

Post autor: Juzwa » śr paź 10, 2012

Pewnie tak, do tego jeszcze dochodzą krótkie odcinki jazdy (dom - praca - dom), wieczne ściski na Cieszyńskiej, ale...
czego się nie robi z miłości :)

Robert
Posty: 51
Rejestracja: pn sie 23, 2010
Miejscowość: Warszawa Białołęka
Motocykl: VN900Custom
VROC: 0

Post autor: Robert » czw lis 01, 2012

Hej, ja też w temacie spalania. Mam VN900 szósty rok. Dotychczas palił w mieście w granicach 4.5 - 5 litrów. Rezerwa zaczynała mi sie palic po przejechaniu 300 km. Teraz nagle już drugie tankowanie, wachy wlewam tyle samo, a rezerwa zapala sie juz po przejechaniu 200 kilometrów.
Przeczytałem cały wątek i doczytałem, że możliwoą przyczyną może być brudny filtr powietrza. Ale to jak piszecie może 1 litr więcej na 100 km, a u mnie nagle znikneło 100 km czyli ponad 4 litry wachy.
Co jeszcze mogło się stać, że nagle zaczął palić prawie dwa razy więcej?

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » czw lis 01, 2012

:) Sprawdz pływak może się rozszczelnił i nabrał paliwa :ok:

Robert
Posty: 51
Rejestracja: pn sie 23, 2010
Miejscowość: Warszawa Białołęka
Motocykl: VN900Custom
VROC: 0

Post autor: Robert » czw lis 01, 2012

Dzięki za podpowiedź, a jak to się sprawdza?

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » sob lis 03, 2012

Juzwa pisze:Pewnie tak, do tego jeszcze dochodzą krótkie odcinki jazdy (dom - praca - dom)
Masz rację.
Mam podobne spostrzeżenia, krótkie jazdy to zupełnie inne spalanie od wycieczkowego nawijania setek kilometrów.
Zalej wiec do pełna i ruszaj w trasę, wtedy będziesz miał oszczędności :)

WG65
Posty: 74
Rejestracja: wt lis 15, 2011
Miejscowość: Poznan
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: WG65 » sob lis 03, 2012

No ale Trufla egzemplarz jest mimo wszystko wyjątkowy !
grzybass.

Trufel

Post autor: Trufel » sob lis 03, 2012

no ale że niby o co chodzi ??

Piker

Post autor: Piker » ndz lis 04, 2012

pewnie o spalanie,bo o co.

Trufel

Post autor: Trufel » ndz lis 04, 2012

ale , że niby mało ?? Pali tyle ile mu dam :D

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » ndz lis 04, 2012

Trufla ma normalne spalanie , jesli ktoś ma inne to znaczy że coś jest roz..ne.
Mój vn 2000 normalnie palił na trasie 5,5litra a jezdziłem w przedziale 140-170. Gdy wracałem z katowic z motobazaru cisnołem bez przerwy 170 wyszło trochę coś ponad 6 litra. minimane zaliczyłem po karkonoszach 4,8litra. Na autostradach we włoszech i niemiec nigdy nie przekroczycł 6litra.Po powrocie z Rumuni (po tankowanu na ich syfiastych stacjach) spalanie mi wzroslo i już nie mogłem osiągnąć 4,8 litra.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » ndz lis 04, 2012

ps
nomad 1500 na gazniku palił więcej niż vn 2000 w granicach 5,8-6,5.
teraz hary na wtrysku średnio pali 5-5,2 litra.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą