problem z mean streakiem 1500 z 2002 roku

pisior
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 05, 2013
Miejscowość: lubuskie kostrzyn :)
Motocykl: xv 1100 i mean streak 1500
VROC: 0

problem z mean streakiem 1500 z 2002 roku

Post autor: pisior » ndz maja 05, 2013

http://allegro.pl/kawasaki-vn-1500-mean ... 96997.html o niego wlaśnie chodzi ,
no i ja sie nacieszyłem swoim mean streakiem ,kupiłem go tydzień temu i majowka dluga postanowilem pojechać do Slawy , wszystko było piknie ,ale nadszedł czas powrotu ,no i jechałem z predkością ok140-150 km/h ,nagle moto zhamowalo i zgasło , pomyślałem,że oktany sie skończyly ,bo rezerwa sie palila ,ale nie podeszlem jakieś 300m do cpn i zalalem , krecilem rozrusznikiem ,ale cieżko mu bylo ,wzielem na pycha ,odpalił ale dzwiek z silnika dobywal sie podobny jak z filmiku http://www.gg.pl/dysk/Gdgj_5ZpFOvZGNgj_ ... titled.mpg , nie ryzykująć ,zadzwonilem po busa ,dziś rozkrecilem kapy , w altku wszystko ok , z drugiej mańki też ok ,ale zdjelem kosz sprzeglowy i pokazalo sie cos zmielonego , no i wzielem kawalek magnesu na trytke i wsadzilem do skrzyni ,przez otwory za koszem ,i wydostalem ze środka coś takiego https://picasaweb.google.com/lh/photo/1 ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/o ... directlink
naladowalem akumulator i zakrecilem ,lipa kreci jak by sil mu brakowalo , wykrecilem świece i zakrecilem ,też mu ciezko bylo , co to może być panowie , i jak ma sie sprawa sprzedającego ,mógl tą wade zakamuflować , zropbiłem 800km i moto padło , prosze o pomoc ,a jeszcze biegi nie chcą wchodzic ,jeszce tylko jedynke można wbic ,o reszczie zapomnij

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » pn maja 06, 2013

By ocenić straty bez rozpołowienia silnika się nie obejdzie . Diagnoza co mogło się rozlecieć w Twoim przypadku to jak wróżenie z fusów. Zablokowana skrzynia może być pośrednim uszkodzeniem w wyniku dostania się kawałków czegoś co się rozpadło między jej tryby lub może być główną przyczyną zamieszania. Lepiej już go nie odpalaj by nie dokonywać większych zniszczeń.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

pisior
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 05, 2013
Miejscowość: lubuskie kostrzyn :)
Motocykl: xv 1100 i mean streak 1500
VROC: 0

Post autor: pisior » pn maja 06, 2013

a gdzie dostać czesci takie jak ,panewki i czesci skladowe skrzyni ? musze sie zabezpieczyć ,zeby potem rozbebeszony nie leżal kupe czasu ,tylko zdjagnozuje i zakupie ,
na mechanice ,troche sie znam , rozebralem 3 virago i złożylem ,nawet latają ,ale to gazniikowce , jeszcze nie robiłem nic na wtryskach :( czy może lepiej oddać do serwisu ? i jakie koszta moge ponieśc ,chodzi o robocizne ?

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » śr maja 08, 2013

To jest bardzo prosty silnik, więc rób sam.

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » śr maja 08, 2013

Części dostaniesz na Allegro lub w serwisie Kawasaki - sprowadzają w ciągu 3-4 dni.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » śr maja 08, 2013

pisior pisze:jeszcze nie robiłem nic na wtryskach :( czy może lepiej oddać do serwisu) ??
Zasilanie to zupełnie inna bajka, nie ma znaczenia czy silnik jest na wtrysku czy gaźniku konstrukcja ta sama. Jeśli robiłeś te na gaźniku dasz też radę z tym na wtrysku rób sam :antlers: :antlers: :antlers: szkoda kasy na mechaniora lepiej za ta kasę kupić paliwo i :pedzi: :pedzi: :pedzi:
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Fatman76
Posty: 93
Rejestracja: śr maja 18, 2011
Miejscowość: Tarczyn
Motocykl: VN 1500 Custom/KZ 650 Chopper/Dniepr MT11
VROC: 0

Post autor: Fatman76 » śr maja 08, 2013

Paskudna sprawa! Mam sporo części do tego silnika tak, że jakby co, to sie odzywaj. Nie wszystko mam na sprzedaż ale może będę mógł pomóc.
"A kto wódki nie pije jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa bez-ideowcem!!!"

pisior
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 05, 2013
Miejscowość: lubuskie kostrzyn :)
Motocykl: xv 1100 i mean streak 1500
VROC: 0

Post autor: pisior » śr maja 08, 2013

już wiem troche wiecej , unioslem tylne kolo ,i krecąc wbijałem biegi - wchodza
zdemontowalem kosz sprzeglowy i wałek kosza chodzi lpłynnie i lekko ,
zdemontowalem jeszcze magneto i probowalem krecić wałem, idzie ale opornie (oczewiście na wykreconych świecach )
te kawałki blaszek co powyjmowalem ,kleją sie do magnesu (wiec to nie panewki )
:scrach:

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pn maja 13, 2013

:) Części kupisz tu http://www.v-moto.pl/

pisior
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 05, 2013
Miejscowość: lubuskie kostrzyn :)
Motocykl: xv 1100 i mean streak 1500
VROC: 0

Post autor: pisior » wt maja 14, 2013

witam ponownie , z braku czasu na naprawe i zbyt malo miejsca w garage (bo stoi jeszcze dama xv 1100 ),zdecydowalem sie jednak oddac o2o do http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=w ... TJ_doreSLQ
koszt rozebrania i skladania na nowych czesciach to 1500 plnz + czesci ,no i jak coś to regeneracje ,dziekuje wszystkim ,za udzielone informacje :yeee:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 21 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 21 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą