Spalanie w Vulcanie
- Juzwa
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz lis 13, 2011
- Miejscowość: Bielsko-Biała
- Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
- VROC: 0
Cześć.
Cóż, moje nie bardzo chce zejść poniżej 7 litrów, nie bardzo wiem gdzie jeszcze ewentualnie szukać przyczyny.
Zauważyłem, że silnik nie trzyma równo obrotów, po za tym, po dwutygodniowym postoju w garażu miałem problem z odpaleniem moto.
Być może przyczyną (główną) była słaba bateryjka. Ale ta nierówna praca działa się w zasadzie odkąd nabyłem motocykl. Może ktoś z forum spotkał się z podobnymi objawami w podobnym modelu
Druga sprawa, w czasie pracy na wolnych obrotach słyszę inny dźwięk pracy (nie wiem który garnek), takie jakby dudnienie, nie wiem co on zacz, to dudnienie. No i przychodzi mi na myśl, że któraś ze świec jest "zabita", a niedawno zmieniałem na nówki sztuki nie śmigane.
Tak na szybko, co mnie niepokoi w moim sprzęcie. Zima za pasem, więc będzie czas na znalezienie usterek/problemów.
Pozdrawiam
Cóż, moje nie bardzo chce zejść poniżej 7 litrów, nie bardzo wiem gdzie jeszcze ewentualnie szukać przyczyny.
Zauważyłem, że silnik nie trzyma równo obrotów, po za tym, po dwutygodniowym postoju w garażu miałem problem z odpaleniem moto.
Być może przyczyną (główną) była słaba bateryjka. Ale ta nierówna praca działa się w zasadzie odkąd nabyłem motocykl. Może ktoś z forum spotkał się z podobnymi objawami w podobnym modelu
Druga sprawa, w czasie pracy na wolnych obrotach słyszę inny dźwięk pracy (nie wiem który garnek), takie jakby dudnienie, nie wiem co on zacz, to dudnienie. No i przychodzi mi na myśl, że któraś ze świec jest "zabita", a niedawno zmieniałem na nówki sztuki nie śmigane.
Tak na szybko, co mnie niepokoi w moim sprzęcie. Zima za pasem, więc będzie czas na znalezienie usterek/problemów.
Pozdrawiam
- SAURO
- Posty: 2157
- Rejestracja: pn maja 03, 2010
- Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
- Motocykl: VN 1500 Nomad
- VROC: 30956
Ja u siebie wyprułem wydechy żeby nie słyszeć żdanych qurwa szmerów i stuków . Jak mmi silnik stanie zacznę się martwić bo na upartego zawsze się coś znajdzie. Jak na Nomada 7 litrów to całkiem przyzwoity wynik więc nie ma co się przejmować. Swiece wykręcam tylko co 10 kkm i wymieniam na nowe nie patrząc jakie były bo to mi koło c...a lata. Najważniejsze jest wiatr we włosach i przyjemność z jazdy. Tobie zalecam to samo.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
ja zmieniłem świece na nówki po ok 5000 km, na tamtych coś było nie teges, zdaje się Basin mi mówił, że raz zalane świece już nigdy nie będą dobrze działać, u mnie ostatnio po całym tygodniu bezczynności motocykl odpalił bez ssania! w sekundzie wcześniej na poprzednich świecach założonych w maju (niestety zalanych 2-3 razy) różnie to bywało nawet po 2 dniach postoju
te zalane świece mimo że marnie paliły to były wzorcowe wg http://www.motocykl-online.pl/artykuly/swiece_zaplonowe
te zalane świece mimo że marnie paliły to były wzorcowe wg http://www.motocykl-online.pl/artykuly/swiece_zaplonowe
Nowy raport. Dziś przejechałem 1100km w różnych warunkach z dużą szybą z przodu.
-prędkość do 110km/h, bez wiatru na 12 litrach 220km ( drogi krajowe )
-prędkość do 110km/h, wiatr w pysk i deszcz na 12 litrach 170km ( autostrada )
-prędkość około 120km/h, zajebisty wiatr w pysk na 13 litrach 160km ( autostrada )
Ciśnienie w oponach 2,2 przód 2,8 tył
1500 gaźnikowy
Strasznie czułe są na warunki atmosferyczne.
-prędkość do 110km/h, bez wiatru na 12 litrach 220km ( drogi krajowe )
-prędkość do 110km/h, wiatr w pysk i deszcz na 12 litrach 170km ( autostrada )
-prędkość około 120km/h, zajebisty wiatr w pysk na 13 litrach 160km ( autostrada )
Ciśnienie w oponach 2,2 przód 2,8 tył
1500 gaźnikowy
Strasznie czułe są na warunki atmosferyczne.
- SAURO
- Posty: 2157
- Rejestracja: pn maja 03, 2010
- Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
- Motocykl: VN 1500 Nomad
- VROC: 30956
Wynik w normie , tak trzymać Jak się Vulcana nie napoi to się nie jedzie Mój nalepszy wynik Nomadem to około 5,8 l x 100 km ale prędkość 80/90 km/h Tankuj do pełna i ciesz się z jazdy ja już przestałem liczyć bo to nic nie zmienia. Zabawa musi trochę kosztować bo za darmo to tylko w r j można dostać
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ
- marecki1981i
- Posty: 82
- Rejestracja: pt gru 07, 2012
- Miejscowość: koniec swiata
- Motocykl: Kawsaki VN 900
- VROC: 0
Moja 900setka w trasie przy predkosci 110 bez wiatru wypija ponizej 4l ( najnizej udalo mi sie 3.85), powyzej 120 bierze 5-5,5l/100km. Pod wiatr z predkoscia 130 zjadla ponad 6l wahy.
Ostatnio zrobilem nia ponad 6000 po Europie to i mialem porownanie przy jakich predkosciach i w jakich warunkach pogodowych potrafi wciagnac wahe.
Ostatnio zrobilem nia ponad 6000 po Europie to i mialem porownanie przy jakich predkosciach i w jakich warunkach pogodowych potrafi wciagnac wahe.
-
- Posty: 596
- Rejestracja: czw gru 01, 2011
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Vulcan 1500
- VROC: 34525
Panowie.
Bijemy pianę, jest wiele czynników majacych wpływ na spalanie.
Dla przykladu: gaźnik - masa kierowcy, stylszybęerowcy stan silnika + osprzęt.
Wtysk - masa kierowcy, j/w. Jednak czasem reafuje inaczej.
Porównywalne wyniki osiagniemy gdy jedna osoba zaliczy taką samą trasę starajac sie zachować identyczne warunki testu. Już nie będę się rozwodził nad pozycją oraz czy dane moto ma szybę.
Nie chcę części z was irytować, gdyż ja przy mega spokojniej jeździe w trasie zszedłem poniżej 4l/100 km mając dużą szybę. Słuchajcie, lada dzień jest zlot i kto chce sprawdzić to przyjedzie. Wystawicie jednego wiarygodnego kiero, ktory sprawdzi. To jedyne wyjście, które pozwoli na miarę racjonalną ocenę!
Bijemy pianę, jest wiele czynników majacych wpływ na spalanie.
Dla przykladu: gaźnik - masa kierowcy, stylszybęerowcy stan silnika + osprzęt.
Wtysk - masa kierowcy, j/w. Jednak czasem reafuje inaczej.
Porównywalne wyniki osiagniemy gdy jedna osoba zaliczy taką samą trasę starajac sie zachować identyczne warunki testu. Już nie będę się rozwodził nad pozycją oraz czy dane moto ma szybę.
Nie chcę części z was irytować, gdyż ja przy mega spokojniej jeździe w trasie zszedłem poniżej 4l/100 km mając dużą szybę. Słuchajcie, lada dzień jest zlot i kto chce sprawdzić to przyjedzie. Wystawicie jednego wiarygodnego kiero, ktory sprawdzi. To jedyne wyjście, które pozwoli na miarę racjonalną ocenę!
VROC 34525
- marecki1981i
- Posty: 82
- Rejestracja: pt gru 07, 2012
- Miejscowość: koniec swiata
- Motocykl: Kawsaki VN 900
- VROC: 0
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
Kto jest online
Jest 15 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 15 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości