po wyciśnięciu z nich oleju(przyda się imadło) powinny zrobić się miękkie i dać wciskać bez oporu palcami do zera (krawędzi jak zaczyna się owal główki )BERLUSCONI pisze: Czy to dekompressor stuka??? Jak go sprawdzić???
vn 1500 dziwne dzwieki
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 01, 2013
- Miejscowość: NYSA
- Motocykl: vn1500
- VROC: 0
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 01, 2013
- Miejscowość: NYSA
- Motocykl: vn1500
- VROC: 0
kiedy je wyciągałem to były twarde jak skała a po wyciśnięciu oleju przy pomocy imadła pracują tz ładnie sprężynują i wciskają sięKristofer pisze: po wyciśnięciu z nich oleju(przyda się imadło) powinny zrobić się miękkie i dać wciskać bez oporu palcami do zera (krawędzi jak zaczyna się owal główki )
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 01, 2013
- Miejscowość: NYSA
- Motocykl: vn1500
- VROC: 0
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 01, 2013
- Miejscowość: NYSA
- Motocykl: vn1500
- VROC: 0
Czyli dekompressory mam dupnięte bo lataja na boki (rozklekotane) a sprężynka z łatwością sie rozciąga można powiedzieć ze jest rozciągliwa jak stara gumka recepturka. Poza tym sprężynki są całe. Jutro postaram sie nagrać filmik jak są rozklekotane i zapodam do tematu by w przyszłości ludzie wiedzieli co i jak no chyba że one musza tak pracować.Kristofer pisze:nic nie powinno latać na boki
sam kasator ma wchodzić z lekkim oporem do dźwigienki
przy pracy góra dół też nie ma żadnego luzu może popękały sprężynki w środku ale t jest nie rozbieralne w domowych warunkach
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 01, 2013
- Miejscowość: NYSA
- Motocykl: vn1500
- VROC: 0
Oto filmik moich dekompresatorów. Czy one maja tak latać??? Jeden to wydatek ok 500zł
Regulatory sa dobre więc chyba ten dekompresator tłucze tz ten co jest pokazywany pod koniec filmu. On najwięcej ma luzów na boki i troche lata...
http://www.youtube.com/watch?v=Sj1R7WEC ... load_owner

http://www.youtube.com/watch?v=Sj1R7WEC ... load_owner
-
- Posty: 93
- Rejestracja: śr maja 18, 2011
- Miejscowość: Tarczyn
- Motocykl: VN 1500 Custom/KZ 650 Chopper/Dniepr MT11
- VROC: 0
u mnie wyglądało to podobnie a może i jeszcze gorzej. wymieniłem na używki w duużo lepszym stanie i klekotanie zniknęło. możesz spróbować je "zregenerować" domowym sposobem tzn wyjąć i przywalić kilka młotków w te nity które łącza obie jego części. są one miękkie tak że nie będzie problemu byle precyzyjnie!! mojemu koledze to pomogło i już od wiosny śmiga w ciszy 

"A kto wódki nie pije jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa bez-ideowcem!!!"
-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
A ile za wymiane regulatorow sobie licza? wymieniłem dekompresator i dupa. Jak zimny tlucze po rozgrzaniu cisza. Pozniej caly dzień ok rano czasami tlucze czasami nie. Mysle ze gra tu role tem.otoczenia i oleju. Powoli mnie wkurza vulcan
. Wymienilem olej na 20w50 motula spust oleju elegancko ustapil ale na srubie był zwoj gwintu z bloku
teraz cieknie trochę ale jak jade to ciśnienie robi swoje. Jest jakiś sposób na usuniecie wycieku bez wyciągania silnika??? RATUNKU!!! 



DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 01, 2013
- Miejscowość: NYSA
- Motocykl: vn1500
- VROC: 0
za późno bo kupiłem juz noweFatman76 pisze:...możesz spróbować je "zregenerować" domowym sposobem tzn wyjąć i przywalić kilka młotków w te nity które łącza obie jego części. ...)



-
- Posty: 118
- Rejestracja: wt paź 18, 2011
- Miejscowość: Milton Keynes UK
- Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
- VROC: 0
Berlusconi i co z tym filmikiem. Wymieniles te regulatory. Bo mnie to niestety czeka w przednim garze.
mechan mi wymienil tylko dekoprestor i co? Jak zimny z rana to wali zrobie z 500 metrow i jest ok. Zalalem motulem 20w50 myslalem ze sie uszczelni i dupa. Jednak jeszcze raz trzeba wyjmowac silnik i do dziela. Tylko troszke cykam leszcza. 


DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!
-
- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 01, 2013
- Miejscowość: NYSA
- Motocykl: vn1500
- VROC: 0
zawaliłem sprawę z tym filmikiemDIVA pisze:Berlusconi i co z tym filmikiem...





Zrobiłem polerkę dekli więc szkoda szarpać sie z silnikiem

-
- Posty: 2
- Rejestracja: sob cze 07, 2014
- Miejscowość: Zach. Pom
- Motocykl: Zx6r , Zx9r, VN 1500
- VROC: 0
Witam
Odgrzebuje stary temat.
Juz nie wnikajac w to czy naprawa dekompresorow komus rozwiazala problem dzwonienia (choc fajnie jakby tak bylo), to jak bardzo pilna jest to naprawa?
Nie mialem jeszcze ich w reku, wiec nie wiem jak spore jest ryzyko,. ze to ustrojstwo sie rozpadnie i wpadnie pod zawory. Czy wogole sa na to szanse? Jesli motocykl pali jak nalezy, to czy oprocz niedogodnosci dzwiekowych sa jeszcze jakies konsekwencje?
Odgrzebuje stary temat.
Juz nie wnikajac w to czy naprawa dekompresorow komus rozwiazala problem dzwonienia (choc fajnie jakby tak bylo), to jak bardzo pilna jest to naprawa?
Nie mialem jeszcze ich w reku, wiec nie wiem jak spore jest ryzyko,. ze to ustrojstwo sie rozpadnie i wpadnie pod zawory. Czy wogole sa na to szanse? Jesli motocykl pali jak nalezy, to czy oprocz niedogodnosci dzwiekowych sa jeszcze jakies konsekwencje?
Kto jest online
Jest 37 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 37 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości