Pytanie do posiadaczy VN 1500

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Pytanie do posiadaczy VN 1500

Post autor: DIVA » pt lip 12, 2013

Witam panowie i panie. Dopadlo mnie aby zmienic uszczelniacze w lagach w moim vn 1500 rok 91 i tu mam pytanie. Ile wchodzi oleju w Lage? Bo kompletnie nie mam pojecia. Prosze o pomoc jutro chcialbym sie za to zabrac. Pozdrawiam.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Brein
Posty: 2242
Rejestracja: czw maja 06, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Dniepr MT12
VROC: 32244

Post autor: Brein » pt lip 12, 2013

Według serwisówki to:
dla 1500A - 436ml (+/- 2.5ml) zalecane SAE 10W20
dla 1500B - 474ml (+/- 2.5ml) zalecane SAE 10W20
natomiast jest dopisek że przy wymianie odpowiednio 370ml i 405ml

Natomiast u Chudzika jest podane: 408ml bez rozróżnienia na modele.

Pozdrawiam
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » pt lip 12, 2013

ave
408 ml na goleń
NIC

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pt lip 12, 2013

VN 1500-A
436 ml +- 2,5 ml laga całkiem sucha
370 ml przy wymianie
124mm +- 7mm poziom lustra oleju
475,5 długość sprężyny (service limit 466 mm)

VN 1500-B
474 ml +- 2,5 ml
405 ml
140 mm +- 7 mm
412,5 mm (service limit 404 mm)
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » pt lip 12, 2013

wielkie dzieki za pomoc . Jutro biore sie za lagi. :yeee:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz lip 21, 2013

jeszcze jedno pytanie zwiazane z lagami.A moze jednak dwa :p . A wiec zapewne macie koledzy metode na zalozenie tulej ktore sa bardzo ciasno spasowane fotka do tulej http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/368 ... 19476.html i jeszcze jedno ktoredy zapodac olej. Po otworzeniu gornych cowerow znalazlem zaslepki fotke wrzuce pozniej. Z gory dzieki za pomoc. Lagi chce zrobic samemu koszt w uk to ponad 100 funa wiec wole przejezdzic ta kase niz zaplacic za 2 godz roboty po ok. 50 funa. :antlers:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » wt lip 23, 2013

Elo ktos pomoze? :tube:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » wt lip 23, 2013

szukałeś na youtobe-może tam gdzieś znajdziesz. Widziałem kiedyś pełen film na vn chyba 800 jak wszystko odkręcić, wymienić o;ej, zmienić uszczelniacze i zakręcić i jakie narzędzia są potrzebne

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » wt lip 23, 2013

szukalem ale narazie kicha
:wall:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą