Przerwy w pracy silnika vn1500

Satanus
Posty: 6
Rejestracja: czw wrz 12, 2013
Miejscowość: Płock
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Przerwy w pracy silnika vn1500

Post autor: Satanus » czw wrz 12, 2013

Witam na dniach zamierzam zakupić Kawasaki VN 1500 se rocznik 93, jednak mam pewne obawy... Motocykl tak jakby miał ciężko odpalić, a w trakcie pracy na wolnych obrotach ma chwilowe przerwy w pracy oraz są odczuwalne delikatne szarpnięcia... Nie mam bladego pojęcia co może mu dolegać i jaki ewentualny dodatkowy koszt by wynosił, do kosztu zakupu, nie jestem także pewny co do samej pracy silnika, ale o tym może później... Dlatego proszę was o Pomoc i fachową poradę... :D Z góry serdeczne dzięki... :D
Ave

Kecik1993
Posty: 229
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Zimnowoda
Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
VROC: 0

Post autor: Kecik1993 » czw wrz 12, 2013

on jest na gaźnikach ? jeśli tak to może kwestia wyregulowania. I kiedy pali, jeśli w czasie puszczania przycisku rozrusznik jest zatarty trochę i pobiera za duży prąd. wystarczy często przeczyścić wymienić tuleje czy co tam ma. Bąć mogą być takie błahostki jak świece, źle ustawiony zapłon. A jak chodzi na wysokich obrotach? I sprawdzić filtr benzyny może go przytyka
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady

Satanus
Posty: 6
Rejestracja: czw wrz 12, 2013
Miejscowość: Płock
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Satanus » czw wrz 12, 2013

Tak jest na gaźnikach... Zapłon jest podwójny na każdym cylindrze więc nie dla mnie zabawa... Nie wiem jak kręci na wysokich bo jeszcze nie dobywałem jazdy testowej tylko wstępnie przeglądałem...
Ave

Kecik1993
Posty: 229
Rejestracja: ndz sie 18, 2013
Miejscowość: Zimnowoda
Motocykl: Versys 650 /Trajka,Shl M05,WSK 175/WSKi125
VROC: 0

Post autor: Kecik1993 » czw wrz 12, 2013

Jeżeli też tak to coś z zapłonem albo gaźniki może starzy obroty mu podkręcić. Najlepiej jakby się z drugim podobnym modelem porównało. Może tam jest też czujnik halla i z nim coś. Albo najgłubszy problem akumulator się rozładowuje raz dwa. Też można sprawdzić. Ciezko tak na odległość
1 Jedź z głową 2 masz dla kogo wrócić 3 motocykl nigdy nie ma pierwszeństwa nawet jeśli ma 4 dobrze się bawić 5 Lepiej wolniej a całym dojechać. Takie moje zasady

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 56 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 56 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą