Witaj,
z mojego krótkiego doświadczenia:
- dosyć ciężki motor z dużym zapasem mocy i momentu (jak na swoją klasę)
- duża możliwość adaptacji do własnym potrzeb
- umiarkowane zużycie paliwa, u mnie min. 5,5 max 7,5 l/100km
- dosyć duża ilość części zamiennych na portalach internetowych oraz autoryowanych serwisach
- wadą (acz możliwą do przyswojenia) jest pojedynczy hamulec tarczowy z przodu. Być może podwójny zbyt bardzo skrywałby piękne szprychowane koła (subiektywna ocena- ------ posiadam 5-biegową skrzynię więc mogę Ci powiedzieć, że przy bardziej "zdecydowanym" stylu jazdy potrzeba wachlować biegami, głównie pomiędzy 4 i 5.
- dla niektórych może się okazać zbyt niewygodna fabryczna kanapa pasażera, jest zbyt wąska
- pierwsze lata produkcji VN-1500 posiadały zbyt małe zbiorniki (14L) jak na realia polskich dróg - czasami
- bodajże do 2001 roku produkcji, był drobny błąd fabryczny z "plastikowym" kołem zębatym napędzającym pompę olejową (!) - wymiana czasochłonna choć niezbyt kosztowna
- 2003 rok produkcji był rokiem przejściowym z gaźnika na wtrysk
- tanie części eksploatacyjne
- zalecane (przez użytkowników

) stosowanie oleju MOTUL Ester (kwestia pracy sprzęgła)
Jak coś sobie jeszcze przypomnę to napiszę.