Przebiegi

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Przebiegi

Post autor: SAURO » czw paź 07, 2010

Czy 58kkm dla trzynastoletniego Vulcana VN 800 to dużo? . Ciekaw jestem Waszych opini na ten temat.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » czw paź 07, 2010

Jak dla mnie to raczej nie jest dużo. Moim nakręciłem w 4 latka 30kkm... to przy 13 latach dało by prawie 100kkm. Swoim śmigam w sezonie na co dzień stąd ten przebieg :)

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » pt paź 08, 2010

Typowy przebieg, ale czy faktycznie tyla ma to trzeba było by się przyjrzeć dokładniej.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Re: Przebiegi

Post autor: Iron75 » pt paź 08, 2010

SAURO pisze:Czy 58kkm dla trzynastoletniego Vulcana VN 800 to dużo? . Ciekaw jestem Waszych opini na ten temat.
nie wiem, ale mam taki sam :antlers:

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » pt paź 08, 2010

Mój ma 15 lat i 11tyś . Potwierdzony fakturami . Pierwszy właściciel , wczoraj widziałem XJ 900 z 103tyś , wyglądał jak nowy .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Awatar użytkownika
qla
Posty: 55
Rejestracja: śr lip 21, 2010
Miejscowość: Poznań
Motocykl: jeszcze brak;(
VROC: 0

Post autor: qla » pt paź 08, 2010

Ja wiem, czemu Sauro założył temat ten :) No ale nie chodziło mi o to , że dużo w sensie ilości, tylko moje obawy budziła dalsza jego trwałość. No ale właśnie.... jakie przebiegi maksymalne są normą dla silników motocyklowych ?:)

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » pt paź 08, 2010

qla pisze:Ja wiem, czemu Sauro założył temat ten :) No ale nie chodziło mi o to , że dużo w sensie ilości, tylko moje obawy budziła dalsza jego trwałość. No ale właśnie.... jakie przebiegi maksymalne są normą dla silników motocyklowych ?:)
Jak o niego dbasz takiego go masz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » pt paź 08, 2010

Ponad 100tyś to luz , nawet widziałem 125cm3 z takim przebiegiem , oczywiście wymiany i regulacje obowiązkowe . Jak się dba to się ma . Mimo tego że piece motocyklowe kręcą się więcej niż samochodowe to przy zaleceniach producenta można naprawdę pojeździć .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » pt paź 08, 2010

qla pisze:Ja wiem, czemu Sauro założył temat ten :) No ale nie chodziło mi o to , że dużo w sensie ilości, tylko moje obawy budziła dalsza jego trwałość. No ale właśnie.... jakie przebiegi maksymalne są normą dla silników motocyklowych ?:)
wiesz najlepiej zapytać tych którzy na tych sprzętach śmigają :mrgreen:
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Luzak

Post autor: Luzak » pt paź 08, 2010

SAURO, cóż za celna riposta. Bravo :-)

Awatar użytkownika
qla
Posty: 55
Rejestracja: śr lip 21, 2010
Miejscowość: Poznań
Motocykl: jeszcze brak;(
VROC: 0

Post autor: qla » pt paź 08, 2010

SAURO pisze:
wiesz najlepiej zapytać tych którzy na tych sprzętach śmigają :mrgreen:
Toż to pytam:P

vn800NDZ
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 18, 2010
Miejscowość: Działdowo
Motocykl: Kawasaki VN 800 A
VROC: 0

Post autor: vn800NDZ » sob paź 09, 2010

Chłopaki ja mam Vn 800 z 1996 roku i mam 47 tysi, moto chodzi jak zegarek (śmigam nim 2 lata i żadna trasa nie robi mu trudności)- jak ktoś juz powiedział jak dbasz tak masz, ważne też żeby kupić zadbanego, nie tylko wizualnie.

jak kupujesz moto np 10 letnie to chyba lepiej żeby miał na liczniku 40 czy 50 tysi bo to przynajmniej wiarygodnie wygląda, a nie jak wszystkie motocykle na allego

13 lat moto, 20 tysi przejechane - oczywiscie przez kobiete - bo na zachodzie tylko kobiety jeżdzą motocyklami. :lol:
Sosnos

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2980
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » sob paź 09, 2010

Mój VN 800 z 2002 ma przebieg 22 800 km.
Wydaje się wiarygody. Wyszukany długo na jebaju. :motonita:
Przy 20 000 miał wymienione filtry, olej, świece DENSO.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » sob paź 09, 2010

Pewnie że jak się pogrzebie to się znajdzie , ale zazwyczaj goście kręcą liczniki aż sumi. Wiem coś na ten temat o motorach sprowadzanych z włoch. Nie wmówi mi nikt że przejedzie on tutaj 5-7 tys rocznie. Kręcę się w tym towarzystwie trochę więc wiem co mówię.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » ndz paź 10, 2010

Czy ja wiem... Motocykl jest przeważnie "następnym" pojazdem więc nie koniecznie musi robić 10000km rocznie. Nawet jeśli jest to jazda do pracy i do domu to .. niech nawet będzie 25km. 25km razy 210 (siedem miesięcy) daje nam 5250km/rocznie. Razem z sobotami, niedzielami i świętami. Ja pracuję autem więc nawet tych 5000km/rocznie nie wykręce. Nie jestem żadnym wyjątkiem, mam kilku znajomych którzy mają czas na jazdę motocyklem tylko w soboty czy niedziele, a i to zależy przecież też od pogody.

Pozdrawiam

vn800NDZ
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 18, 2010
Miejscowość: Działdowo
Motocykl: Kawasaki VN 800 A
VROC: 0

Post autor: vn800NDZ » ndz paź 10, 2010

Ale w Rzymie jest non stop lato - gdyby tak było w polsce ja bym jeździł non stop
Sosnos

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » ndz paź 10, 2010

No tak ale reasumując mniej więcej 5tys rocznie to normalny przebieg, więc te okazje z małymi przebiegami są jednak troszkę podejrzane :shock:
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » ndz paź 10, 2010

a wg mnie warto brać poprawkę na przebieg nawet jeśli wynosi on 10 tys. km w motocyklu 15 letnim :D Bo wszystko weryfikuje stan motocykla. Jeśli moto ma 15 lat i 10 tys. to powinien mieć np. oryginalne opony bo nie wierze że ktoś dba aż tak przesadnie i dobre opony wymieni tylko dlatego że mają więcej niż 5 lat. Mój znajomy ma drag stara rocznik 2001 przebieg niecałe 14 tys.( a jest I właścicielem) i np. w tym sezonie zrobił nim całeeeee 500km. praca, dom a jak jest chwila wolnego to np. pogody nie ma i tak w kółko. Mój VN pochodzi z Belgii rocznik 1997, przy zakupie miał 30 tys. i jestem pewien na 100% że autentyczny ;) a kupiony od handlarza :D

vn800NDZ
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 18, 2010
Miejscowość: Działdowo
Motocykl: Kawasaki VN 800 A
VROC: 0

Post autor: vn800NDZ » pn paź 11, 2010

Kolega ma racje, trzeba patrzeć na części które się zużywają. moja kawa ma 16 lat i 47 tysi przebiegu jak miała 13 lat i 40 tysi to padł mi oryginalny łańcuch, opony tez oryginałki miała na sobie - wymieniłem jak zobaczyłem numer dot i z którego roku pochodzą. ;-)
Sosnos

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą