vn 1500 dziwne dzwieki

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » czw cze 06, 2013

BERLUSCONI pisze: Czy to dekompressor stuka??? Jak go sprawdzić???
po wyciśnięciu z nich oleju(przyda się imadło) powinny zrobić się miękkie i dać wciskać bez oporu palcami do zera (krawędzi jak zaczyna się owal główki )

BERLUSCONI
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 01, 2013
Miejscowość: NYSA
Motocykl: vn1500
VROC: 0

Post autor: BERLUSCONI » czw cze 06, 2013

MaciekSz pisze:Emmm... Ale po rozgrzaniu silnika dalej stuka? Bo jeżeli ustaje, to wg mnie poprawna praca...
niestety stukał cały czas wiec podejrzewałem regulatory ale z tego co widać to sa sprawne

BERLUSCONI
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 01, 2013
Miejscowość: NYSA
Motocykl: vn1500
VROC: 0

Post autor: BERLUSCONI » czw cze 06, 2013

Kristofer pisze: po wyciśnięciu z nich oleju(przyda się imadło) powinny zrobić się miękkie i dać wciskać bez oporu palcami do zera (krawędzi jak zaczyna się owal główki )
kiedy je wyciągałem to były twarde jak skała a po wyciśnięciu oleju przy pomocy imadła pracują tz ładnie sprężynują i wciskają się

BERLUSCONI
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 01, 2013
Miejscowość: NYSA
Motocykl: vn1500
VROC: 0

Post autor: BERLUSCONI » czw cze 06, 2013

Dodam ze te dekompresatory sa coś luźne tz tak jak by sprężynka była za słaba bo tak lataja. Jest możliwość sprawdzenia takiego dekompresatora ???

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » pt cze 07, 2013

nic nie powinno latać na boki
sam kasator ma wchodzić z lekkim oporem do dźwigienki
przy pracy góra dół też nie ma żadnego luzu może popękały sprężynki w środku ale t jest nie rozbieralne w domowych warunkach

BERLUSCONI
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 01, 2013
Miejscowość: NYSA
Motocykl: vn1500
VROC: 0

Post autor: BERLUSCONI » pt cze 07, 2013

Kristofer pisze:nic nie powinno latać na boki
sam kasator ma wchodzić z lekkim oporem do dźwigienki
przy pracy góra dół też nie ma żadnego luzu może popękały sprężynki w środku ale t jest nie rozbieralne w domowych warunkach
Czyli dekompressory mam dupnięte bo lataja na boki (rozklekotane) a sprężynka z łatwością sie rozciąga można powiedzieć ze jest rozciągliwa jak stara gumka recepturka. Poza tym sprężynki są całe. Jutro postaram sie nagrać filmik jak są rozklekotane i zapodam do tematu by w przyszłości ludzie wiedzieli co i jak no chyba że one musza tak pracować.

BERLUSCONI
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 01, 2013
Miejscowość: NYSA
Motocykl: vn1500
VROC: 0

Post autor: BERLUSCONI » ndz cze 09, 2013

Oto filmik moich dekompresatorów. Czy one maja tak latać??? Jeden to wydatek ok 500zł :( Regulatory sa dobre więc chyba ten dekompresator tłucze tz ten co jest pokazywany pod koniec filmu. On najwięcej ma luzów na boki i troche lata...

http://www.youtube.com/watch?v=Sj1R7WEC ... load_owner

Fatman76
Posty: 93
Rejestracja: śr maja 18, 2011
Miejscowość: Tarczyn
Motocykl: VN 1500 Custom/KZ 650 Chopper/Dniepr MT11
VROC: 0

Post autor: Fatman76 » śr cze 19, 2013

u mnie wyglądało to podobnie a może i jeszcze gorzej. wymieniłem na używki w duużo lepszym stanie i klekotanie zniknęło. możesz spróbować je "zregenerować" domowym sposobem tzn wyjąć i przywalić kilka młotków w te nity które łącza obie jego części. są one miękkie tak że nie będzie problemu byle precyzyjnie!! mojemu koledze to pomogło i już od wiosny śmiga w ciszy :)
"A kto wódki nie pije jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa bez-ideowcem!!!"

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr cze 19, 2013

A ile za wymiane regulatorow sobie licza? wymieniłem dekompresator i dupa. Jak zimny tlucze po rozgrzaniu cisza. Pozniej caly dzień ok rano czasami tlucze czasami nie. Mysle ze gra tu role tem.otoczenia i oleju. Powoli mnie wkurza vulcan :mad: . Wymienilem olej na 20w50 motula spust oleju elegancko ustapil ale na srubie był zwoj gwintu z bloku :mad: teraz cieknie trochę ale jak jade to ciśnienie robi swoje. Jest jakiś sposób na usuniecie wycieku bez wyciągania silnika??? RATUNKU!!! :wall:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » śr cze 19, 2013

DIVA pisze:Jest jakiś sposób na usuniecie wycieku bez wyciągania silnika??? RATUNKU!!! :wall:
Wkręć śrubę na klej. Ja tak mam i po kłopocie. ;)

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr cze 19, 2013

Jaki distal poxilina?
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

BERLUSCONI
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 01, 2013
Miejscowość: NYSA
Motocykl: vn1500
VROC: 0

Post autor: BERLUSCONI » sob cze 22, 2013

Fatman76 pisze:...możesz spróbować je "zregenerować" domowym sposobem tzn wyjąć i przywalić kilka młotków w te nity które łącza obie jego części. ...)
za późno bo kupiłem juz nowe :) zobaczymy co z tego bedzie. :p aż sie boje wymieniać. Bo jak sie okaże ze stare były dobre to :wall: dodam ze te nowe też są luźne tz lekko lataja ale nie tak jak stare. Jutro dodam filmik jak nowe chodzą by można było je porównać ...

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz cze 23, 2013

to czekam na video. ciekawosc mnie zzera. :diabelek:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » wt cze 25, 2013

Berlusconi i co z tym filmikiem. Wymieniles te regulatory. Bo mnie to niestety czeka w przednim garze. :wall: mechan mi wymienil tylko dekoprestor i co? Jak zimny z rana to wali zrobie z 500 metrow i jest ok. Zalalem motulem 20w50 myslalem ze sie uszczelni i dupa. Jednak jeszcze raz trzeba wyjmowac silnik i do dziela. Tylko troszke cykam leszcza. :p
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

BERLUSCONI
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 01, 2013
Miejscowość: NYSA
Motocykl: vn1500
VROC: 0

Post autor: BERLUSCONI » śr lip 31, 2013

DIVA pisze:Berlusconi i co z tym filmikiem...
zawaliłem sprawę z tym filmikiem :( miałem go zrobić ale wyszło tak że w końcu tylko fotki porobiłem które jak sie teraz okazało zostały osunięte z mojego aparatu :mad: Dekompressory wymieniłem na nowe i dopiero dzisiaj odpaliłem motocykl. Skutek ten sam czyli stuki jak w Suzuki :p Regulatory sprawdzałem 2 razy żeby sie nic nie przeoczyło i na moje oko wszystkie były twarde i równo pracowały jak i sie chowały. Sam nie wiem nie chciałem robić kosztów a widzę że trzeba będzie zrobić jak to servis naprawia : "wszystko do wymiany". Wtedy wątpliwości nie ma :D Czyli łańcuchy i regulatory i myślę ze problem zniknie bo jeśli nie dekompressory to tylko łańcuszek albo regulatory stukają. Można zrobić tak : kupić jeden regulator i zdejmować 4 razy silnik :D no chyba ze sie dobrze osłucha który to ale u mnie jakoś nie idzie namierzyć który to.
Zrobiłem polerkę dekli więc szkoda szarpać sie z silnikiem 8/ Te stuki to dziwna sprawa dla tego ze dokładnie nikt nie wie co dokładnie boli...

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » czw sie 01, 2013

nie ma to jak sobie pogrzebac
NIC

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » wt sie 27, 2013

ja za tydzien wracam z urlopu wymieniam regulatory i sie zobaczy. jak bedzie tluklo to moze ukradna mi moto :twisted:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Quickshifter
Posty: 2
Rejestracja: sob cze 07, 2014
Miejscowość: Zach. Pom
Motocykl: Zx6r , Zx9r, VN 1500
VROC: 0

Post autor: Quickshifter » ndz cze 22, 2014

Witam
Odgrzebuje stary temat.
Juz nie wnikajac w to czy naprawa dekompresorow komus rozwiazala problem dzwonienia (choc fajnie jakby tak bylo), to jak bardzo pilna jest to naprawa?
Nie mialem jeszcze ich w reku, wiec nie wiem jak spore jest ryzyko,. ze to ustrojstwo sie rozpadnie i wpadnie pod zawory. Czy wogole sa na to szanse? Jesli motocykl pali jak nalezy, to czy oprocz niedogodnosci dzwiekowych sa jeszcze jakies konsekwencje?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą