vn1500 classic 33,2 kw zwiekszenie mocy

marcin_161
Posty: 3
Rejestracja: sob wrz 04, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: vn 1500 classic
VROC: 0

vn1500 classic 33,2 kw zwiekszenie mocy

Post autor: marcin_161 » sob wrz 04, 2010

Od niedawna jestem posiadaczem vn1500 classic z 1996 roku i w dowodzie mam wbita moc 33,2 kw. Z tego co sie orientuje to powinien mieć około 60 km. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć gdzie mogę szukać jakiś modyfikacji aby osiągnąć właściwą moc. Mam jeszcze jedno pytanko czy normalne jest w tym motocyklu że zmiana biegu z jedynki na dwójkę odbywa się "na dwa sprzęgła" Z góry dziękuje za pomoc.

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » ndz wrz 05, 2010

U mnie z jedynki na dwójkę odbywa się normalnie.
"na dwa sprzęgła" nie muszę kombinować.
Ja w dowodzie mam wbite 48,00kw i ma pierdnięcie jak tralala :yeee:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

marcin_161
Posty: 3
Rejestracja: sob wrz 04, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: vn 1500 classic
VROC: 0

Post autor: marcin_161 » ndz wrz 05, 2010

Mógł byś mi podać jakieś orientacyjne prędkości na różnych biegach u mnie na 2 biegu dociąga tak do 150km/h tak 165 km/h wykręca bez problemu, Wiec może już ktoś go odblokował a tylko mi brakuje. Wcześniej na motocyklach enduro i supermoto a to zupełnie inna bajka. Co do mojej skrzyni to inaczej jak na dwa sprzęgła dwójki nie włożę ( skrzynie mam 4 biegową)

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » ndz wrz 05, 2010

Ja mam 5 biegową i jeżdżę n słuch. jak bym wykręcał na 2-ce 150km/h to zarżnął bym silnik.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » wt wrz 07, 2010

Mój na piątce przy 165 już wyje. Może mam jakąś inną skrzynię. :?:

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » wt wrz 07, 2010

Marcin - powinieneś styl jazdy i prędkości dopasować do motocykla.To jest Clasic.
:antlers: :evil: -źle
:motonita: :yeee: -dobrze
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt wrz 07, 2010

Ja na dwójce 120...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
mrblack
Posty: 99
Rejestracja: wt lip 13, 2010
Miejscowość: Mazuria
Motocykl: AWO Simson ver. Military
VROC: 0

Post autor: mrblack » śr wrz 08, 2010

Hmmm :?:

A może się ktoś w urzędzie piznał jak wypisywał papióry na motór ????

Te 33 kW to małowato jak na tę pojemność...

A tak podejrzewam, bo mam jeszcze w garażyku AWO Simsona z 57r i qrwa koleś w UK wpisał w dowodzie 22 kW !!!!!!

Ale jakoś nie mam cosik tyle mocy bo max to 93 km/h z pionowej górki wydupiłem z Awoszczaka :wink:

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » śr wrz 08, 2010

mrblack pisze:Hmmm :?:
Te 33 kW to małowato jak na tę pojemność...
Niekoniecznie. Moc może być "kastrowana" na potrzeby rynku, np. niemieckiego, żeby ubezpieczenia i opłaty były niższe... lub żeby w ogóle można było bez licencji jeździć. Jeżeli tak jest, to roboty chyba nie powinno być dużo - to nie były jakieś wymyślne patenty stosowane do kastracji.

Najlepiej to pewnie z VINem do ASO podjechać i sprawdzić, co fabryka dała. A potem na hamownię i zobaczyć, jak jest faktycznie.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Trawis25
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 09, 2014
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: vn 1500
VROC: 0

Post autor: Trawis25 » pn maja 18, 2015

Ja też mam w dowodzie 33,2kw.
Wie ktoś może jakie blokady zastosowano? Bo vn750 którego miałem był dynamiczniejszy(miał 36kw)

Awatar użytkownika
Jacuś
Posty: 69
Rejestracja: ndz maja 17, 2015
Miejscowość: Geesthacht
Motocykl: VN 1500 Classic
VROC: 37590

Post autor: Jacuś » pn maja 18, 2015

Tu kolega MaciekSz ma racje - chodzi o redukcje mocy np. w DE ze względu na opłaty
Tzw" Drossel" to np podkładki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem z mniejszym otworem co powoduje mniejszy zaciąg powietrz, podobna opcja są podobne podkładki w kolektorach
Zajrzyj, usuń i masz moc spowrotem

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » pn maja 18, 2015

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

nie miałem jak to na szybkiego wrzuciłem na fb - lista kw zależnie od kraju

Trawis25
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 09, 2014
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: vn 1500
VROC: 0

Post autor: Trawis25 » pn maja 18, 2015

Mój jest ze Szwajcarii.
Ciekawe,czy ma tak mało mocy jak w dowodzie-trzeba będzie się na hamownię wybrać.

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » wt maja 19, 2015

ja mam też ze Szwajcarii i niby zduszony ale daje radę jak dam w gary. Muszę sprawdzić wężyki - bo jeden pod zbiornikiem mam zagięty/załamany lekko. Czasami na wolnych obrotach jakby niedomagał, przy lekkim dodaniu gazu powstaje jakby" dziura" i jest później szarpnięcie - pewnie się kłania regulacja.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą