Robiłeś sam czy w serwisie ?Juzwa pisze:No! Się w końcu poskładałem z tym moim sprzęgłem
Drifter 1500
-
- Posty: 58
- Rejestracja: ndz lis 27, 2011
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: byłVN 1500 Classic Tourer,Goldwing 1500
- VROC: 0
Witajcie!Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę możliwości polatania na moto.Mój w ubiegłym tygodniu sie rozd....cył na dobre.Stukał,dwonił od dłuższego czasu aż wreszcie ....Od dawna słyszałem,że coś jet nie tak,ale reszte opowiem w "moim "wątku.Gratuluję poskładania moto.Pozdrawiam Griszka.Juzwa pisze:No! Się w końcu poskładałem z tym moim sprzęgłem. Motocykl zap...la, że aż miło. Po prostu nieustający banan na gębie. Nie przyglądałem się pompie wody, ale na razie nie tykam tego co nie muszę. Stopniowo dojdę do pozostałych części wymagających wymiany/naprawy.
Teraz się chcę nacieszyć sprzętem, przynajmniej dopóki śniegu nie ma, można latać.
Zawsze powtarzałem, że najlepszą rehabilitacją po wypadku jest jazda na motocyklu.
Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za pomocne rady.
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
no nuż na twoim miejscu zainteresował bym się tą pompką , lepiej chyba wiedzieć czy w każdej chwili moto moze stanąć z powodu walnietej zębaki czy może można jeździć bez obaw... ale to twoja sprawa.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
- Juzwa
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz lis 13, 2011
- Miejscowość: Bielsko-Biała
- Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
- VROC: 0
Sam.Andrew pisze:Robiłeś sam czy w serwisie ?
Tylko, żeby odkręcić/zakręcić tę śrubę centralną musiałem sobie pomóc w zaprzyjaźnionym warsztacie, kluczem pneumatycznym.
Uszczelkę pod dekiel, składanie reszty do kupy u siebie, w garażu.
Dla mnie to miejsce "święte", coś muszę sam podłubać, uciekam tam, żeby się odciąć od zwariowanego świata.
Pompka nie zając, zrobi się . Póki pogoda, żona, dzieci, czas i pieniądze pozwalają, to chcę polatać. Tym bardziej, że miałem przymusowe wakacje i od motocykla i od pracy i od reszty. Noga się podgoiła, więc jeżdżę.Andreas pisze:no nuż na twoim miejscu zainteresował bym się tą pompką , lepiej chyba wiedzieć czy w każdej chwili moto moze stanąć z powodu walnietej zębaki czy może można jeździć bez obaw... ale to twoja sprawa.
Tym bardziej, że teraz czuję ile "pary" ma ten silnik , radości daje tyle co pierwszy motocykl w życiu.
Po za tym, cóż nam pozostało? Korzystać, jeżeli się tylko da (znaczy póki się daje rady )
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki serdeczne. Na pewno się przypomnę, jak mi coś "klęknie" w drifterze.
- Juzwa
- Posty: 24
- Rejestracja: ndz lis 13, 2011
- Miejscowość: Bielsko-Biała
- Motocykl: Kawasaki VN 1500 Drifter
- VROC: 0
Cześć.
Jasne, że będę sukcesywnie wymieniał/naprawiał, chuchał i dmuchał.
Teraz i tak jest za zimno na dłuższe wypady, tak sobie tylko 'koło komina' latam. Jak się przyglądam, to jest wiele rzeczy, które chciałbym zrobić przed sezonem, nie wiem czy mi się uda. Na przykład patent na wyjmowanie kół, czyszczenie felg i szprych, na pewno przed sezonem chciałbym zrobić wymianę oleju i uszczelniaczy w lagach. Jeszcze kilka innych patentów łazi mi po głowie, gmole, lightbary, i takie tam, może trochę przerobię malowanie. No i na pewno chciałbym korzystać (w miarę możliwości) z wiedzy szacownego grona Vulcanerii .
Po rzędowych czwórkach i V-ce 4-ro cylindrowej, Drifter jest dla mnie czymś nowym, jak w temacie mechaniki i jazdy. Poprzednie były i lżejsze, i wymagały nieco innej jazdy, inna pozycja za kierownicą, wszystko było inne.
Pozdrawiam
Jasne, że będę sukcesywnie wymieniał/naprawiał, chuchał i dmuchał.
Teraz i tak jest za zimno na dłuższe wypady, tak sobie tylko 'koło komina' latam. Jak się przyglądam, to jest wiele rzeczy, które chciałbym zrobić przed sezonem, nie wiem czy mi się uda. Na przykład patent na wyjmowanie kół, czyszczenie felg i szprych, na pewno przed sezonem chciałbym zrobić wymianę oleju i uszczelniaczy w lagach. Jeszcze kilka innych patentów łazi mi po głowie, gmole, lightbary, i takie tam, może trochę przerobię malowanie. No i na pewno chciałbym korzystać (w miarę możliwości) z wiedzy szacownego grona Vulcanerii .
Po rzędowych czwórkach i V-ce 4-ro cylindrowej, Drifter jest dla mnie czymś nowym, jak w temacie mechaniki i jazdy. Poprzednie były i lżejsze, i wymagały nieco innej jazdy, inna pozycja za kierownicą, wszystko było inne.
Pozdrawiam
Kto jest online
Jest 22 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 22 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości