Stukanie przy przyspieszaniu.

Sylwek79
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2016
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Classic
VROC: 0

Stukanie przy przyspieszaniu.

Post autor: Sylwek79 » czw cze 16, 2016

Koledzy, czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć co jest odpowiedzialne za to walenie przy ostrym przyspieszeniu z niskich obrotów ? Przestudiowałem już całe forum i dalej nie wiem czy to kosz sprzęgłowy czy ten tłumik przeniesienia napędu. Jak to sprawdzić ? Pomóżcie rodacy :razz:

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » czw cze 16, 2016

Podejrzewam że to kasatory czy odpręzniki czy jakoś tak,jet to na głowicy,Na pewno bardziej doświadczeni coś napiszą i mnie poprawią,
:ok:
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

dodeks
Posty: 172
Rejestracja: śr sty 19, 2011
Miejscowość: Płaza
Motocykl: vn 1500 nomad
VROC: 0

Post autor: dodeks » pt cze 17, 2016

Siemka! Tak jak kolega Wulbi pisze mogą to być dekompresatory. Ja jak robiłem mały remoncik to wywaliłem ustrojstwo bo prawdopodobnie właśnie one się trzaskały przy przyspieszaniu,aczkolwiek nie do końca jestem pewien bo były robione też głowice itp. Ogólnie rzecz biorąc silnik 1500 co jeden to inaczej pracuje,niezbyt udana konstrukcja :D . A i jeszcze to że są długie biegi to też ma wpływ...tzw. technika jazdy!? Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » pt cze 17, 2016

Tak właśnie od techniki jazdy dużo zależy ,czyli zbyt wysoki bieg i wiksa na mxsa .Wtedy właśnie się odzywają,ja stwierdziłem że ten typ tak ma.A propos to czy jest w ogóle możliwe wywalenie tego ustrojstwa?Motong wtedy śmiga ? :antlers: czy warjuje :hammer:
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

dodeks
Posty: 172
Rejestracja: śr sty 19, 2011
Miejscowość: Płaza
Motocykl: vn 1500 nomad
VROC: 0

Post autor: dodeks » pt cze 17, 2016

Ja wywaliłem i normalnie odpala i jeździ :yeee:

Sylwek79
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2016
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Classic
VROC: 0

Post autor: Sylwek79 » pt cze 17, 2016

Ale chodzi o to, że to walenie, dosłownie walenie dochodzi z dolnej czesci silnika i na pewno nie z głowicy.
:razz:

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » pt cze 17, 2016

O kuwa to wiadomo co jest na dole .PANEWKI :mad: to one jak dogazujesz to walą coraz bardziej .
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Sylwek79
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2016
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Classic
VROC: 0

Post autor: Sylwek79 » pt cze 17, 2016

Ja myslę, że panewnka stukałaby cały czas, a przy ostrym przyspieszeniu z wyższych obrotów nie ma tego pukania.

Sylwek79
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 21, 2016
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Classic
VROC: 0

Post autor: Sylwek79 » wt cze 21, 2016

I co Panowie, jakieś pomysły, nikt nie miał takiej przypadłosci ?

dodeks
Posty: 172
Rejestracja: śr sty 19, 2011
Miejscowość: Płaza
Motocykl: vn 1500 nomad
VROC: 0

Post autor: dodeks » wt cze 21, 2016

Mnie stukało i w sumie do tej pory stuka...dlatego sorry nie pomogę?! Moja rada jeździć i nie grzebać jak nie trzeba 1500 tak ma. Pozdrawiam! ps. ewentualnie stetoskop i dokładnie obsłuchać, a nam jakiś dźwięk nagrać .

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt cze 21, 2016

Zawory nie walą ?

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » śr cze 22, 2016

Podobny objaw miałem w VN800 a problem dotyczył gum balancera.
W rozwiązaniu problemu pomógł mi ten temat:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=1708
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą