Vn 1500 strzela to w rurę to w dolot.

Kukiz18
Posty: 8
Rejestracja: śr sty 02, 2019
Miejscowość: Mierzęcice
Motocykl: Kawasaki VNT 1500
VROC: 0

Vn 1500 strzela to w rurę to w dolot.

Post autor: Kukiz18 » czw mar 14, 2019

Witajcie, mam już dość tego motocykla. Motocykl strzela jak nie w rure to w dolot. Brak mocy. Takiego go kupiłem. Zdejmowałem głowice i docierałem zawory. Sprawdzałem rozrząd. Czyściłem gaźnik. Nic nie pomaga. Jak walił tak wali i nie chce poprawnie pracować. Czy ten model ma może jakieś typowe usterki? Komuś coś przychodzi do głowy :( ?

Awatar użytkownika
Kristof_if
Posty: 726
Rejestracja: sob sty 11, 2014
Miejscowość: Lubomia
Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
VROC: 37033

Re: Vn 1500 strzela to w rurę to w dolot.

Post autor: Kristof_if » pt mar 15, 2019

pisałeś na FB
Nie jest coś poknocone
Wg Mnie jest coś z zapłonem
Może być wymieniony moduł,uszkodzony lub zamieniony czujnik Ot ?
Jak ktos pokopał i sprzedał to nie zostanie nic innego jak prosić kolegi co ma takiego i zamieniać pokolei bo kupować to będzie majątek
Kriss.
Live to ride,ride to live.

Awatar użytkownika
Administrator
Administrator
Posty: 26
Rejestracja: pn lip 07, 2014
Miejscowość: nie dotyczy
Motocykl: nie dotyczy
VROC: 0

Re: Vn 1500 strzela to w rurę to w dolot.

Post autor: Administrator » pt mar 15, 2019

przestawiony zapłon.

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1166
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Re: Vn 1500 strzela to w rurę to w dolot.

Post autor: artix » sob mar 16, 2019

W sumie, to nie ma w silniku spalinowym jakiejś wielkiej filozofii. Jeżeli jesteś pewien szczelności głowicy, a tym bardziej ustawienia rozrządu, to tak jak wspomniał admin, trzeba by sprawdzić zapłon. Bardzo dziwne, że strzela i w gaźnik i w wydech. Albo cały czas masz przestawiony rozrząd, co przy tych objawach jest dosyć prawdopodobne, albo jakiś magik źle złożył elektrykę. Tak się zastanawiam, czy czasem nie są zamienione miejscami czujniki położenia wału. sprawdź w serwisówce rozdział 16-34 Electrical system, i znajdź Crankshaft sensors, być może to jest przyczyną wariacji. Iskra zamiast przed GMP tłoka, jest wzbudzana w jakimś dziwnym jego położeniu. Tak sobie gdybam, bo na odległość trudno na 100% stwierdzić, co jest przyczyną awarii. Powodzenia.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą