JAROLPH
Skoro „
tak na marginesie” wywołałeś mnie „do tablicy” to:
Można mieć VN 1700, wcześniej VN 1500 i jeszcze kilka innych modeli Vn-ów ale mieć je, a mieć je i posiadać widzę o nich to dwie różne rzeczy.
Sądzenie, że wymiana opony ma wpływ na „
lekkie zeszlifowanie ząbków” na wierzchniej powierzchni pasa napędowego jest
niepoważne:
viewtopic.php?f=53&t=15373
Rozumiem, że można nie mieć wiedzy na temat systemu ETV i sterowaniu przez ten system krytycznymi czujnikami APS i TPS podczas uruchamiania i gaszenia silnika w VN 1700,
viewtopic.php?f=53&t=15360&p=299248#p299248
a o innych przypadkach nie będę pisał, żeby nie być złośliwym.
Natomiast jak widzisz po moich postach, nie robią mi większej różnicy merytoryczne sugestie bez względu na model VN-a, chociaż to VN2k mam rozpracowanego na przysłowiowe „czynniki proste” a z innymi modelami też daje radę.
Więc jak to napisałeś: „
tak na marginesie” nie wywołuj mnie bez potrzeby „do tablicy” bo nie ma to związku z
Owiewką batwing + mocowania których szuka
MłodyBoner.