VN 1500 1997

Awatar użytkownika
Jarecki
Posty: 195
Rejestracja: czw wrz 15, 2011
Miejscowość: irlandia
Motocykl: vn1500 classic
VROC: 0

VN 1500 1997

Post autor: Jarecki » ndz wrz 18, 2011

Witam Wszystkich mam takie pytanko.Kilka dni temu zakupiłem Vn 1500 w ktorym dzwignia zmiany biegow ma dość znaczne luzy czyli gora doł prawo lewo ok 1cm na boki.Czy i jak mozna zniwelować tą usterke.Mam nadzieje ze to nic powaznego.
Pozdrawiam

Trufel

Post autor: Trufel » ndz wrz 18, 2011

przyjrzyj się jak zamontowana jest owa dźwigienka :mrgreen czasami się zdarza że jak dźwigienka jest na sworzniu to ten właśnie sworzeń się wyrabia i pojawia się luz prawo lewo , co do luzu góra dól nie mam zielonego pojęcia ;(
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarecki
Posty: 195
Rejestracja: czw wrz 15, 2011
Miejscowość: irlandia
Motocykl: vn1500 classic
VROC: 0

Post autor: Jarecki » ndz wrz 18, 2011

dzięki Kolego sprawdzę sworzeń

Kasper
Posty: 2047
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: Białystok
Motocykl: Honda Varadero 1000XL
VROC: 0

Post autor: Kasper » śr wrz 21, 2011

Też mam takie schorzenie z biegami. Kiepskie dojście aby zdiagnozować przyczynę luzu.
Mam wrażenie że obluzowała się śruba dociskająca dźwigienkę do sworznia. Następstwem tego moze być obsunięcie się dzwigienki ze sworznia. Trzeba mieć dość długi (25cm) klucz imbusowy aby najpierw odkręcić śrubę dociskową. Następnie nasunąć dżwigienkę na swoje miejsce na sworzniu i dokręcić śrubę dociskową. To moja teoria, ale tym zajmę się po sezonie. Napisz co u ciebie z tą dzwigienką.
Mój ojciec nie mówił jak żyć, po prostu pozwolił mi przyglądać się swojemu życiu.
Clarence Budington Kelland

Awatar użytkownika
Jarecki
Posty: 195
Rejestracja: czw wrz 15, 2011
Miejscowość: irlandia
Motocykl: vn1500 classic
VROC: 0

Post autor: Jarecki » pt wrz 23, 2011

Dzięki Kolego za porade,postaram się zrobić to sam.Mam takie wrażenie,ze przez tą usterke mam mały problem z biegami(szczegolnie drugi bieg)Dzwigienka se "loce" na prawe i lewo wiec ciezej jest go wibić.Tak mi sie wydaje.Ale jak na razie tez nie mam bardzo kiedy sie tym zająć.Jak tylko wezmę się za robotę to opisze jak mi poszło.

Awatar użytkownika
Azachiel77
Posty: 142
Rejestracja: ndz sie 08, 2010
Miejscowość: strzelce opolskie
Motocykl: kawasaki vulcan VN 1500 classic
VROC: 0

Post autor: Azachiel77 » pt wrz 23, 2011

Witaj
dźwignia zmiany biegów składa się de facto z dwóch dźwigni jeżeli wyrobiły się ząbki w dźwigniach to pół biedy kupić nowe i po bólu Gorzej jak wyrobił się wałek to już trza silnik rozbierać Powodzenia

Awatar użytkownika
Jarecki
Posty: 195
Rejestracja: czw wrz 15, 2011
Miejscowość: irlandia
Motocykl: vn1500 classic
VROC: 0

Post autor: Jarecki » sob wrz 24, 2011

Witaj Azachiel77 moze podpowiesz jak się zabrać do tej roboty.Jest to skomplikowane? Jak sie dobrać do tych dzwigienek?Bo mechanik ze mnie nie najlepszy i nie wiem czy wogole sie za to brać.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 58 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 58 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą