Olej silnikowy

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw lis 08, 2012

Lej kolego lej Motula innym producentom będzie skakać gula :D
sorry za :spam:

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » ndz lis 11, 2012

Mi natomiast w ASO Kawasaki zalali JMC Larsson 10W40

[center]Obrazek [/center]

SAE 10W40
API SL, JASO MA2
a wg danych producenta motocykla:
10W40 [SAE]
SE/SF [API]

Czyli lepkość ta sama, ale klasa jakości inna; producent zapodaje SE/SF czyli na konstrukcje z lat 70tych i 80tych...mam zalany SL JASO MA2 - wyczytałem, że jest wręcz idealny na moją konstrukcję do tego współczynnik tarcia 1.7 do 2.5 zapewnia dobrą pracę sprzęgła...wiedza zdobyta googlowaniem, więc jak coś popierniczyłem to mnie wyprostujcie.

Awatar użytkownika
Bonzo
Posty: 56
Rejestracja: pn cze 11, 2012
Miejscowość: Opole
Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
VROC: 35220

Post autor: Bonzo » ndz lis 25, 2012

Powiem tak: Najważniejsze żeby olej był.
A reszta to jak to woli lub na co kogo stać.Jeśli chodzi o mnie to w Virago różnica była przy włączaniu biegów jak był zimny silnik.Na castrolu trzaskały biegi ,ale przy zimnym silniku nie było szarpnięcia włączając 1.Motul szarpnięcie na zimnym silniku wrzucając 1 , ale po rozgrzaniu super cicho i precyzyjnie.
Honda CX 500 Castrol sprawdzał się super tak samo jak olej 3 letni który był wcześniej w silniku.Kawa 1600 MS Motul 5100 jest ok nie jest spijany przez silnik biegi włączają się ok.
To tyle z moich spostrzeżeń.
P.S. jak w jawie 350 nalałem Hipulu to sprzęgło mi ślizgało. :p

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą