Strona 1 z 1

Zerwany gwint śruby spustu oleju

: śr lut 10, 2016
autor: Gregory
Niestety mam problem jak w tytule. Nie wiem jak zabrać się za naprawę. Rozwiercać na 14 mm?
Naprawiać gwint za pomocą specjalnych wkładek? Wtedy też trzeba wiercić. Chciałbym uniknąć rozpoławiania silnika. Będę wdzięczny za pomysły i sugestie. Pozdrawiam.

: śr lut 10, 2016
autor: Mayones
Zerwałeś "korek" czy gwint w bloku silnika ?

: śr lut 10, 2016
autor: Gregory
Z korkiem nie było by problemu bo nowy kosztuje ok 15 zł w serwisie. Poszedł gwint w bloku.

: śr lut 10, 2016
autor: dodeks
Najlepiej kupić zestaw helicoil i powrócić do orginalnego korka?! Ja regenerowałem gwinty w odlewie żeliwnym i super sprawa stalowa sprężynka lepsza od orginalnego gwintu.

: śr lut 10, 2016
autor: Gregory
Myślałem o helicoil ale wydaje mi się, że będzie problem ze "złamaniem" tej sprężynki w końcowej fazie montażu. Nie chciałbym żeby ten kawałeczek został w silniku.

: śr lut 10, 2016
autor: CadetC
Gregory pisze: Nie chciałbym żeby ten kawałeczek został w silniku.
Może da się dobrać korek z magnesem na końcu - wyłapał by ewentualne drobiny po montażu .

Krzysztof

: pt lut 12, 2016
autor: Gregory
Sprawa załatwiona. Rozwierciłem otwór i nagwintowałem gwintownikiem M14 1,5. Korek zaadoptowałem od Volkswagena. W związku z tym mam na sprzedaż nowiutki, oryginalny korek spustu oleju z podkładką do Kawasaki 1500. Jeśli ktoś potrzebuje oddam za przysłowiowe piwo.

: pt lut 12, 2016
autor: Skiba1
cześć
to ja poproszę - właśnie miałem zmieniać olej
wyślij mi na priva dane do przelewu :)

: sob lut 13, 2016
autor: Gregory
Korek "sprzedany".