Strona 1 z 1

Cieknący dyfer

: ndz maja 22, 2016
autor: Skiba1
Cześć

Wbijam dziś do garażu po moto, odkrywam pokrowiec a tam śliczne kilka kropelek oleju na kafelkach pod dyfrem :twisted:

Żeby było bardziej zajebiście to oddawałem moto do serwisu pod koniec poprzedniego roku :wall: po zaczął podciekać i wymienili simering i ten duży oring ( części zaznaczyłem w grube kółka ):
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6c767ebf4491e4da


przejechałem 1,5k km i masz ci babo placek,

czy coś tam innego może jeszcze podciekać- może ten 92049 ( cienkie kółko )?
czy matoły po prostu źle to złożyły- wymiana tego nie wydaje się być zbyt skomplikowana

zastanawiam się czy po rozebraniu dyfra będzie widać skąd cieknie - grzebał ktoś tam kiedy???

: czw cze 30, 2016
autor: K2
Z którego miejsca dokładnie ci ciekło, lub cieknie nadal ??

: pt lip 01, 2016
autor: Skiba1
cześć
sprawa rozwiązana, ostatni simering 92049 + łożysko za dwieście :mad: bo inaczej nie wyciągniesz uszczelniacza.

: pt lip 01, 2016
autor: K2
Dzięki za odp.
Dobrze że problem już rozwiązany.

: ndz lip 03, 2016
autor: Kristofer
gdy jest za wysoki poziom oleju też będzie ciekło zanim wymiana uszczelniaczy warto najpierw sprawdzić poziom

: ndz lip 03, 2016
autor: Skiba1
Cześć,
Poziom ok, osobiście wymieniałem,
gdzieś już doczytałem że jak za dużo to potrafi siknąć bokiem :)

: pn lip 04, 2016
autor: K2
U mnie okazało się po przejechaniu około 500 km że też się poci od strony wału z tej pokrywy co jest dokręcona na 4 śruby. Poci się tak że ze 2 krople uroni na 200 KM.
Wszystkiemu winien sobotni upał. Po zrobieniu około 200 KM dyfer był tak rozgrzany że ciężko było dotknąć. Prędkość przelotowa około 100/110, wczoraj było sporo chłodniej i już było znacznie lepiej.
Temperaturę szacuję na jakieś 55 - 65 *C
Czy u was jest podobnie. ??