Stukanie przy przyspieszaniu.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz lut 21, 2016
- Miejscowość: Słupsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Classic
- VROC: 0
Stukanie przy przyspieszaniu.
Koledzy, czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć co jest odpowiedzialne za to walenie przy ostrym przyspieszeniu z niskich obrotów ? Przestudiowałem już całe forum i dalej nie wiem czy to kosz sprzęgłowy czy ten tłumik przeniesienia napędu. Jak to sprawdzić ? Pomóżcie rodacy
Podejrzewam że to kasatory czy odpręzniki czy jakoś tak,jet to na głowicy,Na pewno bardziej doświadczeni coś napiszą i mnie poprawią,
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Siemka! Tak jak kolega Wulbi pisze mogą to być dekompresatory. Ja jak robiłem mały remoncik to wywaliłem ustrojstwo bo prawdopodobnie właśnie one się trzaskały przy przyspieszaniu,aczkolwiek nie do końca jestem pewien bo były robione też głowice itp. Ogólnie rzecz biorąc silnik 1500 co jeden to inaczej pracuje,niezbyt udana konstrukcja . A i jeszcze to że są długie biegi to też ma wpływ...tzw. technika jazdy!? Pozdrawiam!
Tak właśnie od techniki jazdy dużo zależy ,czyli zbyt wysoki bieg i wiksa na mxsa .Wtedy właśnie się odzywają,ja stwierdziłem że ten typ tak ma.A propos to czy jest w ogóle możliwe wywalenie tego ustrojstwa?Motong wtedy śmiga ? czy warjuje
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Podobny objaw miałem w VN800 a problem dotyczył gum balancera.
W rozwiązaniu problemu pomógł mi ten temat:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=1708
W rozwiązaniu problemu pomógł mi ten temat:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=1708
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości