Strona 1 z 1

Zbiornik paliwa demontaż PILNIE!!!

: pn paź 31, 2016
autor: Abhor
Panowie i Panie jak zdemontować zbiornik paliwa w Kawasaki VN 1500 Clasic 2005 rok wersja USA? Pilnie proszę o pomoc bo zdemontowałem już błotniki i chce to odstawić do lakiernika a to pieroństwo mnie trzyma :wall:

: pn paź 31, 2016
autor: Skiba1
https://www.vulcanrider.se/en/kawasaki- ... e-manuals/


Manual:
2000-2008 Vulcan 1500 Classic Fi, 568 pages, about 14 MB .pdf file
od strony 105

powodzenia !

: pn paź 31, 2016
autor: Abhor
usunąłem już wszystko ale została mi kostka na rurce jak ją zdemontować czy to się wciska czy wyciąga???

: pn paź 31, 2016
autor: Kater
Po obu stronach owej kostki są małe kwadraciki, należy je równocześnie wcisnąć i wyciągnąć kostkę.

: pn paź 31, 2016
autor: Abhor
Wszystko zrobione klamoty u lakiernika. Dzięki za pomoc

: pn paź 31, 2016
autor: Skiba1
Abhor,

to jak już wypijesz piwko zwycięstwa to napisz proszę jakieś streszczenie z przebiegu prac
będę niedługo brał się za wyminę płynu chłodniczego - a do tego trzeba zrzucić bak, na coś specjalnie trzeba zwrócić uwagę?

a tak swoją drogą przyda się na forum informacja co i jak :) jakby się trafił jakiś co 1-y raz to robi.

z góry dzięki

: wt lis 01, 2016
autor: Skrobel
Chłopaki, zdjęcie baku w 1500 to naprawdę żadna filozofia. Po odkręceniu śrub (zakładam, że konsola już zdjęta i odpięta wiązka od licznika) lekko unosimy bak i wkładamy pod spód grubą szmatę, bo jak się odepnie wężyk od pompy to zawsze troszkę paliwa z niego poleci. Odpinamy wszystkie wężyki i bak jest wolny.
Przy zakładaniu niczego nie trzeba odpowietrzać tylko założyć wszystkie wężyki.

Bak zdejmowałem raz nawet w trasie - odkręcenie siodła, konsola, śruby i wężyki - ok. 10 minut.

Gorzej z płynem chłodniczym, bo tu odpowietrzanie się kłania.

(teraz to jestem mądry, a w czerwcu miałęm podobne problemy do Was :) Opis w serwisówce wydaje się zbyt skomplikowany)