Zamiana silnika lub skrzyni
: śr lip 19, 2017
Witam jeszcze raz Wszystkich ! Jest to mój pierwszy post i mam nadzieje , że takiego tematu jeszcze nie było (nic nie znalazłem w wyszukiwarce). A problem polega na tym , ze około 3 miechy temu zmieniałem tarcze sprzęgła w moim vn1500 Classic (pod koniec zeszłego sezonu już ślizgało ) i zastanawiałem się nad wymianą nieszczęsnej plastikowej zębatki napędu pompy oleju . Ale myślałem se , że jakoś przejeżdżę ten sezon , że oczywiście ten problem mnie nie spotka itp. Jakże moje marzenia były złudne . Po przejechaniu ok.2000 km na nowym sprzęgle zamrugała kontrolka z ciśnienia oleju . Zatrzymałem się sprawidziłam olej wysoko git . Ruszyłem dalej po około 500 metrach zapaliła się i już świeciła na stałe zjechałem ponownie i już silnik chodził jak sieczkarnia . Zgasiłem moto laweta i do garażu . Spuściłem oleje zdjąłem dekiel i co norma zębatka z napędu oleju zjedzono wszędzie pełno syfu i opiłków odłamków itp. (Silnik zatarty rozwaliło panewkę na wale ) No to wiec zmierzam już do sedna przepraszam jeżeli się rozpisałem. Zacząłem szukać silnika bo koszty remontu mojego mijają się z celem i znalazłem ! Lecz moje szczęście nie trwało długo silnik z vn1500 nomad z 2000 roku skrzynia 5-cio biegowa . Noc chyba w tym złego ale skrzynia biegów jest uszkodzona (sprzedający twierdzi ze wszystko super ,lanie nie ma wogole 2-go i 3-cięgi biegu ) pytanie czy skrzynia biegów u mnie 4 biegowa można włożyć zamiast tej pięcio ? Albo by naprawił ta pięcio biegową(lepie by bylo) może macie jakieś sugestie co może być przyczyna utraty 3-go i 2-giego biegu . I czy taka opcja wogole jest możliwa żeby wożąc ten silnik z vn1500 nomad 2000 rok do mojego vn1500classic z 1996roku.
Pozdrawiam i bardzo dziękuje za wszelkie sugestie
Pozdrawiam i bardzo dziękuje za wszelkie sugestie