Strona 1 z 1
Wymiana uszczelniaczy dyfer MS 2001
: sob sty 18, 2020
autor: kupiec
Witam, czy uszczelnienie tylnej przekładni napędowej wymaga specjalistycznych narzędzi, jakie uszczelniacze zastosować ogol nie dostępne w sklepach czy oryginał, może ktoś posiada ew. rozmiary. Z góry dziękuje za odpowiedz.
Re: Wymiana uszczelniaczy dyfer MS 2001
: sob sty 25, 2020
autor: artix
Jeszcze nie grzebałem w dyfrze, ale po przeglądzie schematów i zdjęć, nie widzę tu większej filozofii. Który uszczelniacz musisz wymienić? Największy zewnętrzny pomiędzy dyfrem, a kołem, kosztuje prawie 90zł, zimmering na wyjściu na kardan to koszt 43zł. Pewnie dobierzesz po wymiarach zamiennik, ale jednak bardziej bym ufał oryginałowi. Co do zamienników, musisz wyciągnąć stare uszczelniacze i udać się do firmy handlującej łożyskami i uszczelniaczami, dobiorą po oznaczeniach na starych zimmeringach lub jeżeli nie zniszczysz ich przy wyciąganiu (co jest bardzo prawdopodobne) zmierzą i dopasują. Przed wyciąganiem dużego zimmeringa, serwisówka zaleca podgrzanie obudowy do 120-150'C w kąpieli olejowej. Ja bym podgrzał obudowę opalarką, bez powiększenia otworu temperaturą, będzie spory problem z wyjęciem i osadzeniem nowego zimmeringa. Napisz do forumowego Zeusa, dowiesz się co, jak i za ile, ceny które podałem są cenami oryginałów. Powodzenia
Re: Wymiana uszczelniaczy dyfer MS 2001
: ndz lut 02, 2020
autor: kupiec
OK dzięki, nie wiem skąd jest wyciek porostu po dłuższej jeździe widzę ślady oleju na kole . Możliwe ze nie bede wcale tego ruszał.
Re: Wymiana uszczelniaczy dyfer MS 2001
: wt lut 04, 2020
autor: artix
W takim razie sprawdzaj poziom oleju w dyfrze, nie wiadomo czy uszczelniacz się tylko poci czy już zaczął lać, a to już niebezpieczne dla przekładni. Poza mechaniką, zostaje wnerwiające czyszczenie koła i reszty karocy