Silnik VN1500 Classic
: czw kwie 30, 2020
Witam,
piszę bo mam wrażenie, że mój małżonek niedługo oszaleje z powodu Vulcana, a wolałabym tego uniknąć
Sprawa wygląda tak- w naszym VN1500 Classic pojawił się problem z silnikiem, okazało się, że przyczyną są pierścienie zaworowe. Po wymianie wszystkiego co trzeba motocykl chodzi o niebo lepiej, ale pojawił się nowy problem... Podczas jazdy, po rozgrzaniu pojawia się wyciek oleju. Wszystko dokręcone zgodnie z serwisówką, uszczelki wszystkie wymienione. Problem może być jeden- zauważyliśmy otwory w głowicy (zaznaczone na zdjęciu)- może to ich wina? w serwisówce niestety nie ma tam żadnego uszczelniacza, zaślepki, wężyka- no nic. Wybaczcie brak precyzyjnego opisu, ale piszę tylko to co słyszę
Może ktoś z Was ma taki sam motocykl i mógłby zrobić zdjęcie swojego silnika? może w tym miejscu jednak powinno coś być? to chyba nasz jedyny ratunek.
Z góry dzięki
https://iv.pl/image/GtFBfS4
piszę bo mam wrażenie, że mój małżonek niedługo oszaleje z powodu Vulcana, a wolałabym tego uniknąć
Sprawa wygląda tak- w naszym VN1500 Classic pojawił się problem z silnikiem, okazało się, że przyczyną są pierścienie zaworowe. Po wymianie wszystkiego co trzeba motocykl chodzi o niebo lepiej, ale pojawił się nowy problem... Podczas jazdy, po rozgrzaniu pojawia się wyciek oleju. Wszystko dokręcone zgodnie z serwisówką, uszczelki wszystkie wymienione. Problem może być jeden- zauważyliśmy otwory w głowicy (zaznaczone na zdjęciu)- może to ich wina? w serwisówce niestety nie ma tam żadnego uszczelniacza, zaślepki, wężyka- no nic. Wybaczcie brak precyzyjnego opisu, ale piszę tylko to co słyszę
Może ktoś z Was ma taki sam motocykl i mógłby zrobić zdjęcie swojego silnika? może w tym miejscu jednak powinno coś być? to chyba nasz jedyny ratunek.
Z góry dzięki
https://iv.pl/image/GtFBfS4