Merytoryczność porad na „grupce” VN1500/VN1600/VN1700 Nomad – nie załączająca się pompa paliwa w VN1500L1.
: pt wrz 30, 2022
A że marazm straszny na Forum i nie ma co nowego poczytać, to coś na temat merytoryczności ale tej „inaczej” na tzw. grupce VN1500/VN1600/VN1700 Nomad, a i do poczytania coś w końcu nowego będzie.
Więc tak, w momencie włączenia zapłonu pompa paliwa powinna włączyć się na 3s i podać ±75mL paliwa na wtryski w VN 1500 L1.
Ale sprawdzona „na krótko” i sprawna pompa się nie włącza, więc definitywnie nie ma na nią zasilania z tej części instalacji elektrycznej która za to odpowiada.
Wystarczy więc jedynie spojrzeć na DFI Power Source Circuit (Obwód Źródła Zasilania DFI) i będzie wiadomo gdzie szukać przyczyny. Nie ma najmniejszej potrzeby zagłębiać się nawet w Obwód Elektryczny Rozrusznika czy w Obwód Elektryczny Układu Zapłonowego, interesuje nas tylko Obwód Źródła Zasilania DFI i mamy odpowiedź gdzie szukać i co sprawdzić.
To, że ktoś udzielając porad filtr paliwa nazywa pompą paliwa to sam sobie wystawia żenującą „laurkę” ale, że właściciel motocykla nie wie na czym jeździ to już całkowita porażka.
Czy Autor postu dowie się czegoś konkretnego na „grupce”, nie dowie się niczego, post najnormalniej przeszedł już do historii „grupki” bez jednoznacznego rozwiązania problemu jak wszystkie inne trochę bardziej skomplikowane technicznie od tematyki, jak i czym umyć motocykl. Czy autor postu podzieli się informacją zwrotną po znalezieniu usterki i jej usunięciu, zobaczymy.
P.S.
Możliwe, że niektórzy jeszcze raz przeczytawszy to co napisali, ochłoną i zastanowią się czy warto pisać głupoty ze swojej niewiedzy tylko za cenę zaistnienia z komentarzem na tzw. grupce.
Czy posiadając motocykl (VN 1500 i każdy inny), można powiedzieć że to jest jego fascynacją/pasją (taka przewodnia idea „grupki”) skoro nawet ktoś taki nie wie co posiada, nie wie czy to jest motocykl na wtrysku czy na gaźniku a umiejscowienie bezpieczników to kolejna wielka niewiadoma?
Następny post o VN2000 (już przygotowany na następny tydzień), tam również jest wesoło od bredni.
https://ibb.co/6Dyn9Mj
Więc tak, w momencie włączenia zapłonu pompa paliwa powinna włączyć się na 3s i podać ±75mL paliwa na wtryski w VN 1500 L1.
Ale sprawdzona „na krótko” i sprawna pompa się nie włącza, więc definitywnie nie ma na nią zasilania z tej części instalacji elektrycznej która za to odpowiada.
Wystarczy więc jedynie spojrzeć na DFI Power Source Circuit (Obwód Źródła Zasilania DFI) i będzie wiadomo gdzie szukać przyczyny. Nie ma najmniejszej potrzeby zagłębiać się nawet w Obwód Elektryczny Rozrusznika czy w Obwód Elektryczny Układu Zapłonowego, interesuje nas tylko Obwód Źródła Zasilania DFI i mamy odpowiedź gdzie szukać i co sprawdzić.
To, że ktoś udzielając porad filtr paliwa nazywa pompą paliwa to sam sobie wystawia żenującą „laurkę” ale, że właściciel motocykla nie wie na czym jeździ to już całkowita porażka.
Czy Autor postu dowie się czegoś konkretnego na „grupce”, nie dowie się niczego, post najnormalniej przeszedł już do historii „grupki” bez jednoznacznego rozwiązania problemu jak wszystkie inne trochę bardziej skomplikowane technicznie od tematyki, jak i czym umyć motocykl. Czy autor postu podzieli się informacją zwrotną po znalezieniu usterki i jej usunięciu, zobaczymy.
P.S.
Możliwe, że niektórzy jeszcze raz przeczytawszy to co napisali, ochłoną i zastanowią się czy warto pisać głupoty ze swojej niewiedzy tylko za cenę zaistnienia z komentarzem na tzw. grupce.
Czy posiadając motocykl (VN 1500 i każdy inny), można powiedzieć że to jest jego fascynacją/pasją (taka przewodnia idea „grupki”) skoro nawet ktoś taki nie wie co posiada, nie wie czy to jest motocykl na wtrysku czy na gaźniku a umiejscowienie bezpieczników to kolejna wielka niewiadoma?
Następny post o VN2000 (już przygotowany na następny tydzień), tam również jest wesoło od bredni.
https://ibb.co/6Dyn9Mj