I znowu „Brawo ja!”.
Musisz mieć stacyjkę Kawasaki, to jeszcze raz powtórzę, t
ylko stacyjkę Kawasaki.
Jeżeli nie uda się zlutować, tylko porządnie zlutować ani w żaden sposób naprawić stycznika obrotowego bo o niego pewnie Ci chodzi, to poszukaj stacyjki od swojego modelu na portalach aukcyjnych. Śmiało możesz szukać również stacyjki od VN 1500 Classic z lat
2001-2008, to są te same stacyjki i mają ten sam numer katalogowy
27045-5245.
W sklepie Kawasaki nie proponuję bo to koszt około 2500 zł.
- Dlaczego stacyjki Kawasaki?
- Widać to na załączonym zdjęciu – to rezystor 100 Ω – takie fabryczne zabezpieczenie przed zwolennikami czyjejś własności (nie odpalisz na „krótko” po zniszczeniu stacyjki).
Na załączonym zdjęciu stacyjka od VN 1500 Classic i kolory przewodów wchodzących do stacyjki: BL, R, W, BR GY.
Właśnie przewód
W – biały to wejście zasilania na stacyjkę po przekręceniu kluczyka w pozycję ON/ZAPŁON.
Powodzenia
P.S.
Pomogłem Ci, bo nie widziałem żebyś szukał pomocy na Facebook-u VN 1500 / VN 1600 / VN 1700.
Tam to dopiero jest radosna twórczość, ktoś ma w VN 1600 jedynie światła drogowe (długie), nie ma mijania (krótkich) więc zasugerowano mu żeby wymienił „
przekaźnik świateł mijania”, bo to wina „
przekaźnika świateł mijania”!
I ten ktoś uwierzył i kupił 4 przekaźniki na zapas, najwyżej wymieni sobie swój sprawny przekaźnik i dalej światła drogowego miał nie będzie.
I tak jest różnica miedzy Forum a całą tą „grupką”.