VN 1500 - ustawienie TPS z K-TRIC
: sob cze 17, 2023
Kolega na Facebook-u VN 1500 / VN 1600 / VN 1700 Nomad zwrócił się z pytaniem na temat ustawienia TPS w VN 1500 Classic z 1999 roku (jest to model E2 – na pojedynczym gaźniku Keihin CVK 40).
- I kto podjął jedynie dyskusję, mimo że nie ma o tym najmniejszego pojęcia, mało tego, nie wie co to jest TPS. O TPS z systemem K-TRIC (Kawasaki Throttle Responsive Ignition Control) to już nie ma co wspominać.
- Oczywiście, poziom swojej wiedzy zaprezentował nie kto inny jak „znawca VN 1500 od A do Z” którego wszyscy już znamy.
Jak sprawdzić i wyregulować TPS do ustawień fabrycznych jest napisane w Instrukcji Serwisowej VN 1500 Classic (E2), czy też w Instrukcji Serwisowej VN 1500 Classic Tourer/Nomad (G2) oraz kilku innych modelach.
Oczywiście można zmienić ustawienia TPS po swój styl jazdy (przyśpieszając zapłon), zmieniając jego napięcie min. – przy biegu jałowym czy też max. – przy całkowicie otwartej przepustnicy. Przyśpieszyć można zapłon w VN 1500 o około 4° bez szkody dla silnika. Czy odczujemy różnicę, niewielką na pewno tak zwłaszcza w górnym przedziale otwartej przepustnicy.
Można czegoś nie wiedzieć i szukać pomocy, nie jest to żadna ujma, jak to jest w przypadku Autora postu na „grupce”.
Ale wracajmy do mądrości które zaprezentował nam „znawca VN 1500 od A do Z”. Nie mając żadnego pojęcia, żadnego, jedynie ośmieszył się i zbłaźnił co nawet zauważył Autor postu.
To tak dla poprawy nastroju i rozweselania – mądrości „znawcy VN 1500 od A do Z” na temat TPS i jego ustawień.
To nie pierwszy jego taki występ i miejmy nadzieję, że nie ostatni bo Forum musi żyć.
Dobrej nocy wszystkim.
- I kto podjął jedynie dyskusję, mimo że nie ma o tym najmniejszego pojęcia, mało tego, nie wie co to jest TPS. O TPS z systemem K-TRIC (Kawasaki Throttle Responsive Ignition Control) to już nie ma co wspominać.
- Oczywiście, poziom swojej wiedzy zaprezentował nie kto inny jak „znawca VN 1500 od A do Z” którego wszyscy już znamy.
Jak sprawdzić i wyregulować TPS do ustawień fabrycznych jest napisane w Instrukcji Serwisowej VN 1500 Classic (E2), czy też w Instrukcji Serwisowej VN 1500 Classic Tourer/Nomad (G2) oraz kilku innych modelach.
Oczywiście można zmienić ustawienia TPS po swój styl jazdy (przyśpieszając zapłon), zmieniając jego napięcie min. – przy biegu jałowym czy też max. – przy całkowicie otwartej przepustnicy. Przyśpieszyć można zapłon w VN 1500 o około 4° bez szkody dla silnika. Czy odczujemy różnicę, niewielką na pewno tak zwłaszcza w górnym przedziale otwartej przepustnicy.
Można czegoś nie wiedzieć i szukać pomocy, nie jest to żadna ujma, jak to jest w przypadku Autora postu na „grupce”.
Ale wracajmy do mądrości które zaprezentował nam „znawca VN 1500 od A do Z”. Nie mając żadnego pojęcia, żadnego, jedynie ośmieszył się i zbłaźnił co nawet zauważył Autor postu.
To tak dla poprawy nastroju i rozweselania – mądrości „znawcy VN 1500 od A do Z” na temat TPS i jego ustawień.
To nie pierwszy jego taki występ i miejmy nadzieję, że nie ostatni bo Forum musi żyć.
Dobrej nocy wszystkim.