Strona 1 z 1

Drugi bieg - wodzik

: pt kwie 19, 2024
autor: taurus81
Witam,
czy ktoś w ostatnim czasie wymieniał wodzik 2 biegu w Vulcanie 1500? W serwisie niestety nie jest już dostępny. Czy da się go jakoś regenerować, znacie może kogoś kto mógłby pomóc w tym temacie?
Jest przetarty na końcówkach...

Re: Drugi bieg - wodzik

: pt kwie 19, 2024
autor: Whiteroman
Wpisałem w wyszukiwarkę "regeneracja wodzików" i wyskoczyła mi dość długa lista firm. Technologicznie nie jest to trudne ale wodzik współpracuje w parze z kołem zębatym więc chyba całość wymaga weryfikacji bo jednostronna naprawa może nie dać efektu.

Re: Drugi bieg - wodzik

: pt kwie 19, 2024
autor: Tex66
taurus,
Od kiedy koła zębate 2 biegu, czy to na wałku wejściowym czy wałku wyjściowym są przesuwane widłami zmiany biegów (Shift Fork) czy jak to piszesz „wodzikami”.
Czy na obu wałkach koła zębate 2 biegu są przesuwne, a może na jednym z wałków koło jest na stałe?
Otóż wszystkie widły zmiany biegów (Shift Fork) do VN 1500 Nomad z 2004 roku i nie tylko do tego modelu (powtarzają się też w innych modelach) są dostępne, trzeba tylko wiedzieć co się chce kupić i o co pytać.
Jak się pyta telefonicznie w Serwisie Kawasaki o wodzik 2 biegu to odpowiedź może być jedna – nie jest już dostępny.
-Dlaczego taka odpowiedź?
- Bo gość tam wpisuje „Shift Fork 2nd Gear” i co może mu się wyświetlić?
- Że, nie ma/brak/0, więc grzecznie odpowiada telefonicznie, że nie jest już dostępny i odbiera kolejny telefon.
Podobnie jest z obydwoma kołami zębatymi 2 biegu – oba nowe są dostępne.
Regeneracja kół zębatych a zwłaszcza 2 biegu to bardzo dobry pomysł.
Ale poczekaj, na Facebook-u, całej tej „grupce” na pewno po weekendzie wszystkiego się dowiesz, szczególnie o które widły zmiany biegów należałoby spytać w Serwisie Kawasaki i które koła zębate.