Strona 1 z 2

Kawasaki VN 1500 Vulcan 1989r i 1995r

: wt cze 28, 2011
autor: Gabriel
Witam, jako, ze to mój pierwszy post na forum pozdrawiam wszystkich motocyklistów i motocyklistki.
Przygodę z motorkiem zacząłem ponad rok temu od Yamaha Virago 535 wersja mocniejsza 46KM ( czy coś takiego). Jako, że mam 180CM i ważę prawie 110KG troszkę za mały zrobił się motorek. Z łezką w oku sprzedałem mój śliczny, kochany motorek ( już trzeci dzień łezka się kręci z tęsknoty).

Teraz do rzeczy. Zamierzam zakupić coś większego coś moich gabarytów. Po przetestowaniu kilku maszyn VN CLASSIC 800, hadow VT 750 ACE C2, VN 1500 Vulcan ten ostatni leży pode mną najlepiej, najwygodniej i fajnie się jeździ. Upatrzyłem sobie takie dwa motorki jeden z 1989roku z przebiegiem 50 000km drugi z 1995 z przebiegiem 35 000km

Moje pytanie na co zwrócić uwagę aby nie wtopić? Po oględzinach wszystko suche i nic nie cieknie, odpalają na dotyk, biegi wchodzą przyjemnie.

Jakie są mankamenty, gdzie przyłożyć stetoskop? Przeszukałem forum, ale coś mało informacji o tym motorku. Poza tym, ze bierze olej nic nie potrafię znaleźć.
Z góry dziękuję za pomoc i jeszcze raz witam i pozdrawiam.

: wt cze 28, 2011
autor: Abrams
Słaby punkt pompa oleju, poza tym niewiele się w nim psuje.

I czasami 2 bieg.

Sprawdź lakier i ograniczniki skrętu i w zasadzie reszty nie ma co się czepiać

: śr cze 29, 2011
autor: Gabriel
Dzięki tu będę szukał. Tak w nawiasie to jakiś temat tabu te motorki. Albo jest ich tak mało, albo się nie psują i nic nikt nie pisze. Jadę dziś oglądać takie cudo z 1995roku zobaczymy może powrót będzie motorem :)

: czw cze 30, 2011
autor: Andrew
Jakie wieści Gabriel ???

: czw cze 30, 2011
autor: Lecho
Andrew pisze:Jakie wieści Gabriel ???
Jak kupił to szybko go nie zobaczymy - musi się najeździć :antlers:

: czw cze 30, 2011
autor: Gabriel
Witam, po oględzinach sztuki z 1995roku załamałem się! Motor stał 2 lata nieużywany w wilgotnym garażu, amortyzatory z tyłu zeżarte przez korozję, lagi przód dobijają, szprychy tylnego koła pordzewiałe co do sztuki, opona tył do wymiany, a jakby tego było mało to zamiast tłumików ktoś dał po prostu rury. Jak dodałem gazu to podskoczyłem ze strachu :oops: do tego cena prawie 13000zł wiec odpuszczam. No chyba, że dostanę za 4000zł rabatu na doprowadzenie motorka do użyteczności. Decyzja padłą na starszą sztukę, ale w niebo lepszej kondycji(przynajmniej wizualnie).
Jak kupię na pewno się pochwalę. Może dziś pogoda pozwoli pojechać i wrócić motorkiem.

A takie pytanie. We każdym który oglądałem, nie działał wskaźnik paliwa zawsze był wychylony ponad maksimum czy to normalne?

: czw cze 30, 2011
autor: Gabriel
No i mam :yeee: jestem od dziś posiadaczem VN-15 SE z 1989roku.

: czw cze 30, 2011
autor: MarKov
:ok: i miłego :pedzi:

: czw cze 30, 2011
autor: Konrad
Gratulacje :antlers: :antlers: :antlers: szerokości

: czw cze 30, 2011
autor: Zeus
Super Gabriel, fajnie , że ci się udało

: czw cze 30, 2011
autor: Lecho
Zuch, a olej zawsze sprawdzaj w pionie, nigdy na stopce. :ok:
Jak pośmigasz ze szmatką to i okienko znajdziesz :mrgreen:

: czw cze 30, 2011
autor: Gabriel
Na razie odpicowany i błyszczący u mnie będzie miał dobrze. Teraz stoi w garażu na dywanie :mrgreen:

: czw cze 30, 2011
autor: Abrams
Gratulacje miłego śmigania

: pt lip 01, 2011
autor: MUKA
Gratuluję zakupu, daj jakieś fotki nowej żony :D

: pt lip 01, 2011
autor: Arezy
Gratuluje. Niech służy jak najdłużej . I w trasę :pedzi:

: pt lip 01, 2011
autor: Gabriel
Pochwale się jak tylko będzie okazja fotki porobić. Na razie pada deszcz i weekend się zapowiada bez motorka.

: pt lip 01, 2011
autor: crazytomi
Gratki :ok:

: pt lip 01, 2011
autor: Piotr_Classic
Super :ok: czekamy na fotki

: sob lip 02, 2011
autor: Piotr
Gratuluję czekamy na zdjęcia.

: sob sie 06, 2011
autor: keruj12
milego smigania :motos: