Strona 1 z 1
VN 1500 1997
: ndz wrz 18, 2011
autor: Jarecki
Witam Wszystkich mam takie pytanko.Kilka dni temu zakupiłem Vn 1500 w ktorym dzwignia zmiany biegow ma dość znaczne luzy czyli gora doł prawo lewo ok 1cm na boki.Czy i jak mozna zniwelować tą usterke.Mam nadzieje ze to nic powaznego.
Pozdrawiam
: ndz wrz 18, 2011
autor: Trufel
przyjrzyj się jak zamontowana jest owa dźwigienka :mrgreen czasami się zdarza że jak dźwigienka jest na sworzniu to ten właśnie sworzeń się wyrabia i pojawia się luz prawo lewo , co do luzu góra dól nie mam zielonego pojęcia
Pozdrawiam
: ndz wrz 18, 2011
autor: Jarecki
dzięki Kolego sprawdzę sworzeń
: śr wrz 21, 2011
autor: Kasper
Też mam takie schorzenie z biegami. Kiepskie dojście aby zdiagnozować przyczynę luzu.
Mam wrażenie że obluzowała się śruba dociskająca dźwigienkę do sworznia. Następstwem tego moze być obsunięcie się dzwigienki ze sworznia. Trzeba mieć dość długi (25cm) klucz imbusowy aby najpierw odkręcić śrubę dociskową. Następnie nasunąć dżwigienkę na swoje miejsce na sworzniu i dokręcić śrubę dociskową. To moja teoria, ale tym zajmę się po sezonie. Napisz co u ciebie z tą dzwigienką.
: pt wrz 23, 2011
autor: Jarecki
Dzięki Kolego za porade,postaram się zrobić to sam.Mam takie wrażenie,ze przez tą usterke mam mały problem z biegami(szczegolnie drugi bieg)Dzwigienka se "loce" na prawe i lewo wiec ciezej jest go wibić.Tak mi sie wydaje.Ale jak na razie tez nie mam bardzo kiedy sie tym zająć.Jak tylko wezmę się za robotę to opisze jak mi poszło.
: pt wrz 23, 2011
autor: Azachiel77
Witaj
dźwignia zmiany biegów składa się de facto z dwóch dźwigni jeżeli wyrobiły się ząbki w dźwigniach to pół biedy kupić nowe i po bólu Gorzej jak wyrobił się wałek to już trza silnik rozbierać Powodzenia
: sob wrz 24, 2011
autor: Jarecki
Witaj Azachiel77 moze podpowiesz jak się zabrać do tej roboty.Jest to skomplikowane? Jak sie dobrać do tych dzwigienek?Bo mechanik ze mnie nie najlepszy i nie wiem czy wogole sie za to brać.