Strona 1 z 2

VN 1500 Classic. Co to i skąd to??

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
Szanowne koleżanki i koledzy posiadający VN 1500 Classic z 2006 lub znający ten model?
Wczoraj w trakcie odpalania przed jazdą nie wiem skąd wypadł pod motocykl gumowy wężyk długości ok 50 cm.
Skąd i od czego to jest, oraz jak założyć?
Moto jeździło i bez niego lecz skoro był założony oryginalnie to do czegoś służy i wolę by znalazł się na swoim miejscu :)
Proszę o pomoc.

: ndz sty 08, 2012
autor: SPECYK
Witam prawdopodobnie odpowietrzenie zbiornika paliwa.

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
SPECYK pisze:Witam prawdopodobnie odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Możem mi przybliżyć gdzie mogę znaleźć wyjscie tego odpowietrznika?
Po obiedzie pojadę trochę pogmerać to poszukam i założę to to :)
Tak czy siak dzięki Ci za info :ok:

: ndz sty 08, 2012
autor: Andrew
Może to być odpowietrzenie lub przelew zbiornika. Zdejmij siedzenie kierowcy i ze zbiornika wychodzą dwa lub trzy króćce metalowe . Nałóż wężyk i zastosuj jakiś zacisk żeby się nie zsuwał.

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
Andrew pisze:Może to być odpowietrzenie lub przelew zbiornika. Zdejmij siedzenie kierowcy i ze zbiornika wychodzą dwa lub trzy króćce metalowe . Nałóż wężyk i zastosuj jakiś zacisk żeby się nie zsuwał.
Dzięki Andrew.
Zrobię jak mówisz, tym bardziej, że muszę dziś zatankować.
Czyli do pełna nie będzie.

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
Muszę pierw popatrzeć na czym się trzyma siedzisko, wczoraj widziałem dwie śruby lub nakrętki po bokach lekko z tyłu.
Czy może są jeszcze jakieś ukryte śruby?

: ndz sty 08, 2012
autor: Abrams
tylko to co pisałeś odkręcasz a potem masz jedną śrubę od baku druga powinna być pod konsolą centralną

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
Abrams pisze:tylko to co pisałeś odkręcasz a potem masz jedną śrubę od baku druga powinna być pod konsolą centralną
To muszę też zdjąć zbiornik? 8/

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
Pięknie czyli Kawa przejdzie odchudzanie.
Ciekawe ile mi części zostanie? :scrach:
Jak rozebrałem motorynkę to zostało kilka śrubek i jakieś dziwne części, które na 100% nie były z niej bo do niczego nie pasowały. Gdy znowu rozebrałem to jeszcze więcej zostało.
A i tak działa :D
Jadę, zobaczymy co się stanie?

: ndz sty 08, 2012
autor: mirad
Lucas pisze:Jak rozebrałem motorynkę to zostało kilka śrubek i jakieś dziwne części, które na 100% nie były z niej bo do niczego nie pasowały. Gdy znowu rozebrałem to jeszcze więcej zostało.
A i tak działa
W terminologii inżynierskiej są to elementy zamykające konstrukcję, ale bez funkcji.

:D :D :D :D

: ndz sty 08, 2012
autor: Andrew
Dzwonił do mnie Lucas. Sprawa załatwiona. :ok:

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
Jeszcze raz dziękuję Andrew i przepraszam za zakłucanie niedzielnego wieczoru! :)
Udało się wszystko. Już odpala co zresztą Andrew słyszałeś :oki:

: ndz sty 08, 2012
autor: Andrew
Lucas pisze:Już odpala co zresztą Andrew słyszałeś
Pewnie , że słyszałem.Odpalaliśmy przez telefon. Ładnie pracuje. :yeee:

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
mirad pisze:
Lucas pisze:Jak rozebrałem motorynkę to zostało kilka śrubek i jakieś dziwne części, które na 100% nie były z niej bo do niczego nie pasowały. Gdy znowu rozebrałem to jeszcze więcej zostało.
A i tak działa
W terminologii inżynierskiej są to elementy zamykające konstrukcję, ale bez funkcji.

:D :D :D :D
Czyli minąłem się z powołaniem :wall: :mrgreen:
Jeżeli czyjś VN za dużo waży wówczas proszę się do mnie zwracać :mrgreen: :antlers:

: ndz sty 08, 2012
autor: Andrew
Lucas pisze:Jeżeli czyjś VN za dużo waży wówczas proszę się do mnie zwracać
To się nazywa odelżanie.

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
Andrew pisze:
Lucas pisze:Już odpala co zresztą Andrew słyszałeś
Pewnie , że słyszałem.Odpalaliśmy przez telefon. Ładnie pracuje. :yeee:
Szczerze przyznam iż poczułem chwilę grozy i zrobiło mi się ciepło w majtkach gdy silnik nie chciał zrobić "HALLO" :D
Fajnie że jest do kogo zadzwonić z pytaniem "co teraz?"

Ps.
Na tym kompie nie działa mi przecinek - przepraszam.

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
Znikam i temat można uznać za zamknięty. Odezwę się za ok 1 h już z innego kompa i miejsca pobytu :yeee:

Dla kogoś z podobnym problemem w VN 1500 Classic z 2006 pod zbiornikiem znajdują się trzy spusty (czy jak to się nazywa) jeden na końcu zbiornika przy mocowaniu i dwa pozostałe po bokach (po prawej pompa paliwa - to z niej był przewód).
Potem może wystąpić problem z odpaleniem.
Nie panikować tylko podpompować paliwo (o ile jest gaźnik).
Haaa
Jaki jestem mądry teraz :D
Jeszcze raz szacun za pomoc Andrew :bec:

: ndz sty 08, 2012
autor: Piotr_Classic
Panowie ...... :clap:

: ndz sty 08, 2012
autor: Abrams
Andrew pisze:
Lucas pisze:Już odpala co zresztą Andrew słyszałeś
Pewnie , że słyszałem.Odpalaliśmy przez telefon. Ładnie pracuje. :yeee:
Czyli zdalne odpalanie przez telefon ;) dobrze że się udało

: ndz sty 08, 2012
autor: Lucas
Abrams pisze:
Andrew pisze:
Lucas pisze:Już odpala co zresztą Andrew słyszałeś
Pewnie , że słyszałem.Odpalaliśmy przez telefon. Ładnie pracuje. :yeee:
Czyli zdalne odpalanie przez telefon ;) dobrze że się udało
Przepraszam pisze z telefonu.
Abrams udalo się, chociaż lekko mnie wystraszyles. Oczami wyobrazni już widzialem zdjety bak i setki kabelkow + jakies mechanizmy do zdemontowania jak w VTX 1800.
Lecz faktycznie trzeba przynajmniej odkrecic srube zbiornika przy siedzisku kierowcy, potem reka już spokojnie wejdzie.
Opaski zaciskowej nie zalozylem bo mialem prawie pelny zbiornik co za tym idzie nie chcialem go demontowac, no do tego moje zdolnosci techniczne.
Temat zakonczyl się sukcesem nie bez wsparcia Andrew.
Lecz by nie było za kolorowo, okazalo się, że wydech mi strzela przy ok 3000÷3500 obrotach (jest V&H).
Oczywiscie czeka mnie masa pracy przy chromach gdyz wychodzi rdza. .