Strona 1 z 1

amortyzatory

: śr kwie 04, 2012
autor: Fatman
czy wszystkie vn 1500calssic mają wentyle żeby dobić ciśnienie ?? , szukałem w swoim i nie widzę nic takiego . w którym miejscu się znajdują

: czw kwie 05, 2012
autor: Kristofer
mój ma tylko ręczną regulacje czyli przekręcasz dół sprężyny :ok: więc nie w każdym znajdziesz wętyl do regulacji zawiechy

: pt kwie 06, 2012
autor: Fatman
muszę dokładniej to obejrzeć , strasznie miękki jest tył , przód też . nie znam się na moto więc może to tak ma być

: pt kwie 06, 2012
autor: Basin Raider
Wentyle z tyłu powinny być na górze amortyzatora. Twardość tyłu regulujesz obrotami nakrętki sprężyny(powinny tam być numerki z markerami) Co do przodu... Kiedy był zmieniany olej? Pierwsza sprawa to fakt tracenia właściwości oleju, druga to woda która dostaje się przez uszczelniacze(minimalne ilości). Wydaje mi się że jeżeli masz za miękki przód to najlepszym wyjściem będzie zlanie starego oleju i zalanie np. Repsola 10W. Ale przy okazji bawienia się zawiasem dałbym nowe uszczelniacze olejowe, bo jak damy nowej olej to cholera wie jak się zachowa stary uszczelniacz :)

: pt kwie 06, 2012
autor: Fatman
Basin Raider pisze:Wentyle z tyłu powinny być na górze amortyzatora. Twardość tyłu regulujesz obrotami nakrętki sprężyny(powinny tam być numerki z markerami) Co do przodu... Kiedy był zmieniany olej? Pierwsza sprawa to fakt tracenia właściwości oleju, druga to woda która dostaje się przez uszczelniacze(minimalne ilości). Wydaje mi się że jeżeli masz za miękki przód to najlepszym wyjściem będzie zlanie starego oleju i zalanie np. Repsola 10W. Ale przy okazji bawienia się zawiasem dałbym nowe uszczelniacze olejowe, bo jak damy nowej olej to cholera wie jak się zachowa stary uszczelniacz :)

hmmm , wentyli nie znalazłem . nie wiem kiedy był zmieniany olej i na jaki bo kupiłem moto i sam tego nie robiłem , nie wiem jak się to robi . moto kupiłem taniej niż była cena i zdaję sobie sprawe że jest dużo do zrobienia .chyba muszę się z kimś spotkać żeby to obejrzał i powiedział co jest do zrobienia i tu liczę na pomoc :)

: pt kwie 06, 2012
autor: MUKA
Fatman, jak bedziesz miał robić przód to daj znać na PW. Mój syn zrobi ci to porządnie, a najważniejsze za nie duże pieniądze. Naprawia motocykle. Albo przynajmniej oceni stan amortyzatorów i powie co i jak. :yeee:

: pt kwie 06, 2012
autor: Fatman
MUKA pisze:Fatman, jak bedziesz miał robić przód to daj znać na PW. Mój syn zrobi ci to porządnie, a najważniejsze za nie duże pieniądze. Naprawia motocykle. Albo przynajmniej oceni stan amortyzatorów i powie co i jak. :yeee:

a możesz powiedzieć ile to +- będzie kosztować ?? , chodzi o sprawdzenie i ewentualną naprawe

: pt kwie 06, 2012
autor: Kristofer
Fatman pisze:a możesz powiedzieć ile to +- będzie kosztować ?? , chodzi o sprawdzenie i ewentualną naprawe
http://moto.allegro.pl/uszczelniacze-la ... 49513.html
plus olej jakieś 50zeta no i pewnie duża butla za robotę :picie:

: pt kwie 06, 2012
autor: Fatman
Kristofer pisze:
Fatman pisze:a możesz powiedzieć ile to +- będzie kosztować ?? , chodzi o sprawdzenie i ewentualną naprawe
http://moto.allegro.pl/uszczelniacze-la ... 49513.html
plus olej jakieś 50zeta no i pewnie duża butla za robotę :picie:
czyli nie jest to aż tak drogie jak myślałem :)

: pt kwie 06, 2012
autor: Basin Raider
Jak pyłówki są w dobrym stanie to nie trzeba ich wymieniać. All Balls to jest troszkę przerost formy nad treścią(np. w przypadku łożysk-lepiej wybrać Japońskie Koyo w hurtowni) co do uszczelniaczy to polecam Blackway, ale prawda jest taka że każdy nowy i nie leżakowany uszczelniacz jest dobry.

A jeszcze apropo All Balls-w polsce sprzedaje to olek a wszyscy naklejają na to wlepki(jak w linku) ups... wygadałem się :D

Jeszcze co do olka-Nie ważne jak zamawiasz czy na miejscu czy przez telefon-rabat 10% nie jest trudno wywalczyć a koszt all balsów do vn to 49 zł:)

: pt kwie 06, 2012
autor: MUKA
Fatman pisze:
MUKA pisze:Fatman, jak bedziesz miał robić przód to daj znać na PW. Mój syn zrobi ci to porządnie, a najważniejsze za nie duże pieniądze. Naprawia motocykle. Albo przynajmniej oceni stan amortyzatorów i powie co i jak. :yeee:

a możesz powiedzieć ile to +- będzie kosztować ?? , chodzi o sprawdzenie i ewentualną naprawe
Jutro zadzwonie do syna i napisze Ci.

: sob kwie 07, 2012
autor: Fatman
Basin Raider pisze:Jak pyłówki są w dobrym stanie to nie trzeba ich wymieniać. All Balls to jest troszkę przerost formy nad treścią(np. w przypadku łożysk-lepiej wybrać Japońskie Koyo w hurtowni) co do uszczelniaczy to polecam Blackway, ale prawda jest taka że każdy nowy i nie leżakowany uszczelniacz jest dobry.

A jeszcze apropo All Balls-w polsce sprzedaje to olek a wszyscy naklejają na to wlepki(jak w linku) ups... wygadałem się :D

Jeszcze co do olka-Nie ważne jak zamawiasz czy na miejscu czy przez telefon-rabat 10% nie jest trudno wywalczyć a koszt all balsów do vn to 49 zł:)
ok dzięki :) . tylko jest problem bo jestem tu w zasadzie nowy i nie wiem kto to jest Olek :)

: sob kwie 07, 2012
autor: Fatman
a możesz powiedzieć ile to +- będzie kosztować ?? , chodzi o sprawdzenie i ewentualną naprawe[/quote]
Jutro zadzwonie do syna i napisze Ci.[/quote]

jak możesz to zapytaj jeszcze o naprawe skrzyni , jest zgrzyt przy wrzucaniu 2 biegu :( .
ale naprawe chyba odłożę na koniec sezonu bo funduszy brak

: sob kwie 07, 2012
autor: Basin Raider
Olek=Olek motocykle :)

: sob kwie 07, 2012
autor: Fatman
Basin Raider pisze:Olek=Olek motocykle :)
aaa ok , dzięki :ok:

: sob kwie 07, 2012
autor: Basin Raider
W razie czego mam do olka jakieś hmmm 8 km a i tak przejeżdzam obok niego codziennie, więc jak coś to daj znak można wysłać pocztą :)

: sob kwie 07, 2012
autor: Fatman
Basin Raider pisze:W razie czego mam do olka jakieś hmmm 8 km a i tak przejeżdzam obok niego codziennie, więc jak coś to daj znak można wysłać pocztą :)
ok dzięki :) . jakby co to dam znać :)