vn 1500 niema iskry
-
- Posty: 4
- Rejestracja: śr kwie 18, 2012
- Miejscowość: tarnobrzeg
- Motocykl: vn 1500
- VROC: 0
vn 1500 niema iskry
witam. jestem nowy na forum wiec jeżeli coś zrobie źle to z góry przepraszam.
Mam vulcana 1500 z 2000r, niema iskry, przeglądałem instalacje i wszystko wydaje sie być w porządku, na krótko sprawdzajac iskra sie pojawia. rozrusznik kreci bez problemu. niewiem gdzie sie znajduje czujnik zapłonowy???? i kondensator który mogł by miec na to wpływ. prosze o pomoc. jeżeli macie jakies pomysły co moze byc przyczyną braku iskry prosze o odp.
Moduł zapłonowy prawdopodnie sprawny
cewki tez
z impulsatorem wszystko wporządku
motocykl był troche zawilgotniały niewiem co moge jeszcze sprawdzic zeby sie dowiedziec co moz ebyc przyczyną braku iskry. Pozdrawiam
Mam vulcana 1500 z 2000r, niema iskry, przeglądałem instalacje i wszystko wydaje sie być w porządku, na krótko sprawdzajac iskra sie pojawia. rozrusznik kreci bez problemu. niewiem gdzie sie znajduje czujnik zapłonowy???? i kondensator który mogł by miec na to wpływ. prosze o pomoc. jeżeli macie jakies pomysły co moze byc przyczyną braku iskry prosze o odp.
Moduł zapłonowy prawdopodnie sprawny
cewki tez
z impulsatorem wszystko wporządku
motocykl był troche zawilgotniały niewiem co moge jeszcze sprawdzic zeby sie dowiedziec co moz ebyc przyczyną braku iskry. Pozdrawiam
Re: vn 1500 niema iskry
Co to znaczy: "na krótko sprawdzajac iskra sie pojawia" ?
-
- Posty: 4
- Rejestracja: śr kwie 18, 2012
- Miejscowość: tarnobrzeg
- Motocykl: vn 1500
- VROC: 0
tzn. Mając odlączoną wiązke od modulu zaplonowego i przewod wychodzący z cewki wysokiego napiecia porwadzący do modulu stykajac do masy iskra pojawia sie kolejno na jednym i drugim cylindrze po przekątnej i stykajac przewod z 2 cewki tak samo iskra pojawia po przekątnej odwrotnie. Co oznacza ze cewki są sprawne.
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Witam więc już coś wiemy na pewno cewki i układ wysokiego napięcia jest ok dobrze to sprawdziłeś ponieważ pracą cewek steruje masa .Dalej moduł jest dość starannie zalany więc powinien być ok (wspomniana wilgoć ) .Sprawdź stan złączy całego układu .Kolejną etapem poszukiwań są zabezpieczenia to znaczy wyłącznik przy klamce sprzęgła ,kolejny przy stópce i ostatni w skrzyni którego zadaniem jest też sygnalizacja luzu.Szukaj cierpliwie .
-
- Posty: 4
- Rejestracja: śr kwie 18, 2012
- Miejscowość: tarnobrzeg
- Motocykl: vn 1500
- VROC: 0
-
- Posty: 4
- Rejestracja: śr kwie 18, 2012
- Miejscowość: tarnobrzeg
- Motocykl: vn 1500
- VROC: 0
witam sprawdziłem czujniki przy klamce działa prawidłowo, przy stopce tez jak i luz jest sygnalizowany kontrolką wiec tez działa jak nalezy. sprawdzając mase na instalacji okazało sie ze przy wyłączonej stacyjce mierząc miernikiem rezystancje między klemą akumulatora (-) a silnikiem jest 0om i po włączeniu stacyjki tez jest 0 om. natomiast mierząc miedzy klemą aku (-) a ramą rezystancja wynosi po stacyjce ok. 70om. i zastanawia mnie czy to jest prawidłowe czy niepowinno być tez 0. prosze o pomoc
Kto jest online
Jest 74 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 74 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości