Problem z ciśnieniem w vn 1500 classic rok budowy 1998
: czw maja 31, 2012
Witam serdecznie wszystkich uzytkowników Kasiek.
Nazywam się Marek i po raz pierwszy jestem na forum.
Do rzeczy
W tamtym sezonie zakupiłem VN 1500 VULKAN CLASSIC po 20-sto letniej przerwie w jeździe na komarku, wczesniej jawy,wsk, junak,mz,panonia,iż,prawie wszystko z PRL. Nie muszę mówić jaki byłem szczęśliwy jak wsiadłem na Kasie 1500 Nakręciłem do dzisiaj 20 000 km i szczęscie się skończyło. Zmierzyłem ciśnienie na garach okazało się że na przodzie jest 3 a na tylnym 7. Moto ma 50 000 przebiegu. Odpala od kopa, i nieźle ciągnie nie bierze wiecej oleju od innych kasiek, 0,6l na 1000 km. Ale spalanie paliwa wzrosło. jeszcze niepokojace jest strzelanie w wydech. Ciśnienie mierzyłem na sucho i na mokro manometr pokazuje to samo, zastanawiam się co moze być przyczyną, moto zajeżdzone czy może coś z zaworami,
dzisiaj jechałem nim i mocy nie brakuje więc co może być przyczyną. dziwna jest też różnica zużycia cylindrów z tego co wyczytałem to tylny garnek zużywa się szybciej od pierwszego a tu na odwrót. może ktoś borykał się z podobnym problemem lub zna uczciwego speca który nie wkreca kitu i robi to co trzeba a nie wymienia wszystko co popadnie bo moze się uda.
Pozdrawiam i życzę udanego sezonu.
Mi się zaczął do du......
Nazywam się Marek i po raz pierwszy jestem na forum.
Do rzeczy
W tamtym sezonie zakupiłem VN 1500 VULKAN CLASSIC po 20-sto letniej przerwie w jeździe na komarku, wczesniej jawy,wsk, junak,mz,panonia,iż,prawie wszystko z PRL. Nie muszę mówić jaki byłem szczęśliwy jak wsiadłem na Kasie 1500 Nakręciłem do dzisiaj 20 000 km i szczęscie się skończyło. Zmierzyłem ciśnienie na garach okazało się że na przodzie jest 3 a na tylnym 7. Moto ma 50 000 przebiegu. Odpala od kopa, i nieźle ciągnie nie bierze wiecej oleju od innych kasiek, 0,6l na 1000 km. Ale spalanie paliwa wzrosło. jeszcze niepokojace jest strzelanie w wydech. Ciśnienie mierzyłem na sucho i na mokro manometr pokazuje to samo, zastanawiam się co moze być przyczyną, moto zajeżdzone czy może coś z zaworami,
dzisiaj jechałem nim i mocy nie brakuje więc co może być przyczyną. dziwna jest też różnica zużycia cylindrów z tego co wyczytałem to tylny garnek zużywa się szybciej od pierwszego a tu na odwrót. może ktoś borykał się z podobnym problemem lub zna uczciwego speca który nie wkreca kitu i robi to co trzeba a nie wymienia wszystko co popadnie bo moze się uda.
Pozdrawiam i życzę udanego sezonu.
Mi się zaczął do du......