Kawasaki vn 1500 potezne wibracje.

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Kawasaki vn 1500 potezne wibracje.

Post autor: DIVA » sob lip 14, 2012

Witam wszystkich wiem ze podobny temat byl juz poruszany jednak pozwalam sobie zalozyc go ponownie . Objawy potezne wibracje ze nie moge odczytac co pokazuje tomtom dzis stojac na czerwonym swietle moto wyplulo caly plyn chlodzacy. Gdy zholowalem motonga do garazu wstepnej rozbiurce zobaczylem cos takiego z prawej strony na dole obok chlodnicy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ea ... 07d7a.html oraz po lewej stronie tez obok chlodnicy. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4cd ... 5cc07.html Pytanie skad do licha moga pochodzic te wibracje ?
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » ndz lip 15, 2012

hej kolego, jako ze am chwile czasu na neta-niestety tylko w porcie-stoje w Grangemouth-szkocja i mam wyladunek.

Z tych zdjec to widac ze masz wyrwany silnik z mocowania-jako ze sa slady rdzy na przelomie to przypuszcam ze jest to od jakiegos czasu.
drgania spowodowal wyrwany silnik- dopoki sie troszke trzymal to tego nie odczuwales jak sie wyrwal calkowicie to poczules dobitnie - to ze straciles plyn chlodniczy to efekt uszkodzenia ukladu chlodniczego . takie jest moje zdanie ale byc moze sie myle, z tym ze na drugim zdjeciu ewidentnie widac ze cos jest wyrwane z ramy.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » pn lip 16, 2012

a jakieś dzwona nie miałeś...może kiedyś i teraz są tego efekty
NIC

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » pn lip 16, 2012

prawda jest taka ze moj romans z VULCANEM trwa nie zbyt dlugo i nie mam porownania. Jednak zadnych dzwonien nie zuwazylem nie slyszalem. Ze doszlo do wyrwania mocowania pieca to oczywiste .Istniej mozliwosc ze pekla szpilka mocujaca silnik z przodu? Mysle ze po wyjeciu pieca i naprawie uszkodzen i zaaplikowaniu nowej szpilki bedzie ok. Przynajmniej mam taka nadzieje co wy koledzy na to? :( co do dzwona to nic mi niewiadomo ja nie mialem. Moto prowadzilo sie pieknie zadnych myszkowan itp tylko te wibracje byly!!! :( w piatek bedzie wyjmowany silnik i naprawiane te pekniecia . Jakies sugestie?
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » pn lip 16, 2012

wyciągniesz bedziesz widział
a jaki to rok i ile przejechane
NIC

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » pn lip 16, 2012

91 rok nie mam pojecia jaki przebieg na blacie jest 34 tys mil
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » wt lip 17, 2012

:) Sprawdz wszystkie punkry mocowania silnika do ramy , zdjęcia są troche nie wyrażne ale jak pisał poprzednik widać jak by coś zostalo wyrwane mi się wydaje że moze jedno mocowanie pęklo i masz wibracje. :)

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr lip 18, 2012

tez tak mysle postaram sie zrobic lepsze zdjecia i wrzuce ku przestrodze :(
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » wt lip 24, 2012

wszystko jasne wibracje byly bo pekla szpilka z przodu silnika . Obecnie silnik wyjety porzadki ze szpilka spawanie dzis popoludniu i silnik wraca w rame i na droge! Oj glodny jestem jazdy na mojej kobylce :twisted:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » wt lip 24, 2012

:) Niech ci to pospawa dobry spawacz bo jak to bedzie tylko posmarkane to ci znów pęknie :ok:

Awatar użytkownika
miles125
Posty: 76
Rejestracja: wt maja 01, 2012
Miejscowość: Płock
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 34896

Post autor: miles125 » śr lip 25, 2012

Kurde, aż u siebie sprawdzę dla przestrogi.

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr lip 25, 2012

sprawdzajcie Koledzy bo szkoda chwycic jak ja zonka! Spawac bede sam wiec bede spokojny o jakosc spawow :D
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą